Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on hoikka nainen?

Vierailija
19.08.2022 |

Kerro millainen sun mielestä on hoikka nainen? Varsinkin miesten mielipiteet kiinnostais. Mikä on miesten tai naisten mielestä sopivan hoikka?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nainen on v.. n tylsä. Sen kanssa ei voi käydä terassilla eikä ravintolassa koska kaikessa on kaloreita. Kaikki aika menee kuntoiluun ja tarjoiluiden välttämiseen. Onneksi oman kumppanin kanssa juodaan viiniä, käydään ravintolassa syömässä ja katsotaan Netflixiä herkkuja nauttien. Paljon kivempaa.

Aistin kateutta ja katkeruutta. :) N22

Aistin naiseksi tekeytyvän palstainkkelin. :)

Vierailija
22/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on tosi hoikka ja siihen noin 10 kg lisää on edelleen hoikahko normaalipainoinen.

Sannan dekoltee luut näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on tosi hoikka ja siihen noin 10 kg lisää on edelleen hoikahko normaalipainoinen.

Sanna Marin 60 kg painolla on kyllä pelkästään normaalipainoinen, ei hoikka, ei edes hoikahko. Mutta näin Suomessa määritelmät vääristyvät, kun suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Silmä alkaa pitkää normaalipainoisia hoikkana, ylipainoisia normaalipainoisina, lihavia pyöreinä jne.

Hoikka ja laiha ovat eri asioita. Sinulla se vääristynyt kuva ja määritelmä on. Normaalipainoinen voi hyvinkin olla hoikka. Alipainoinen sen sijaan voi olla joko hoikka tai laiha, mutta useimmiten laiha. Laiha ei ole kaunista katseltavaa.

Vierailija
24/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa syödä sen verran kuin tarvitsee, ei tuo sen suurempaa pohtimista vaadi. Ei juokse joka leivoksen perään minkä näkee.

Älykkyys selittää tuon usein , todistetusti. Vähemmän älykkäillä kontrolli ei toimi kovin hyvin.

Vierailija
25/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on keskimäärin rintava, persevä ja reitevä. Usein myös tanakka. On suomalaiselle miehelle juuri oikea nainen.

Vierailija
26/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen on mun mielestä normaalipainosta hiukan laihempi.

Normaalipainoinen nainen on joku 170/65 kun taas hoikka nainen on 170/60.

M30 180/75

Vierailija
27/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin, mitä mies ei saa toivoa, tai on täysi sika.

Kaikkien on ihailtava kehopositiivisuutta (lihavuutta)

Vierailija
28/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sinkkumies ja toivoisin että mun tuleva kumppani olisi hoikka koska lihavaa naista en vaan voi rakastaa. Olen jo nyt ollu aika pitkään sinkkuna koska tarpeeksi kauniita ja normaalipainoisia naisia ei vain oikein löydy mistään.

Vierailija
29/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nainen on v.. n tylsä. Sen kanssa ei voi käydä terassilla eikä ravintolassa koska kaikessa on kaloreita. Kaikki aika menee kuntoiluun ja tarjoiluiden välttämiseen. Onneksi oman kumppanin kanssa juodaan viiniä, käydään ravintolassa syömässä ja katsotaan Netflixiä herkkuja nauttien. Paljon kivempaa.

Asia on päinvastoin. Pullukka on aina jollain dieetillä ja tekee syömisistään esim. juhlissa tai illanistujaisissa kauhean numeron. Aina pitäisi löytyä vhh/keto/mitälie erikoissapuskaa pullukalle, vaikka kaikki tietää että dieetti on ohi parissa viikossa.

Hoikka/laiha nainen syö arjessa terveellisesti ilman showta ja siksi voi juhlissa tai ravintolassa vetää ihan mitä mielii. Se rento elämä terassioluineen ja leffamässyineen onnistuu juuri hoikan kanssa. Kokemusta on, molemmanlaisista naisista.

Mies

Vierailija
30/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sinkkumies ja toivoisin että mun tuleva kumppani olisi hoikka koska lihavaa naista en vaan voi rakastaa. Olen jo nyt ollu aika pitkään sinkkuna koska tarpeeksi kauniita ja normaalipainoisia naisia ei vain oikein löydy mistään.

Niin pitikö olla normaalipainoinen vai hoikka? Ensin haluat hoikan ja sitten kuitenkin kaipaat normaalipainoisia?

Vierailija
31/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs solakka nainen?

Vierailija
32/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on päinvastoin. Pullukka on aina jollain dieetillä ja tekee syömisistään esim. juhlissa tai illanistujaisissa kauhean numeron. Aina pitäisi löytyä vhh/keto/mitälie erikoissapuskaa pullukalle, vaikka kaikki tietää että dieetti on ohi parissa viikossa.

Hoikka/laiha nainen syö arjessa terveellisesti ilman showta ja siksi voi juhlissa tai ravintolassa vetää ihan mitä mielii. Se rento elämä terassioluineen ja leffamässyineen onnistuu juuri hoikan kanssa. Kokemusta on, molemmanlaisista naisista.

Mies

Ei. Vaan se normaalielämä onnistuu normaalipainoisen kanssa. Toki jollain poikkeustapauksella voi olla sellainen aineenvaihdunta, ettei liho, vaikka mitä tekee, mutta useimmat hoikat kyllä syö ihan älyttömän vähän, eivätkä todella juo mitään oluita.

Mutta tätähän tässä haetaan, että mitä miehet tarkoittaa, kun sanoo hoikka. Sellaista tikkuraajaista luuviulua, vai kelpaako (sopusuhtaiset) lihakset omaava normaalilla rasvaprosentilla?

Vierailija
33/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mua sanotaan hoikaksi, vaikka oon 170/68. Johtunee pitkista hoikista jaloista ja käsistä sekä kapeasta vyötäröstä. Itse määrittelen itseni vain normaalipainoiseksi.

Vierailija
34/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hoikkna normaalipainon alkupäähän kuuluvia, jollakin tavalla terveydestään huolehtivia ja edes satunnaista liikuntaa harrastavia hoikkina, kuten vaikka tämä kuvan nainen:

https://lifeasmama.com/wp-content/uploads/2017/06/bigstock-122319383.jpg

Laihaksi sanoisin jos menee jo turhan tikuksi, eli tuosta kuvasta vaikka 5 kg pois niin alkaisi olla jo laihan puolella ja painoindeksiltäänkin alipainon puolella.

Vierailija
35/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän hoikkna normaalipainon alkupäähän kuuluvia, jollakin tavalla terveydestään huolehtivia ja edes satunnaista liikuntaa harrastavia hoikkina, kuten vaikka tämä kuvan nainen:

https://lifeasmama.com/wp-content/uploads/2017/06/bigstock-122319383.jpg

Laihaksi sanoisin jos menee jo turhan tikuksi, eli tuosta kuvasta vaikka 5 kg pois niin alkaisi olla jo laihan puolella ja painoindeksiltäänkin alipainon puolella.

Kurvikas olisi sitten tähän vaikka 5 kg lisää lantiolle ja rintoihin painottuen, tulisi hieman tiimalasia.

Vierailija
36/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki on 5.000 metrin em-kisojen voittaja Konstanze Klosterhalfen: 174 cm ja 48 kg.

En usko tuohon painoon ollenkaan, jos pituus on tuo. Kuvien perusteella hän on hoikka, mutta ei nyt kuitenkaan kaikissa kuvissa luurankomaisen hoikka.

Taidat olla itse aika kaukana noista mitoista jos et usko. Hyvinkin mahdollista. Kyllähän tuo luuta ja lihasta ja nahkaa on.

Vierailija
37/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei. Vaan se normaalielämä onnistuu normaalipainoisen kanssa. Toki jollain poikkeustapauksella voi olla sellainen aineenvaihdunta, ettei liho, vaikka mitä tekee, mutta useimmat hoikat kyllä syö ihan älyttömän vähän, eivätkä todella juo mitään oluita.

Mutta tätähän tässä haetaan, että mitä miehet tarkoittaa, kun sanoo hoikka. Sellaista tikkuraajaista luuviulua, vai kelpaako (sopusuhtaiset) lihakset omaava normaalilla rasvaprosentilla?

Niin kyllähän hoikkuus useimmiten tarkoittaa ettei syö kovin paljoa, mutta ei se tarkoita ettei joskus voisi herkutella. Voi juoda olutta tai syödä sipsejä. Ei vaan tarvitse sitä megapussillista sipsejä tai kiloa karkkia, vaan pienikin määrä riittää. Sitä oluttakaan ei hoikan tarvitse juoda kovin paljon tullakseen humalaan.

Vierailija
38/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki on 5.000 metrin em-kisojen voittaja Konstanze Klosterhalfen: 174 cm ja 48 kg.

En usko tuohon painoon ollenkaan, jos pituus on tuo. Kuvien perusteella hän on hoikka, mutta ei nyt kuitenkaan kaikissa kuvissa luurankomaisen hoikka.

Taidat olla itse aika kaukana noista mitoista jos et usko. Hyvinkin mahdollista. Kyllähän tuo luuta ja lihasta ja nahkaa on.

Hyi yök. Tuohan on ihan luurankomaisen laiha. Ei todellakaan enää hoikka, vaan ihan suoraan sanottuna laiha.

Jotkut ei täällä näköjään käsitä termiä hoikka. Vai millainen sinusta sitten on laiha ihminen, jos tuo on mielestäsi hoikka?

Vierailija
39/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen on muodoiltaan pieni ja lähempänä normaalipainon ala- kuin ylärajaa. Leveälantioinen, isorintainen tai kurvikas nainen ei ole hoikka vaikka normaalipainoinen olisikin.

Vierailija
40/79 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mua sanotaan hoikaksi, vaikka oon 170/68. Johtunee pitkista hoikista jaloista ja käsistä sekä kapeasta vyötäröstä. Itse määrittelen itseni vain normaalipainoiseksi.

Minua sanotaan hoikaksi, olen 163/56kg. Bmi siis jotain 21 eli täysin normaalipainoinen. Kädet ja jalat on minullakin sirot ja vyötärö erottuva, kylkiluutkin näkyy ainakin joissain asennoissa.