Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen korona ikinä, lapsi toi koulusta, mitähän on odotettavissa?

Vierailija
19.08.2022 |

Sitten sairastui 4v, jolla ollut 2pv korkea kuume, 40c. Laskee kuitenkin lääkkeillä. Lapsilla oksettaa. Nyt se taisi tulla mullekin, kurkku kipeä ja lämpö nousee, väsyttää. En ole voinut ottaa rokotteita mutta olen hoikka, perusterve.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala. Sairastatte sen pois kuten minkä tahansa muunkin flunssan tai vatsataudin. Ei siitä nyt tartte tehdä numeroa

Vierailija
2/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Miehellä oli 4 päivää lämpöä ja flunssaoireita, mulla yhden päivän korkea kuume ja kova selkäsärky.

Meillä on tosin molemmilla 3 rokotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Mulla oli kurkunkarheutta, väsymystä, ja makuaistin menetys. 1 pv sairaslomaa.

-rokottamaton, 36, M

Vierailija
4/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä panikoit, itse olet perusterveenä jättänyt ottamatta rokotukset. Nyt pelaat lottoa sitten.

Vierailija
5/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä panikoit, itse olet perusterveenä jättänyt ottamatta rokotukset. Nyt pelaat lottoa sitten.

Pistotekniikan vuoksi en ole niitä voinut ottaa, minulla on hyytymistekijän vajausta (joka ei ole riski koronan tai itse rokotteen vaan pistoksen kanssa). En panikoi, pohdiskelen lähinnä.

Vierailija
6/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistotekniikan vuoksi en ole niitä voinut ottaa, minulla on hyytymistekijän vajausta (joka ei ole riski koronan tai itse rokotteen vaan pistoksen kanssa). En panikoi, pohdiskelen lähinnä.

Meinaatko ettei sinua ole koskaan rokotettu? Priorisointi kysymys.

Vierailija
7/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillain on kova tauti toisilla lievä

Vierailija
8/8 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistä. Mulla oli kurkunkarheutta, väsymystä, ja makuaistin menetys. 1 pv sairaslomaa.

-rokottamaton, 36, M

Sun olis pitänyt olla pidempään sairaslomalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän