Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö/epäiletkö että miehesi ei ole lastenne biologinen isä vaikka niin luulee?

Vierailija
18.05.2010 |

Miten pystyt elämään asian kanssa? Ajatteletko sitä usein, mietitkö miten käy jos paljastut vai aiotko kenties itse joskus kertoa asiasta?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 05:00"]

http://www.vau.fi/Perhe/Parisuhde-ja-seksi/Salasin-miehelta-sterilisaationi/

On niitä tuollaisiakin huijareita. Minkälainen ihminen valehtelee tuollaisista asioista?

[/quote]

UP

Vierailija
22/63 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saa varmuuden, että lapsi on vaemasti oma? onko veri sama?....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö teidän mielestä miehille molemmille kertoa, jos epäilee, ei tiedä, kumpi on isä?

Vierailija
24/63 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin seurustella kun olin raskaana joten kaikki ei tätä välttämättä tiedä.

Veljekset on kuitenkin aika samannäköisiä eli siinä mielessä esikoinen ei ole yhtään poikkeavan näköinen

Vierailija
25/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistan lukeneeni että peräti 10% (?!?!?) miehistä kasvattaa tietämättään vieraan miehen lasta luullen tätä omakseen. Siis uskomaton luku!

Vierailija
26/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. aio kertoa ikinä ja koitan työntää koko asian mielestäni. Lapsi vasta vauva.

Vierailija
27/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä on mieheni isä..

Vierailija
28/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunnetteko ketään, jonka isä ei ole se, jota lapsen isäksi elinympäristössään yleisesti luullaan"?

Vierailija
29/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs sun miehes on sun lapses veli?

oot sitten käynyt perheen miehet kaikki läpi..

Vierailija
31/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastemme isä.

Siskoni keskimmäisen lapsen isäksi kaikki luulee siskoni aviomiset. Ei ole, mutta mies itsekkin kyllä tämän tietää. Tapasivat kun siskoni odotus oli ihan alussa.

Lapsen oikea isä ei tiedä lapsen olemassaolosta mitään. Ja lapsi luulee miestä oikeaksi isäkseen.

Vierailija
32/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan tietävät kaikki muutkin mies mukaanlukien:( kukaan ei ikinä ihmettele yhden lapsemme ulkonäköä vaikka ero muuhun perheeseen on ilmiselvä. Mieskään ei ole ikinä asiasta puhunut mutta ei se tyhmä ole, ehkä lapsi itse aikanaan rikkoo tabumme ja sanoo sen ääneen. Raskausaikana olin tosi ahdistunut asiasta, nyt miehen hiljaisen hyväksynnän jälkeen en mieti asiaa päivittäin.

Vierailija
33/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan tietävät kaikki muutkin mies mukaanlukien:( kukaan ei ikinä ihmettele yhden lapsemme ulkonäköä vaikka ero muuhun perheeseen on ilmiselvä. Mieskään ei ole ikinä asiasta puhunut mutta ei se tyhmä ole, ehkä lapsi itse aikanaan rikkoo tabumme ja sanoo sen ääneen. Raskausaikana olin tosi ahdistunut asiasta, nyt miehen hiljaisen hyväksynnän jälkeen en mieti asiaa päivittäin.

Vierailija
34/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista sisaruksista erittäin poikkeava ulkonäkö. Monet olivat varmaan varmoja, kuten me sisaruksetkin, että äidillä oli ollut syrjähyppy.

Helpotus oli suuri, kun löysimme isän puoleisen isoisän jäämistöstä hänen lapsuudenkuvansa, jossa hän oli tismalleen nuorimman veljeni näköinen. =))

Vierailija
35/63 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta, kuin suoraan Kauniista ja rohkeista!

Vierailija
36/63 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano, kun tulokset on tulleet, "että jos vielä kerran kuulen tuollaisia loukkaavia typeryyksiä sun suusta, niin sä jätkä maksat elatusmaksuja. Mä en ole mikään huora! Mene päälääkärille!"

Idiootti mies sulla. Olisin sen toisen muksun kohdalla jo pistänyt toimeksi enkä jäänyt kuuntelemaan puoleksikaan vuotta.

Vierailija
37/63 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskaus lopuillaan eli edessä ahdistava muutto ja elämä yksin isättömän lapsen kanssa. Lisäksi työpaikka vaihdettava ja kaikki muutkin suunnitelmat menevät uusiksi. Lainamaksu katkolle, huonekalut jakoon.

Karmeinta juuri nyt katsoa rakkaani tuskaista oloa, siitä mitä olen tehnyt.

Sen verran kuitenkin rakastan häntä että en voinut pitää tällaista asiaa salassa.

Mutta elämä muuttui hetkessä helvetiksi. Itsemurha pyörii mielessä jatkuvasti.

ONKO KETÄÄN KOHTALOTOVERIA`?

Vierailija
38/63 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs sun miehes on sun lapses veli?

oot sitten käynyt perheen miehet kaikki läpi..

Vierailija
39/63 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA-testiä voi avioliitossa myös isä vaatia halutessaan, myös niin ettei siitä kerrota lapsen äidille jos pelkää että tämä loukkaantuu. Mikäli testissä käy ilmi että lapsi on hänen, on tilanteen kanssa tietysti elettävä. Mikäli taas testi osoittaa toisin, voi isyyden purkaakin kyseisen lapsen osalta mikä vaikuttaa perimisjärjestykseen ja muihinkin juridisiin seikkoihin...

Vierailija
40/63 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tietoisia, miten tuhoisat vaikutukset valheella on? Se salaisuus elää teissä, kietoo perheenne, rakkautenne aina. Siitä tulee pahempaa kuin mitä seuraisi rehellisyydestä. Toki menettäisitte itse ehkä liittonne, mutta lapselta varastatte totuuden. Onko varaa sitten maksaa lapsen psykoanalyysista muutama kymppitonni? Siellä niitä draamoja sitten voi puida, kun eivät omat vanhemmat kykene..

Lapselle ei olisi tragedia sinällään, jos heitä kasvattava mies ei olisikaan bioisä. Siitäkin selviää, että bioisä jätti äidin. Valheista ei selviä. Valhe ehkä ottaa toiset vaatteet, ottaa oireen, kantaa tiedon ja pyytää tulla ymmärretyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi