Seuraan vierestä ex-kiltin elämää
Ekan saaminen nousi niinkin hyvin hattuun ettei malta pysyä lojaalina tälle ensimmäiselle. Tarinan opetus? Neitsyys ei tee kenestäkään maagisesti kuuliaista. Ex neitsyt voi pettää jopa herkemmin mitä kaiken nähnyt pelimies.
Ei sillä että huolisin välttämättä kumpaakaan.
Kommentit (17)
Koko aloitus en ymärtänyt? Olen siis tyhmä. EX miestä: en seuraa en mieti .Ei syytä. Se juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Huolisithan sinä, jos vain miehen ulkonäkö olisi universaalin komeuden mitat täyttävää.
Mihin mä pistäsin tämän mystisen miehen? Ennemmin tai myöhemmin mies haluaa muuttaa saman katon alle rakentamaan pesää. (Nähty ja koettu)
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Koko aloitus en ymärtänyt? Olen siis tyhmä. EX miestä: en seuraa en mieti .Ei syytä. Se juna meni jo.
Ex kiltti 😅
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä se sai jonkun toisen?
Pitää riman tarpeeksi matalalla. Neste päässä kehtaa pyöritellä.
Niinhän se on. Minä olin exäni ensimmäinen. Valitettavasti se sitten tarkoitti sitä, että olin vain pelin avaaja. Petti minkä ehti. Varsinkin sen ajan kun olin raskaana ja lapset pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltistä kuoriutui pelimies?!
Onhan täälki ollu keskusteluita kilttisten lähdöstä viikonlopuksi Serbiaan. Kyllä nämä haluaa osansa.
Vierailija kirjoitti:
Joka naisen unelma?
Eli olet stalkkeri ja näemmä juoruämmä, kun ihan tänne pitää asiasta kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet stalkkeri ja näemmä juoruämmä, kun ihan tänne pitää asiasta kirjoittaa.
Osuko hermoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka naisen unelma?
Ei vaan miehen. Et muista lehtijuttua 49 vuotiaasta pelimiehestä jolle jäi käteen tyhjä arpa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuko hermoon?
Ei. En tunnista itseäni aloituksista etenkään tästä.
Niinhän se usein on, ujot ja kokemattomat väittää ettei koskaan pettäisi etc, mutta kun niille antaa tilaisuuden ja vähän itsetunto kasvaa niin ovat pahempia kuin pelimiehet ja ei kiltti nainen riitäkään. Se niistä kiltti miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuko hermoon?
Ei. En tunnista itseäni aloituksista etenkään tästä.
Mitä sitten riehut? Totuus vain sattuu olemaan ettei neitsyenä olo takaa viattomuutta.
Eihän tuo ole mikään ex-kiltti, vaan ihan ehta kiltti. He ovat luoneet itselleen illuusion omasta kiltteydestä, vaikka ovat katkeria, muita huonosti kohtelevia uhriutujia, saivat naista tai eivät.
Huolisithan sinä, jos vain miehen ulkonäkö olisi universaalin komeuden mitat täyttävää.