Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko vanhempiesi avioliiton?

Vierailija
19.08.2022 |

Tiedätkö, millaiset välit heillä oikeasti on, onko riitaa, pettämistä jne.? Tuli vain tänään mieleen, että itse enemmän oletan kuin tiedän. Eivät koskaan puhu ongelmistaan meille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat, kun olin 6-vuotias. Helppo arvata, millaiset välit heillä oli.

Vierailija
2/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haluavat pitää yksityisasiansa omana tietonaan. Moni ei halua huolestuttaa lapsiaan, vaikka liitossa olisi ongelmia?

Kun ei ole tietoa, voi todellakin rueta asioita pohtimaan, kuten ap.

Voisitko joskus kysyä "muina miehinä" vaikka äidiltäsi heidän elämästään. Löydät varmaan oikeat sanat, jotta et vaikuta liian tunkeilevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tiedän kaiken. Vanhemmat kohtelivat minua kuin kämppistä eikä niinkuin lasta jo silloin kun olin vielä pieni.

Vierailija
4/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko vanhemmat tietävät lastensa liitoista vastaavaa eli olettavat, että lapset ovat heille tilivelvollisia suhteistaan?

Vierailija
5/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 80+ jankkaa liitostaan edelleen, etäännyttää erittäin tehokkaasti. Isä kannusti ja arvosti lapsiaan, äitini lähinnä kritisoi.

Vierailija
6/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olin ero lapsi jäin isälle, Isä kuoli 69v. kun olin 11 vuotias tyttö. Äiti lähtenyt kun olin ihan pieni aviolitosta.Jätti taakseen 7 omaa lasta ja 2 aikuista lapsi puolta.Äidin tunsin 21 vuotiaana vain kasi viikoa. kun kuoli sydän kohtaus 57v.Heillä oli suuri ikä ero. Ihn nasta muija äitini oli.Kiitollinen tunsin hänet 2 vikkoa ja tuon ajan oli kotini!

Vierailija
7/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti äiti on tilittänyt minulle kaiken heidän ongelmista siitä asti kun olin teini ja riidatkin on nähty ja kuultu. Nyt ovat kai rauhoittuneet kun ovat eläkkeellä, valitus loppunut ainakin.

Vierailija
8/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko vanhemmat tietävät lastensa liitoista vastaavaa eli olettavat, että lapset ovat heille tilivelvollisia suhteistaan?

Olemme mieheni kanssa omien sisarussarjomme vanhimmat ja joudumme kuuntelemaan äitiemme valitusta nuorempien sisarusten ongelmista myös niistä parisuhdeongelmista, joista he kertovat ilman mitään kritiikkiä äideilleen. Tämä johtaa minimikontaktiin lapsuuden kotiin.

Itse emme kerro omista asioistamme yhtään mitään.

Vierailija
9/9 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän. Isä ja äiti erosivat, kun olin juuri ja juuri kouluikäinen. Äiti petti isää ja muutettiin saman tien hänen uuden väkivaltaisen miehensä luokse.  Alkoholia oli myös, vaikkei äitini juonut. Isäni on vieläkin tästä katkera, mutta onneksi on siitä huolimatta ihan hyvä isä ja aina ollaan oltu hyvissä väleissä.