Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30

Vierailija
19.08.2022 |

NYT TV:N ÄÄRELLE JA POPPARIT!!!!!

Kommentit (2113)

Vierailija
1501/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei muistanut, minne oli baarista tullut (Kesärantaan vai omaan kotiin).

Lisäksi kannusti laillisten päihteiden käyttöön.

Nämä jäivät mieleen vaikka Sanna-talo olenkin.

Vierailija
1502/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että yhteenkään videoon ei ole saatu kuvaa Sannasta siinä räkäkännissä, mistä Seiskan "luotettavat" lähteet kertoivat. Tulee mieleen vain kysymys, että kenen pussiin Seiska tässä oikein pelaa. Aika erikoista on myös se, että Seiskalla ei ollut haluja lähteä kuvaamaan Rydmania illastamassa alaikäisen kanssa kun oli kuulemma saanut vihiä, että Rydmanille yritetään virittää ansaa. Ei kuitenkaan Seiskan tutkiva journalismi halunnut selvittää asiaa tuon enempää. Sannaa sen sijaan yritetään mustamaalata, vaikka mitään todellista aineistoa ei ole edes olemassa. Shokkipaljastus! Ja paskanmarjat!

Luotettavampaa seiskan viestintä on kuin tuo ankea demarispämmi jota sinä sössötät. Ja tuo rydmanjuttu mitä sinä kuvailit on nimeltään lavastus eikä uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna ei muistanut, minne oli baarista tullut (Kesärantaan vai omaan kotiin).

Lisäksi kannusti laillisten päihteiden käyttöön.

Nämä jäivät mieleen vaikka Sanna-talo olenkin.

Vierailija
1504/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aivan sama mitä ihminen tekee, mutta pääministerin pitäisi tehdä työnsä.

Tulevan talven energiakriisin takia poliitikot ovat peruneet kesälomiaan muissa maissa. Suomessa vaan biletetään.

Eikö Suomen halllitus tajua, että ensi talvena iso osa kansasta joutuu ulosottoon korkeiden sähkön hintojen takia. Ruoka kallistuu hirvittävää tahtia ja lama kolkuttelee ovella.

Suomi on ennennäkemättömän huonossa tilanteessa ottamaan vastaan taantuma. Velaksi on eletty ja nyt pakotteet tuhoavat taloiden totaalisesti.

Vierailija
1505/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, tuleeko ensi viikolla lisää videoita?

Entä lähtikö Sanna ja Olavi kotiin samalla autolla?

Vierailija
1506/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sanna haluaa olla pääministeri, kun ei se itse pääministerin työ näytä kiinnostavan yhtään. Eihän se saa yhtään mitään aikaiseksi ja ei suostu edes oikeisiin keskusteluohjelmiin - kaikki vaan kamalaa bimboilua.

Vierailija
1507/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pettynyt Mariniin. Toki jo entuudestaan tiesin, että Sannalla on tapana kiistää kaikki ja väheksyä virheitään. Mutta nyt odotin selkeää, erilaista julkituloa, anteeksipyyntöä. Ei, ei tullut sellaista. Tuli se kaikista pahin, eli muiden syyttäminen tilanteesta, oman toiminnan väheksyminen, minulla on oikeus puhe jne.

Sanna on aiemmin itse sanonut, että hän on töissä 24/7, eikä sen vuoksi edes Prismaan ehdi. Sanna on pääministeri, joka tehtävänä edellyttää arvokkuutta. Baarissa heilumisessa on selkeä turvallisuusriski. Korona-aikana edellytti muilta toimia, joita ei noudattanut. Järjesti turvallisuusmiesten kannalta ikävät yllätysbileetkin silloin kotonaan.

Tässä arvostellaan nimenomaan pääministerin toimintaa, ei Sannaa henkilönä. Pääministeri, sen pitäisi tarkoittaa jotain

En ymmärrä Sannan puolustelijoita.

Vierailija
1508/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten aivan sama mitä ihminen tekee, mutta pääministerin pitäisi tehdä työnsä.

Tulevan talven energiakriisin takia poliitikot ovat peruneet kesälomiaan muissa maissa. Suomessa vaan biletetään.

Eikö Suomen halllitus tajua, että ensi talvena iso osa kansasta joutuu ulosottoon korkeiden sähkön hintojen takia. Ruoka kallistuu hirvittävää tahtia ja lama kolkuttelee ovella.

Suomi on ennennäkemättömän huonossa tilanteessa ottamaan vastaan taantuma. Velaksi on eletty ja nyt pakotteet tuhoavat taloiden totaalisesti.

Ei, nää isopalkkaiset nuorehkot broilerit ei tosiaankaan tajua. Noiden elämäntilanne on sitä että ottaisko puoli miljoonaa lisää asuntolainaa vai ei, eikä sitä että loppukuu syödään pelkkää makaronia kun rahaa ei ole muuhun. Nuo on hyvin kaukana tavallisen kansan arjesta eikä yksinkertaisesti ymmärrä kansan ongelmia keskittyessään omiin poliittisiin peleihinsä.

Vierailija
1509/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja ilmoita erostasi.

Sinunkaan ei enää tarvitse mennä töihin.

Vierailija
1510/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan Sannaan kun hän sanoo hänellä olevan puhtaat jauhot verkossaan. Jyrkkä ei leikkauksille!

Vierailija
1511/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan Sannan hillua.Kuhan nainen tekee sen vapaalla.Naisen pitää muistaa se ,että toimintavalmiudessa pitää olla.

Vierailija
1512/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten äänestäjät voivat sanoa kantansa? Kun nyt ei ole vaaleja???

sanna uskoo, että vaaleissa äänestetään myös siitä saako pääministeri tanssia ja olla railakkaasti juhlimassa. Ehkä meiltä kysytään ensi vaaleissa sitten sitäkin, mahtaako olla avoin vastaus, vai rasti ruutuun? marin on ihan sekaisin.

Tosta kommentista näkee miten sekaisin ja narsistinen megalomaanikko se on. Siis sen mielestä kansalaisten pitää ensisijaisesti äänestää sen perusteella mitä tykkäävät sen örvellyksestä? Tollaset möläytykset paljastaa vaan, ettei se välitä kansalaisista yhtään, vaan MINÄ, MINÄ, MINÄ ja MINUN.

Kansalaisilla on tällä hetkellä muita huolia ja olisi hienoa, jos päänarsisti voisi keskittyä työhönsä.

Vierailija
1513/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JAUHOJENGI!

Myllyn parasta ...

Vierailija
1514/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt Mariniin. Toki jo entuudestaan tiesin, että Sannalla on tapana kiistää kaikki ja väheksyä virheitään. Mutta nyt odotin selkeää, erilaista julkituloa, anteeksipyyntöä. Ei, ei tullut sellaista. Tuli se kaikista pahin, eli muiden syyttäminen tilanteesta, oman toiminnan väheksyminen, minulla on oikeus puhe jne.

Sanna on aiemmin itse sanonut, että hän on töissä 24/7, eikä sen vuoksi edes Prismaan ehdi. Sanna on pääministeri, joka tehtävänä edellyttää arvokkuutta. Baarissa heilumisessa on selkeä turvallisuusriski. Korona-aikana edellytti muilta toimia, joita ei noudattanut. Järjesti turvallisuusmiesten kannalta ikävät yllätysbileetkin silloin kotonaan.

Tässä arvostellaan nimenomaan pääministerin toimintaa, ei Sannaa henkilönä. Pääministeri, sen pitäisi tarkoittaa jotain

Samoja tuntemuksia. Itsekin demareita yleensä äänestän. Marinin ylimielisyys(tai ainakin sen vaikutelman saa) tulee esiin kun hän jää kiinni tempuistaan. Asiat hoituisivat paremmin jos kykenisi olemaan vilpittömästi pahoillaan ja pahoittelisi että on toiminut tietyllä tavalla.

Kyllä korvaan särähti aikoinaan kun hän aikoinaan sanoi kuuluisat sanat oppositiolle "eikö teitä hävetä ". Opposition tehtävä on kyseenalaistaa hallituksen toimia, ilman oppositiota ei ole demokratiaa.

Mietin vaan että eikö pääministeriä ja demareita yhtään hävetä että hän bailaa päivästä toiseen lapsellisten (mieleståni) turhanpäiväisten julkkisten kanssa vieläpä työaikanaan.

Miksi kukaan toimittaja ei suoraan kysynyt mitä he siinä videossa lauloivat kun se sai aikaan niin suurta ihmetystä kansassa? Olisi ollut kiva kuulla vastaus ja sanojen merkitys itseltään Sanna Marinilta. Olisi spekulaatiot voineet jäädä siihen. Tai sitten ei.

Vierailija
1515/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sanna haluaa olla pääministeri, kun ei se itse pääministerin työ näytä kiinnostavan yhtään. Eihän se saa yhtään mitään aikaiseksi ja ei suostu edes oikeisiin keskusteluohjelmiin - kaikki vaan kamalaa bimboilua.

Nuorten äänten kalastelua sanon minä.

Vierailija
1516/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostelkaa toimintaa töissä, älkää vapaa-ajalla. Hänen vapaa-aikansa ei tarvitse miellyttää teitä.

Vierailija
1517/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä jo linkattu tänne?

Voisko is tehdä haastattelua?

Vierailija
1518/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten äänestäjät voivat sanoa kantansa? Kun nyt ei ole vaaleja???

sanna uskoo, että vaaleissa äänestetään myös siitä saako pääministeri tanssia ja olla railakkaasti juhlimassa. Ehkä meiltä kysytään ensi vaaleissa sitten sitäkin, mahtaako olla avoin vastaus, vai rasti ruutuun? marin on ihan sekaisin.

Tosta kommentista näkee miten sekaisin ja narsistinen megalomaanikko se on. Siis sen mielestä kansalaisten pitää ensisijaisesti äänestää sen perusteella mitä tykkäävät sen örvellyksestä? Tollaset möläytykset paljastaa vaan, ettei se välitä kansalaisista yhtään, vaan MINÄ, MINÄ, MINÄ ja MINUN.

Kansalaisilla on tällä hetkellä muita huolia ja olisi hienoa, jos päänarsisti voisi keskittyä työhönsä.

Tästä joku toimittaja voisi kirjoittaa mielipiteen.

Vierailija
1519/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna tietää mielestään ennen puolta yötä ollaanko suomeen hyökkäämässä tai tapahtuuko jossain suurkatastrofi. Aikamoista! Ovat ilmeisesti löytäneet jostain oikeita selvänäkijöitä puolustusvoimien palvelukseen.

Siis MITEN heevatissa meillä voi olla tuollainen PM, joka kuvittelee, että tietää ennalta suurkatastrofien ajankohdatkin? Onko taikakurpitsavaunujen haltijat pitämässä siitä huolta?

Suurkatastrofin pelastusoperaatioiden johtaminen ei ole pääministerin tehtävä ja totta helvetissä rajavartiostolla on tiedossa, jos joku on tulossa rajan yli.

rajan yli voi tulla hitaammin maavoimien kanssa tai nopeammin ilmavoimien kanssa. Tuo ilmavoimien kanssa tuleminen on asia, josta ei välttämättä saa marininkaan ennustajanlahjoilla tietoa sillä lailla etukäteen, että ennen maagista puolta yötä marin tietäisi tuleeko tapahtumaan mitään. Neukkujenkin koneet lentää nopeasti ja osaavat kyllä huijata tiedusteluakin. Muutenkin menneet vuodet ovat osoittaneet, että suomessa tiedustelu ei toimi niin hyvin kuin muualla: monta kertaa on julkisuudessa ollut tietoja, että joku tärkeä tiedusteluasia on kerrottu suomelle jonkun suomelle ystävällismielisen valtion toimesta.

Marin ei ole lainkaan tehtäviensä tasalla. Saa toki käydä vetämässä kännejä, jos päihderiippuvuus on sitä tasoa, mutta sitä ennen pitäisi laittaa varahenkilö toimimaan pääministerinä - jos jotain sattuu ja pm tarvitaan toimintakuntoisena tekemään päätöksiä - kännissä ei olla toimintakuntoisia eikä toimintakuntoa mitata sillä kykeneekö kännisenä kävelemään itse, kuten marin tuntuu kuvittelevan. Ainakin silminnäkijöiden mukaan Marin ei ollut mitenkään toimintakunnossa baarissa, kun monikin siellä ihmetteli pääministerin kuntoa.

Sinä et nyt ole ajan tasalla. Pääministerillä on aina olemassa varahenkilö ja sillä varahenkilölläkin on varahenkilö. Suomen turvallisuus ei ole yhden henkilön käsissä, on itseasiassa aika typerää edes luulla niin.

Päätös pääministerin vaihtamisesta pitää tehdä valtioneuvostossa, jos Sanna on normaalissa bilekoomassa eli ei toimintakykyinen. Siihen menee aina turhaa aikaa, jos on joku akuutti tilanne päällä.

Miksi Sanna olisi bilekoomassa, kun valtioneuvosto kokoontuu? Ne ovat tiedossa etukäteen.

Ei tietysti ole kaikki katastrofit etukäteen tiedossa, kuten tsunami tai Estonian uppoaminen. Sanna-lahko koostuu näköjään ääliöistä.

Juu, pääministerihän se hoitaa tsunamit ja muut. 😂 Kukahan se ääliö on? Muuten, koeta muistaa vaatimuksesi valtionjohdon valmiudesta 24/7 itsenäisyyspäivän aikaan. Vai koskeeko vaatimus vain Marinia? Ääliöt.

Vierailija
1520/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin minäkin kun tiedotustilaisuudessa ei sanallakaan viitattu, ei PM:n eikä toimittajien toimesta, eroamiseen eikä millään tavalla kyseenalaistettu PM:n jatkamista virassaan. Kaiken hän pystyi kieltämään ja toistuvalla saman jankuttamisella täytti nekin minuutit, jolloin olisi voinut aidosti pahoitella aiheuttamaansa hämminkiä. (Voi olla että hämminki on tässä yhteydessä aivan ylilievä ilmaus...)

IS:n juttu, joka viittasi PM Vanhasen valmiuksissa olemiseen tsunamin tapahtuessa avasi silmäni lopullisesti sen suhteen, mitä tarkoittaa olla aina käytettävissä ja tavoitettavissa, kun äkkiä tapahtuu jokin odottamaton. Ei se aina ole sitä että Suomen rajaa lähestyisi joukkoja. 

Tsunami kosketti suomalaisia suuressa määrin, vaikka aluksi luultiin että kaikki ovat siellä ok. Se tieto tosin johtui silloin huonoista yhteyksistä, ihan täysi kaaos siellä oli päällä. Mutta PM oli tavoitettavissa ja otti heti asiaan kiinni.

Mitenkähän vastaavassa tilanteessa känninen railakkaasti-juhlija pystyisi (jos saataisiin tanssi ja laulu edes keskeytettyä)  ottaisi tilanteen haltuun? Tämän tyyppiseen tilanteeseen toimittajat yrittivät viitata tiedotustilaisuudessa, ja saivat aina saman jankuttavan puolustusliturgian vastaukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä