Onko kalsarikännit mennyttä aikaa ?
Vai pitäiskö kapakkaan lähteä,ku en usko sieltä järkevää seuraa löytyvän
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua odottaa huomenna 48 tölkkiä 0,5 lirtan siideriä ja kaksi viinipulloa. Lapsi on isällään ja puoliso omien lastensa kanssa. Aion olla ihan yksin ja juoda pienet kalsarikännit, katsoa Emmerdalea ja syvemmässä kännissä jotain noloja biisejä Youtubesta. Kippis!
Kippis! Ja nauti:)
Aika iso määrä, voi mennä pahanolon puolelle. Trolli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme kalsarikännit on? Outo ja typerä sana.
Siis, jumalauta, onko palstalla vielä joku niin tyhmä luuseri.
Niin totaalisen tyhmä ja tietämätön tyyppi, joka ei tunne termiä: Kalsarikänni?
Noin neljä vuotta sitten asiasta kirjoiteltiin niin Hesarissa, kuin muissakin medioissa, kuten eri alojen aikakauslehditössä.
Termi on lähtöisin Tanskasta.
Jos ei tiedä mitä kalsarikänni tarkoittaa, niin om todella elänyt tynnyrissä, syrjäytyneenä, ja totaalisena erakkona.
Kantis joskus käydä vaikka kirjastossa, siellä näet uuttuuskirjojen tietokirjoja hyllyssä,missä maailma menee.
No mä tässä kalsareissa tuoppi kädessäni voin kertoa, että kävin parisen viikkoa sitten pitkästä aikaa kapakassa.
6e tuoppi, eli muistin hyvin äkkiä miksi en ollutkaan sellaisessa vuosiin enää istunut.
Samalla hinnalla saan kotitekoisellani vähintään 3 tyypiltä pellin kiinni, ei siis ihmekään, että kaveritkin tulee mielummin tänne juomaan kuin sinne kapakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, jumalauta, onko palstalla vielä joku niin tyhmä luuseri.
Niin totaalisen tyhmä ja tietämätön tyyppi, joka ei tunne termiä: Kalsarikänni?Noin neljä vuotta sitten asiasta kirjoiteltiin niin Hesarissa, kuin muissakin medioissa, kuten eri alojen aikakauslehditössä.
Termi on lähtöisin Tanskasta.
Jos ei tiedä mitä kalsarikänni tarkoittaa, niin om todella elänyt tynnyrissä, syrjäytyneenä, ja totaalisena erakkona.
Kantis joskus käydä vaikka kirjastossa, siellä näet uuttuuskirjojen tietokirjoja hyllyssä,missä maailma menee.
Mistään Tanskasta ole. Sitä on käytetty jo kymmeniä vuosia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua odottaa huomenna 48 tölkkiä 0,5 lirtan siideriä ja kaksi viinipulloa. Lapsi on isällään ja puoliso omien lastensa kanssa. Aion olla ihan yksin ja juoda pienet kalsarikännit, katsoa Emmerdalea ja syvemmässä kännissä jotain noloja biisejä Youtubesta. Kippis!
Tilasin nuo Kroatiasta kun oli niin halpaa. En toki ajatellut kaikkea juoda. Ehkä kuusi siideriä. Tai katotaan montako jaksan.
Vierailija kirjoitti:
harrastaako naisetkin tätä?
No miksei harrastaisi? Ihmisiähän me kaikki olemme, riippumatta siitä mitä jalkovälissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin nuo Kroatiasta kun oli niin halpaa. En toki ajatellut kaikkea juoda. Ehkä kuusi siideriä. Tai katotaan montako jaksan.
Jees, tuntui ensin aika hurjalta:) Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kait yksinään hirveemmin ellei oo jo ihan puli-akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet hyvin nuori, trollaat tai tyhmä. Valitse itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt oo tommonen, ota huikka!
Joo eilen just vetasin oikeestaan nakukännit kun tässä kuumuudessa mitään voi pitää päällä.
Tänään ollu hirveen huono olo koko päivän.
Ens viikolla sit taas. Katon mun uutta suosikkilajia kiipeilyä netistä.
Ihan paras rentoutumismuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt oo tommonen, ota huikka!
Pusi pusi :)
Etkö kykene olemaan ilman alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa mitkä on noloja biisejä ja miksi?
Huomenna menen aamulla kalaan. Sitten haen olutta ja menen saunaan ja olen alasti koko loppu illan kaljaa juoden.
Vetääkö ns. normaalit ihmiset kalsarikännejä nykyäänkin? Joskus tuntuu, että voisi juopotella kotona mutta se tuntuu ankealta ajatuksenkin tasolla. Saati että vetäisin kunnon kännit. Samaan aikaan se kiehtoo ja tuntuu väärältä. Olen tavis työsskäyvä perheenäiti. Vai onko nää vain Kallion hipstereiden tai syrjäytyneiden juttuja?