Kevyttoppatakit ovat vihoviimeisiä.
Eivät riitä talveksi, mutta niiden sijasta tulee käytettyä muita kevyitä kivoja takkeja. Kevyttoppatakit käyttöaika noin 2 vkoa!
Silti niitä kertyy kaappiin. Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miten takkeja "kertyy kaappiin"? Ei minulle kerry mitään jos en itse niitä osta.
Kevyttoppatakki on pitelemätön luonnonvoima. Niitä vain kertyy ja kertyy ihan itsestään😁
Mä käytän omaani paljon, näppäriä keväällä ja syksyllä, mahtuu sadetakinkin alle koiraa lenkittäessä ja talvella käytän usein esim villakangastakin alla.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän omaani paljon, näppäriä keväällä ja syksyllä, mahtuu sadetakinkin alle koiraa lenkittäessä ja talvella käytän usein esim villakangastakin alla.
mitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten takkeja "kertyy kaappiin"? Ei minulle kerry mitään jos en itse niitä osta.
Takkitonttu tuo niitä.
koko viime talven kuljin kevyttoppatakissa ja pärjäsin mainiosti. Parina pahimpana pakkasaamuna oli siellä alla paksu collegehuppari tai villapaita
Moni tykkää niistä ja se on ainut se oikea. Eikä mulle kerry takkeja kun muutaman vaan omistan. Mua ei niin kiinnosta vaatteet.
Det är säkert det enda plagget "som alla har" som man verkligen gillar och använder. Då sommaren närmar sig eller just har tagit slut använder man en väst i samma material. Lyckligtvis ser inte alla modeller ut som identiska samlingar av korvar runt kroppen.