Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset on vissin aika kilttejä, kun suurimmat poliittiset skandaalit ovat luokkaa uuniperuna, tekstiviesti, biletys

Vierailija
19.08.2022 |

Eikö vaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän,että maamme on niin läpeensä korruptoitunut, etteivät ne todelliset rikokset pääse päivänvaloon,vaikka erilaista viranomaisrikollisuutta on tässä maassa aivan hirvittävät määrät.

Vierailija
2/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika hyvä monipuolue järjestelmä. Mitään trumppia ei olisi ollut usassa ilman paskaa kaksipuoluejärjestelmää. Kaikilla puolueilla suomessa on joku hyvä pointti jota ajavat, paitsi persuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniperunaskandaali!

Vierailija
4/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautakasa.

Faksi.

Vierailija
5/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tule esiin, että mm. jauhojengi on huumannut ja kiduttanut minua ja heille kuuluisi siitä ihan oikeat tuomiot. Mukana on ollut paljon ihmisiä. Tuo on läpeensä persoonallisuushäiriöisten jengi. He valitsevat yleensä alunperin lapsia, alle kouluikäisiä, ja he käyttävät heitä hyväkseen eri tavoilla. Heillä on loisiva ja väkivaltainen elämäntyyli. Olen kertonut tästä jo monta kertaa ja antanut myös nimiä. Konkreettisin toiminta on minulle epäselvää, koska eivät kerro mitään siitä eivätkä vaivaudu esittäytymäänkään, mutta heillä on valtaa ihan kaikkialla maailmassa. He mm. kohdistavat ihmiskauppaa tavallisiin suomalaisiin lapsiin. Minua luultavasti huumattiin ja sain aivan sairaita kipuja tai minulle syntyi lapsena jokin sairaus ja se oli minulla vuosikymmeniä. Vapaudenriistoa, väkivaltaa... Minut eristettiin totaalisesti suvustani, puhelin vietiin aina, tietokone vietiin... Ei kiinnosta enää pätkän vertaa olla osa tätä pyramidihuijausta millään tavalla. Muut elävät muiden töillä ja sitten nostavat kavereitaan erilaisiin asemiin. Lakia ei noudateta eikä tarvitse, kun kaverit jeesaavat. Seurauksena on mm. se, että lapsikaan ei voi mennä lääkäriin leikkaukseen kun p*sakkia on tulvimassa paikalle vaatimaan asioita ja sen jälkeen tulevat vielä kotiinkin. Minulla meni muisti näistä tapauksissa, mikä voi olla myös jokin trauma. Muisti palasi hiljattain.

Vierailija
6/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastari.

Vierailija
7/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä se tätä kautta avautuu kuin avautuukin se naurettava 'maailman onnellisin kansa' -slogani. Koska kai me tavallaan tosiaan ollaan niitä onnellisimpia ja onnekkaimpia ihmisiä tällä maapallolla. Vaikkei valituksen ja mollaamisen määrästä sitä uskoisi.

Pääministerit on kautta aikain vetäneet tulpan pois veneestä jotta jaksaisi hommaa ja saisi ladattua akkuja ja vetäneet 'rskännit, eikä kukaan ole korviaan lotkauttanut. Nainen tekee samaa, niin konservatiivit repii pikkarinsa.

Konservatiivien itkua on aina hauska kuunnella. Perinteinen poliittinen puoluejako ei minulle ole se ratkaiseva tekijä, sitä vastoin konservatiivisuus/liberaalius kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä