Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sanna! Venäjä voi kehittää kiristysmateriaalia muualla. Täällä on turha yrittää. Tällaista tiukkaa pääministeriä täällä tarvitaan. Itke VKK ja putinistit!
Putinistien kuukausia kestänyt Suomen päättäjien eli heidän kirjoitustensa mukaan "natonazien ja USAn marionettien# parjauskampanja on mennyt hukkaan. Kyllä niissä on puitukin kaikki asiat Marinin lapsen kuvausta myöten. VKK-Huuhtasen eduksuntakampanjan pääasioita myös. Bäckman ja Putkonen ovat vastaavaa viestiä välittäneet Venäjän mediassa ja kehdannett vielä kehua sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut syyttämässä Marinia siitä ettei ole skarppina jos Venäjä hyökkää. Itse tietoisesti laskivat 30 tuhatta läpsyttelijää rajan yli ja pistivät armeijan KANTAMAAN NÄIDEN LAUKKUJA.
Ymmärryksesi taittaa olla kehitysvammaisen tasolla kun ei mene perille että Petteri Orpo (Kok) oli sisäministerinä tuon päätöksen tekijä. Montako kertaa tämä pitää selittää perheen tyhmimmille?
Persut ei eronneet hallituksesta tämän jälkeen. Miksi?
Onnea Suomi, pääministerinne on näköjään ihan ehta narsisti, joka ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa!
pääsääntöisesti juo muuta kuin alkoholia.
Pääsääntöisesti tekee enemmän töitä kuin juhlii.
Jeee
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä jo naurettavaa, että aina pidetään tiedotustilaisuus töppäilyjen jälkeen. Eikö hän jo kerrasta oppinut?
Tyypillinen narsisti. Ei näe itsessään mitään vikoja.
Eli ei ollut toimintakykyä.
Sanna Marin myönsi sen.
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää jos suomen rajalle ollaan tulossa ennen la klo 12, mutta eikö venäjä hyökännyt ukrainaankin juuri aamuyöllä jotain 4-5 aikoihin??
Nytkö on jo unohtunut, että sodan alusta kirjoiteltiin lehdissä kuitenkin JO joulukuussa 2021? Marin taas oli siitäkin asiasta tietoinen jo paljon varhemmin, kuten nyt tiedämme.
Uskooko joku teistä vielä oikeasti mitä hänen kaltaisensa ihmiset suoltavat?
Liian täydellisiä "poliitikon vastauksia" ollakseen kaikki totta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kysyä, että onko toi toimitettu itänaapurilta tänne sotkemaan suomalaisten asiat? Ei vaikuta enää ihan siltä, että se on meidän asialla ollenkaan.
Tämä. Ilmankos Putin ei ole yhtään huolissaan.
Kieltää kaikki ja syyttää että häntä nyt kohdeltu väärin. Hohhoijaa. Itse ei ole syypää tietenkään mihinkään. Kunnon narsku.
Narsistinen persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut syyttämässä Marinia siitä ettei ole skarppina jos Venäjä hyökkää. Itse tietoisesti laskivat 30 tuhatta läpsyttelijää rajan yli ja pistivät armeijan KANTAMAAN NÄIDEN LAUKKUJA.
Ymmärryksesi taittaa olla kehitysvammaisen tasolla kun ei mene perille että Petteri Orpo (Kok) oli sisäministerinä tuon päätöksen tekijä. Montako kertaa tämä pitää selittää perheen tyhmimmille?
Ja sitä Petteri Orpoa + Kokoomusta sinne hallitukseen nyt halutaan pääministeripuolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Löysätkää jo nutturaa, kaikki Sanna Marin-kriitikot! Olette vain kateellisia.
Tämähän on jo sirkushupia. Kuka koko kansakunnan pellelle ois kateellinen? :D
Nuhteeton Sanna. En ole koskaan, minä en tiennyt, en ole tehnyt, en näe mitään väärää.
Tätä on Suomi 2022. Maassa, jossa on onnellisin kansa ja huipputason koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja nuolivat Venäjän persettä.
Sanna siis tietää, että Putin ei tule tänne kuin Ukrainaan? OIkeastiko? Todella vahva luottamus siitä, että Vladimir varoittaa etukäteen!
Sometilit tyhjennetty, hätävalheet keksitty, mutta ei hätää, onneksi Marin on niin rappiolla, että seuraava kerta on jo kulman takana ja sillon tulee lähtö.
Arvasin että tiedotustilaisuus menee tähän että musta selitetään valkoiseksi ja muija uhriutuu huolella. En minä vaan ne muut.
Ja jotku vielä fanittaa ja sympatisoi tätä muijaa!
Jos et kuulu fanclubiin oot vaan kateellinen Marinille ja niille pikkujulkkiksille jotka pääsee bilettämään valtion ylimmänjohdon kanssa. Hohhoijaa. Sehän se toki tuolle jengille onkin tärkeintä, Marinin titteli, ei Sanna itse. Ei kovin imartelevaa. Ja hän kutsuu noita hännystelijöitä ystävikseen.
hätätilanteista ilmoitetaan hänelle aina etukäteen.
Kuka uskoo näitä?
Ja minä vain odotin, että hän eroaisi, mutta ei tietenkään.
Ei ota mitään vastuuta mistään ja haluaa vaan jatkaa bilettämistään ja teinipissis elämäänsä Eikä nämä kai edes olleet pahimpia videoita, kun ei osannut siihenkään mitään vastata. Normi-ihminen kyllä tietää, mitä videoita itsestään voi paljastua