Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyttoppatakit ovat vihoviimeisiä.

Vierailija
19.08.2022 |

Eivät riitä talveksi, mutta niiden sijasta tulee käytettyä muita kevyitä kivoja takkeja. Kevyttoppatakit käyttöaika noin 2 vkoa!

Silti niitä kertyy kaappiin. Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det är säkert det enda plagget "som alla har" som man verkligen gillar och använder. Då sommaren närmar sig eller just har tagit slut använder man en väst i samma material. Lyckligtvis ser inte alla modeller ut som identiska samlingar av korvar runt kroppen. 

Vierailija
22/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten takkeja "kertyy kaappiin"? Ei minulle kerry mitään jos en itse niitä osta.

Kevyttoppatakki on pitelemätön luonnonvoima. Niitä vain kertyy ja kertyy ihan itsestään😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän omaani paljon, näppäriä keväällä ja syksyllä, mahtuu sadetakinkin alle koiraa lenkittäessä ja talvella käytän usein esim villakangastakin alla. 

Vierailija
24/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän omaani paljon, näppäriä keväällä ja syksyllä, mahtuu sadetakinkin alle koiraa lenkittäessä ja talvella käytän usein esim villakangastakin alla. 

mitä?

Vierailija
25/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten takkeja "kertyy kaappiin"? Ei minulle kerry mitään jos en itse niitä osta.

Takkitonttu tuo niitä.

Vierailija
26/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko viime talven kuljin kevyttoppatakissa ja pärjäsin mainiosti. Parina pahimpana pakkasaamuna oli siellä alla paksu collegehuppari tai villapaita

Vierailija
27/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää niistä ja se on ainut se oikea. Eikä mulle kerry takkeja kun muutaman vaan omistan. Mua ei niin kiinnosta vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan