Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyttoppatakit ovat vihoviimeisiä.

Vierailija
19.08.2022 |

Eivät riitä talveksi, mutta niiden sijasta tulee käytettyä muita kevyitä kivoja takkeja. Kevyttoppatakit käyttöaika noin 2 vkoa!

Silti niitä kertyy kaappiin. Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän syksystä kevääseen eniten kevyttoppatakkeja. Ainakaan Etelä-Suomen talvessa ei mitään paksua toppatakkia (mahd. lyhyitä kireämpiä pakkasjaksoja lukuunottamatta) edes tarvitse. Kevyttoppatakki on mukava ja kevyt päällä, käy sekä kaupungilla asioimiseen että ulkoiluun, pakkautuu pienempään tilaan mukaan ottaessa, ihan kivannäköisiäkin. Niin ja lämmittävyyttä/vilpoisuutta voi helposti säädellä vain sillä, mitä pukee alle.

Vierailija
2/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lämpötilassa mitään kevyttoppatakkia kaivata, huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. En omista ainuttakaan. En myöskään toppatakkia. 

Vierailija
4/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asut? Täällä rannikolla tulee eniten käytettyä kevyttoppista, harvoin tarvitsee talvella paksumpaa.

Vierailija
5/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaita.

Vierailija
6/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin kevytoppista lähes koko viime talven. Asun Etelä-suomessa rannikon tuntumassa, joten täällä oikein hyödyllinen.

Vierailija
7/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja jos on vähän kylmempää, heitan ponchon tai toppaliivin siihen, myös pashmina käy

Vierailija
8/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat.

Vierailija
9/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kevyttoppatakkia silloin, kun pakkasta on 15 astetta tai enemmän. Muulloin riittää ohuempikin takki.

Vierailija
10/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin voi "kertyä kaappiin" useita kevyttoppatakkeja? Mihin ihmeeseen tarvitset enemmän kuin yhden, kaksi korkeintaan?

Vierailija
11/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomessa asun ja kevyttoppis on t-paidan kaverina keväästä pitkälle syksyyn. Ei se mikään talvitakki ole jonka alle tungetaan villapaitaa yms. Talvitakit on erikseen.

Vierailija
12/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän kevyttoppatakkia silloin, kun pakkasta on 15 astetta tai enemmän. Muulloin riittää ohuempikin takki.

Täh? Just päinvastoin!

Vierailija
13/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Just päinvastoin!

Ai ohuempi takki silloin kun on yli 15 astetta? Kukin tavallaan. Etelä-suomessa ei tarvitse kevyttoppatakkia paksumpaa enää ikinä.

Vierailija
14/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat valtavan rumia.

Vierailija
15/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten takkeja "kertyy kaappiin"? Ei minulle kerry mitään jos en itse niitä osta.

Vierailija
16/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nopeasti ulkoillessa kevyttoppatakki täällä Koillismaalla paukkupakkasillakin. Villapaitaa alle, niin hyvin tarkenee. Jos on vaikkapa -20 astetta, niin kauppaan lähtiessä saattaa toppatakin alla olla vaan t-paita ja tarkenee. Pitkät kalsarit menee vasta -30 asteessa. Ja Koillismaalla on oikeastikin kunnon pakkaset joka talvi.

Vierailija
17/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comoon, ota kevyt toppikset haltuun. Todella käteviä välikausitakkeja. Mulla useita!

Vierailija
18/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toimii mun käytössä erinomaisesti. Matkaa ovelta autoon on n.5m ja sit taas työpaikalla autolta ovelle ehkä 7m. Riittää vaikka ois kummonen pakkanen.

Vierailija
19/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autolla kulkee niin ei tarvi kummempia talvitakkeja, erijuttu jos oikeasti tekeeki ulkona jotain.

Itse tosin olen jo siirtyny lämmitettäviin  kamppeisiin, hanskat, takki..

Hyviä pyöräillessä.

google kertoo jos kiinnostaa,"heated clothing"

Vierailija
20/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista, eikö niitä ole lähinnä eläkeläisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi