Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvola audit-kysely

Vierailija
19.08.2022 |

Se on hyvä kun pienten lasten vanhemmille tehdään säännöllisesti neuvolakäynneilöä audit-kysely päihteiden käytöstä. Niistä saa rehellisen kuvan vanhempien alkoholin käytöstä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toki meidänkin nisti -sukulainen varmasti vastaili niihin rehellisesti :D

Vierailija
2/5 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu kaikkihan todenmukaisesti kerrotaan juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tehty ja tykkäsin siitä huonoa. Olen siis sairaanhoitaja ja varmaan jotenkin valmiiksi hoivaavan sekä äidillisen oloinen, luotettava. Mutta eihän ammatin, ulkoisen olemuksen, persoona tms. takia saa jättää Auditia tekemättä. Mietin, että näinkö seula käy ja osa "pääsee läpi", vaikka päihdeongelmahan ei statuksesta, ammatista yms. ole kiinni.

Itselläni ei kylläkään päihdeongelmaa ole, juon korkeintaan muutaman drinkin 4-6 x vuodessa, tuolloin odottaessani en tietenkään yhtäkään. Toki pyysin sitten itse testin jossain vaiheessa ja "ihmettelin", kun minulla sitä ei ollut teetetty.

Vierailija
4/5 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tehty ja tykkäsin siitä huonoa. Olen siis sairaanhoitaja ja varmaan jotenkin valmiiksi hoivaavan sekä äidillisen oloinen, luotettava. Mutta eihän ammatin, ulkoisen olemuksen, persoona tms. takia saa jättää Auditia tekemättä. Mietin, että näinkö seula käy ja osa "pääsee läpi", vaikka päihdeongelmahan ei statuksesta, ammatista yms. ole kiinni.

Itselläni ei kylläkään päihdeongelmaa ole, juon korkeintaan muutaman drinkin 4-6 x vuodessa, tuolloin odottaessani en tietenkään yhtäkään. Toki pyysin sitten itse testin jossain vaiheessa ja "ihmettelin", kun minulla sitä ei ollut teetetty.

Mitä?? Eikö sitä tehdäkään kaikille?? Status ja ammatti ratkaisee testin tekemisen? Persoonallisuushäiriöiset voivat helposti antaa luotettavan kuvan vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
5/5 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomme miehen kanssa joka lauantai saunakaljan puoliksi. MInä juon sen klo 16 ja mies oman osuutensa noin klo 17.30.