Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko törmänneet näin isoon vauvaan?!

Vierailija
25.10.2006 |

ihan jätttiläinen! 5kk ja mitat 11kg ja 71cm!!!

Meidän saman ikäinen 7kg ja 63cm, arvatkaa onko koominen näky nämä kaksi vierekkäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " törmännyt" . Oma pikkupoikani oli juuri tuon kokoinen 5kk:n iässä. ja oli kova syömään (äidinmaitoa). Nyt on ihan normaalikokoinen 4-vuotias.

Vierailija
2/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui tutkimuksiin suuren kokonsa vuoksi. Ei löydetty mitään vikaa. Koko tasoittui n. 5-7-vuotiaana. Sitä ennen oli 3-4 vuotta ikäänsä suuremman kokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo mielestäni iso vauva. 5kk neuvolassa 69cm ja 8565g.

Vierailija
4/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma lapsi painoi tuon verran 3-vuotiaana niin tuntuu kyllä ihan kamalalta että 5kk ikäinen vauva painaa saman verran.. =/ No, onneksi minä en joudu tuota jättiläisvauvaa kantamaan!!! Voimia vauvan äidin selälle ja hartioille!!

Vierailija
5/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätä tohon päivittelyyn et kaikki on ok, vaikka vaavi painaisikin " jo" ton verran tossa iässä, kunhan on saanut ÄIDINMAITOA! Siis tutteleilla ja velleillä lihotetut vauvat ovat vaarassa saada esim. diabeteksen. Meidän tyttö painoin melkein 8kg tossa iässä, ja ihan rintamaidolla kasvoi! Kyllästyin kaiken maailman voivotteluihin tyyliin " et onpa ollu ruoka-aikaan kotona yms. "

Eikä vauvat ole mun mielestä ikinä lihavia! Kauheeta ku ulkonäköön ruetaan entistä aikasemmin jo kiinnittää huomiota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi