Tiedätkö/epäiletkö että miehesi ei ole lastenne biologinen isä vaikka niin luulee?
Miten pystyt elämään asian kanssa? Ajatteletko sitä usein, mietitkö miten käy jos paljastut vai aiotko kenties itse joskus kertoa asiasta?
Kommentit (63)
Vaikka äiti avioeron jälkeen ilmoittaisi, ettei puoliso olekaan lapsen biologinen isä, ei tällä ole mitään tekemistä mm. tapaamisoikeuden kanssa.
Hän on yhä juridisesti lapsen isä, jolla on oikeus tavata (ja jos äiti sen kieltää, hakea tapaamisoikeus käräjäteitse) lasta, jota on omanaan kasvattanut ja jonka isä kokee olevansa (ja juridesti myös on).
Raskasta toki tuollaisen tiedon esiin tulo on, mutta isyydestään ei kannata ex-puolisoiden pyynnöstä luopua.
Eli varmasti lastemme isä. Ensimmäinen raskaus alkoi kun olimme yhdessä lomalla - mies totesi tulloin että tietääpähän olevansa isä kun olin 24/7 valvonnassa... Toisesta lapsesta huomautteli ensimmäiset 6kk säännöllisesti ettei lapsi näytä yhtään häneltä (on selkeästi sekä minun että mieheni piirteitä ja jotkin mieheni lapsuuskuvat ovat kuin esikoisestamme otettuja). Kolmannen raskauden mies ilmoitti haluavansa pitää ja kasvattaa lapsen vaikkei tämä hänen olekaan. Kun neljännen kerran epäilin raskautta, mies sanoi että kunhan näyttää suomalaiselta.
Miehellä ei pitäisi olla mitään syytä epäillä minua, en ole edes käynyt eläissäni yökerhossa ja baarissakaan en koskaan ilman miestäni. Seksiä on joka kerta ollut hänen kanssaan ovulaation tienoilla, kaksi ekaa raskautta jopa alkoivat muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen.
On sitten ihan älyttömän loukkaavia tuollaiset epäilyt.
tehdään nyt kaikille tutkimus jossa selvitetään dnat. Mielenkiintoista miten monille käy. Ei tuohon tietty pakko ole osallistua mutta miestä voi ihmetyttää jos ei äiti suostu osallistumaan..
Mutta se kyllä tietää sen. En ole minäkään.
periytyvyys on jopa 95 %.
Tämän ketjun tietojen valossa on todennäköistä, että bipolaarihäiriö todellisuudessa on täysin periytyvä tauti.
lapsemme ei olisi muka hänen. Kiusaa minua , kun tietää että on vanhaksi tulossa. Olisiko vuoden vanhan lapsen jälkeen, häntä pettänyt. Siinä sitä eri mielisyyttä onkin.
lapsemme ei olisi muka hänen. Kiusaa minua , kun tietää että on vanhaksi tulossa. Olisiko vuoden vanhan lapsen jälkeen, häntä pettänyt. Siinä sitä eri mielisyyttä onkin.
Mutta se kyllä tietää sen. En ole minäkään.
...vaikka lapsi isän ja äidin näköinen onkin. :)
minua kiusatakseen keksiny, ettei toinen tyttömme ole hänen. On vaikkuttanut meidän suhteisiin ,en pidä minkään arvoisena ,enää miestäni.
naapuri. Silloin kun viimeksi tapsin heidät ei kukaan siitä tiennyt. Ällöttävää, en käsitä miten äitini saattoi olla tuon naisen ystävä *oksu* pariskunta on nyt jo muista syistä eronnut...
Eli varmasti lastemme isä. Ensimmäinen raskaus alkoi kun olimme yhdessä lomalla - mies totesi tulloin että tietääpähän olevansa isä kun olin 24/7 valvonnassa... Toisesta lapsesta huomautteli ensimmäiset 6kk säännöllisesti ettei lapsi näytä yhtään häneltä (on selkeästi sekä minun että mieheni piirteitä ja jotkin mieheni lapsuuskuvat ovat kuin esikoisestamme otettuja). Kolmannen raskauden mies ilmoitti haluavansa pitää ja kasvattaa lapsen vaikkei tämä hänen olekaan. Kun neljännen kerran epäilin raskautta, mies sanoi että kunhan näyttää suomalaiselta.
Miehellä ei pitäisi olla mitään syytä epäillä minua, en ole edes käynyt eläissäni yökerhossa ja baarissakaan en koskaan ilman miestäni. Seksiä on joka kerta ollut hänen kanssaan ovulaation tienoilla, kaksi ekaa raskautta jopa alkoivat muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen.
On sitten ihan älyttömän loukkaavia tuollaiset epäilyt.
voisinhan minäkin epäillä esikoisen kohdalla, että sairaalassa sekoittivat spermat (sai alkunsa inseminaatiolla), mutta kaipa tuo aikalailla epätodennäköistä on. Oli kyllä vauvana ihan isänsä näköinen. :)
Kuopus on luomulapsi ja hänen kohdallaan voin olla täysin varma.
No joo, siis molempien.
tyttären, jota isä luuli omakseen ja kasvatti siis tyttärenään "sisarpuoltani" kunnes erosivat tytön ollessa 5 vuotias.
Nainen ilmoitti isälleni että haluaa avioeron koska on rakastunut isäni parhaaseen ystävään.
Tämä pari sitten muuttikin yhteen ja vähän sen jälkeen nainen ilmoitti isälleni, ettei tämä saa tavata enää lasta, koska lapsi on oikeasti tämän isän parhaan ystävän siittämä, akka oli siis jo silloin vuosia aiemmin pettänyt isääni tämän parhaan ystävän kanssa.
Aivan uskomaton juttu, voitte vaan kuvitella miltä minusta tuntui kun yht'äkkiä minulla ei ollutkaan enää sisarta, saati miltä isästäni tuntui :/ vaimo ja oma ystävä HUHHUH
ja tuli vahinko sivusuhteen kanssa. Varmuuden vuoksi sitten oli myös aviomiehen kanssa, jotta ei tule mitään ihmettelyä, jos tärppää. Avioliitto oli siis ihan katastrofi jo miehen juomisen takia ja ymmärrän hyvin, miksi haki lohtua muualta. Niinpä tuli raskaaksi ja koko raskausajan mietti sitä, kumman lapsi on. Äiti oli vaalea, toinen mies ristiverinen ja oma mies tumma. Lapsesta tuli tumma ja aivan aviomiehen kaksoiskuva. Epäilystä ei kenelläkään voinut olla, kun sitä lasta katsoi. On jo aikuinen ja edelleen aivan isänsä näköinen.
Eli varmasti lastemme isä. Ensimmäinen raskaus alkoi kun olimme yhdessä lomalla - mies totesi tulloin että tietääpähän olevansa isä kun olin 24/7 valvonnassa... Toisesta lapsesta huomautteli ensimmäiset 6kk säännöllisesti ettei lapsi näytä yhtään häneltä (on selkeästi sekä minun että mieheni piirteitä ja jotkin mieheni lapsuuskuvat ovat kuin esikoisestamme otettuja). Kolmannen raskauden mies ilmoitti haluavansa pitää ja kasvattaa lapsen vaikkei tämä hänen olekaan. Kun neljännen kerran epäilin raskautta, mies sanoi että kunhan näyttää suomalaiselta. Miehellä ei pitäisi olla mitään syytä epäillä minua, en ole edes käynyt eläissäni yökerhossa ja baarissakaan en koskaan ilman miestäni. Seksiä on joka kerta ollut hänen kanssaan ovulaation tienoilla, kaksi ekaa raskautta jopa alkoivat muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen. On sitten ihan älyttömän loukkaavia tuollaiset epäilyt.
Valitettavasti pettajat itse ovat noin paranoideja.
Meidän kerrostalossa kaikki 12 lasta ovat talkkarin näköisiä. Minä olen se talkkarin.
Kaikki äidit ovat liittyneet aktin jälkeen, paitsi he jotka ovat pyörtyneet onnesta.
Talkkarin???
Vai tarkoititko olet talkkari?
Ja lapset sinun. Voi voi . Lukihäiriö kaikilla. Ai ai..
ilman että äiti sitä tietää. Älä viitsi levittää täysin perätöntä tietoa.