Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako äiti kieltää minua ostamasta remppaapua

Vierailija
19.08.2022 |

Omaan kämppääni. Hän väittää että minulla on liian vähän rahaa ja kaikki pitäisi tehdä itse. Kyllä muutaman satasen voi laittaa remppaapuun mielestäni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alaikäinen?

Vierailija
2/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako äitisi rempan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko holhouksen alainen?

Vierailija
4/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti maksaa rempan, hän voi. Jos maksat itse, päätät itse.

Vierailija
5/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

remppaapu :D

Vierailija
6/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin että teettäisin kengät itselleni. Äitini kertoi että minulla ei ole ikinä niihin varaa. Kyllä äidit tietää että mihinkään ei ole varaa.

Vierailija
7/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko holhouksen alainen?

Tuntuu välillä sille ja olen täysiikäinen. Maksan remontin itse.

Vierailija
8/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Revapamppua??

Vierailija
9/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kieltää, mut ei oo pakko totella. Maksa osa pimeenä ja loput luonnossa niin tulee halvemmaksi.

Vierailija
10/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari satasta riittää siihen, että remppaapu tulee paikalle. Työt erikseen ja materiaalit.

Vierailija
11/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tmi remppaapu kirjoitti:

Saa kieltää, mut ei oo pakko totella. Maksa osa pimeenä ja loput luonnossa niin tulee halvemmaksi.

Remppamiehet haluavat pelkästään rahaa.

Vierailija
12/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josnolet töysi-ikäinen ja omistat asunrosi, äitisi ei voi sinua kieltää. Mutta gännsaattaa silti olla oikeassa. Tiedän itsekin ihmisiä, jotka vaan kieltäutyvät ymmärtämästä että heidän tililläään oleva 500€ ei riitä vuokraan jos he käyttävät siitä ensin 400€ salikorttiin.

Vierailija
13/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun isäni kielsi juuri meitä ostamasta palveluita. Ihan näppärästi aamusta iltaa koko perhe työskentelemällä olisimme kätevästi saaneet homman hoidettua itse. Kesäloma oli edessä, joten hänen mielestään olisimme hyvin voineet käyttää aikamme siihen. Kiellosta huolimatta tietenkin ostettiin remppaporukka hoitamaan homma muutamassa työpäivässä. Olemme yli nelikymppisiä ja varakkaita.

Vierailija
14/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kysyt asiaa täällä, kertoo vastauksen. Ehkä on parempi uskoa äitiä, hän saattaa ymmärtää paremmin taloudellisen tilanteesi :)

Vierailija
15/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun isäni kielsi juuri meitä ostamasta palveluita. Ihan näppärästi aamusta iltaa koko perhe työskentelemällä olisimme kätevästi saaneet homman hoidettua itse. Kesäloma oli edessä, joten hänen mielestään olisimme hyvin voineet käyttää aikamme siihen. Kiellosta huolimatta tietenkin ostettiin remppaporukka hoitamaan homma muutamassa työpäivässä. Olemme yli nelikymppisiä ja varakkaita.

Jos osaa kannattaa tehdä itse. Keskipalkkaisella menee helposti omaa työaikaa viikko tai enemmänkin siihen,  että saa palkattua remppaapua päiväksi. Suomen verotus on niin älytön ja palkkakustannukset kovat että parempi ottaa vaikka palkatonta vapaata ja saada sillä omaa veroprosenttia laskettua kuin palkata kallis ulkopuolinen. 

Remontit siis itse tehden tai pimeästi maksaen.

Vierailija
16/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kieltää mutta aikuisena sinun ei tarvitse totella, jos käytät omia rahojasi omassa kodissasi.

Vierailija
17/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain tuntee halpoja remppamiehiä. Saisin ne siis äidin kautta.

Aloittaja

Vierailija
18/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaa kannattaa tehdä itse. Keskipalkkaisella menee helposti omaa työaikaa viikko tai enemmänkin siihen,  että saa palkattua remppaapua päiväksi. Suomen verotus on niin älytön ja palkkakustannukset kovat että parempi ottaa vaikka palkatonta vapaata ja saada sillä omaa veroprosenttia laskettua kuin palkata kallis ulkopuolinen. 

Remontit siis itse tehden tai pimeästi maksaen.

Me arvostettiin lomamme niin paljon, että todellakaan ei haluttu käyttää koko kesälomaa aamusta iltaan remppaan,vaan oltiin tosi tyytyväisiä ostamaamme palveluun. Kilpailutukseen meni kaikkiaan n. 3 t.

Mihin ne rahat pitäisi mieluummin käyttää? No, olisi kyllä säästynyt muutakin kuin rempparahat, jos oltaisiin myös jätetty kaikki lomamatkat yms. tekemättä ja vaan rempattu kotona.

T. 14

Vierailija
19/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

remppa-apua

Vierailija
20/22 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paarpuuriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme