Tiedätkö/epäiletkö että miehesi ei ole lastenne biologinen isä vaikka niin luulee?
Miten pystyt elämään asian kanssa? Ajatteletko sitä usein, mietitkö miten käy jos paljastut vai aiotko kenties itse joskus kertoa asiasta?
Kommentit (63)
Millä saa varmuuden, että lapsi on vaemasti oma? onko veri sama?....
Pitääkö teidän mielestä miehille molemmille kertoa, jos epäilee, ei tiedä, kumpi on isä?
Alettiin seurustella kun olin raskaana joten kaikki ei tätä välttämättä tiedä.
Veljekset on kuitenkin aika samannäköisiä eli siinä mielessä esikoinen ei ole yhtään poikkeavan näköinen
Jostain muistan lukeneeni että peräti 10% (?!?!?) miehistä kasvattaa tietämättään vieraan miehen lasta luullen tätä omakseen. Siis uskomaton luku!
En tod. aio kertoa ikinä ja koitan työntää koko asian mielestäni. Lapsi vasta vauva.
"tunnetteko ketään, jonka isä ei ole se, jota lapsen isäksi elinympäristössään yleisesti luullaan"?
Lapseni isä on mieheni isä..
elikkäs sun miehes on sun lapses veli?
oot sitten käynyt perheen miehet kaikki läpi..
lastemme isä.
Siskoni keskimmäisen lapsen isäksi kaikki luulee siskoni aviomiset. Ei ole, mutta mies itsekkin kyllä tämän tietää. Tapasivat kun siskoni odotus oli ihan alussa.
Lapsen oikea isä ei tiedä lapsen olemassaolosta mitään. Ja lapsi luulee miestä oikeaksi isäkseen.
ja varmaan tietävät kaikki muutkin mies mukaanlukien:( kukaan ei ikinä ihmettele yhden lapsemme ulkonäköä vaikka ero muuhun perheeseen on ilmiselvä. Mieskään ei ole ikinä asiasta puhunut mutta ei se tyhmä ole, ehkä lapsi itse aikanaan rikkoo tabumme ja sanoo sen ääneen. Raskausaikana olin tosi ahdistunut asiasta, nyt miehen hiljaisen hyväksynnän jälkeen en mieti asiaa päivittäin.
ja varmaan tietävät kaikki muutkin mies mukaanlukien:( kukaan ei ikinä ihmettele yhden lapsemme ulkonäköä vaikka ero muuhun perheeseen on ilmiselvä. Mieskään ei ole ikinä asiasta puhunut mutta ei se tyhmä ole, ehkä lapsi itse aikanaan rikkoo tabumme ja sanoo sen ääneen. Raskausaikana olin tosi ahdistunut asiasta, nyt miehen hiljaisen hyväksynnän jälkeen en mieti asiaa päivittäin.
muista sisaruksista erittäin poikkeava ulkonäkö. Monet olivat varmaan varmoja, kuten me sisaruksetkin, että äidillä oli ollut syrjähyppy.
Helpotus oli suuri, kun löysimme isän puoleisen isoisän jäämistöstä hänen lapsuudenkuvansa, jossa hän oli tismalleen nuorimman veljeni näköinen. =))
Ihan sairasta, kuin suoraan Kauniista ja rohkeista!
ja sano, kun tulokset on tulleet, "että jos vielä kerran kuulen tuollaisia loukkaavia typeryyksiä sun suusta, niin sä jätkä maksat elatusmaksuja. Mä en ole mikään huora! Mene päälääkärille!"
Idiootti mies sulla. Olisin sen toisen muksun kohdalla jo pistänyt toimeksi enkä jäänyt kuuntelemaan puoleksikaan vuotta.
Nyt raskaus lopuillaan eli edessä ahdistava muutto ja elämä yksin isättömän lapsen kanssa. Lisäksi työpaikka vaihdettava ja kaikki muutkin suunnitelmat menevät uusiksi. Lainamaksu katkolle, huonekalut jakoon.
Karmeinta juuri nyt katsoa rakkaani tuskaista oloa, siitä mitä olen tehnyt.
Sen verran kuitenkin rakastan häntä että en voinut pitää tällaista asiaa salassa.
Mutta elämä muuttui hetkessä helvetiksi. Itsemurha pyörii mielessä jatkuvasti.
ONKO KETÄÄN KOHTALOTOVERIA`?
Lapseni isä on mieheni isä..
elikkäs sun miehes on sun lapses veli?
oot sitten käynyt perheen miehet kaikki läpi..
DNA-testiä voi avioliitossa myös isä vaatia halutessaan, myös niin ettei siitä kerrota lapsen äidille jos pelkää että tämä loukkaantuu. Mikäli testissä käy ilmi että lapsi on hänen, on tilanteen kanssa tietysti elettävä. Mikäli taas testi osoittaa toisin, voi isyyden purkaakin kyseisen lapsen osalta mikä vaikuttaa perimisjärjestykseen ja muihinkin juridisiin seikkoihin...
Oletteko tietoisia, miten tuhoisat vaikutukset valheella on? Se salaisuus elää teissä, kietoo perheenne, rakkautenne aina. Siitä tulee pahempaa kuin mitä seuraisi rehellisyydestä. Toki menettäisitte itse ehkä liittonne, mutta lapselta varastatte totuuden. Onko varaa sitten maksaa lapsen psykoanalyysista muutama kymppitonni? Siellä niitä draamoja sitten voi puida, kun eivät omat vanhemmat kykene..
Lapselle ei olisi tragedia sinällään, jos heitä kasvattava mies ei olisikaan bioisä. Siitäkin selviää, että bioisä jätti äidin. Valheista ei selviä. Valhe ehkä ottaa toiset vaatteet, ottaa oireen, kantaa tiedon ja pyytää tulla ymmärretyksi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 05:00"]
http://www.vau.fi/Perhe/Parisuhde-ja-seksi/Salasin-miehelta-sterilisaationi/
On niitä tuollaisiakin huijareita. Minkälainen ihminen valehtelee tuollaisista asioista?
[/quote]
UP