Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi tuttava pariskunta kumppanisi kanssa ja saisit tietää että mies petti - kertoisitko naiselle?

Vierailija
19.08.2022 |

Melko pitkälle mitä otsikossa jo olikin.
Eli mieheni kanssa meillä on tuttu pariskunta, olemme kaikki ystäviä keskenämme.
Ja nyt tämän pariskunnan mies on kertonut minun kumppanille että hän on pettänyt.
Itse haluaisin tietää jos minua on petetty, mutta mieheni haluaa että pidän asian salassa?

Mitä nyt teen?
Mitä tekisit?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Ansaitsee tiedon niin voi tehdä vielä uudet suunnitelmat elämäänsä.

Vierailija
2/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan paiskaisi asiaa, kylmiltään, vasten naisen kasvoja.

Minä vihjailisin asiasta, mutta fiksusti.

Näin minä sain tietää mieheni pettämisestä.

Suoraan ystävä ei sitä sanonut, vaan hän jutteli sillä tavalla, että jäin miettimään asioita.

Ja tottahan se oli. Mies oli pettänyt minua jo lähes vuoden, saman naisen kanssa.

Niin se on ja aina, että se jota petetään saa tietää asiasta viimeisenä.

Vierailija
4/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen tilanne.

Toisaalta olen kertomisen kannalla. Minusta olisi kamala joskus myöhemmin saada tietää, ja tajuta miten laajasti ihmiset ovat asian tienneet minulle kertomatta.

Toisaalta en tiedä halausinko tietää jotain pikku pettämistä? Jonkun pitkään jatkuvan suhteen, joka ei olekkaan loppumassa toki haluasin.

Toki on myös väliä onko pettäminen ollut pidempi suhde vai kertaluontoista?

Toisaalta, olen kerran jättänyt kertomatta. Vaikka tiesin pariskunnan miehellä olevan sivusuhde.

Mies lopetti suhteen, korjasivat välinsä, menivät naimisiin, perustivat perheen. Ja monesti mies on jälkikäteen kiittänyt, että en kertonut asiaa. Jos olisin, hänellä ei nyt ehkä olisi perhettä.

Ei kait näihin ole yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua. Tilanne kohtaisia. Elämä ei ole niin mustavalkoista.

Todella vaikea kysymys. Muistan vielä vuosien takaa miten painin omantuntoni kanssa asian suhteen.

Yhden paskiaisen kuvioita kyllä paljastin kun itse niillä minulle rehenteli.

Vierailija
6/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
7/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

P.S. Kumppanisi on juorukello. Eikö olisi helpointa lakata pitämästä yhteyttä tuohon pariskuntaan, kun ette tuon enempää heitä arvosta?

P.S.2. Joka viikkoinen kertoisinko-provohan tässä taas on tulilla, kyllä minä sen tiedän.

Vierailija
8/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinkään sinun miehelläsi ei ole kyllä ollut mitään oikeutta kertoa asiaa sinulle. Jos kerrot, niin se on miehesi, joka tästä ottaa eniten kuraa.

Jos nyt välttämättä haluat puuttua heidän parisuhteeseen, niin älä nyt ainakaan aloita hommaa kertomalla sille naiselle, vaan puhu sille miehelle, joka on pettänyt.

Ja jos se on joku yhden yön juttu, niin älä sille naiselle kerto mitään, mutta jos sillä miehellä on ihka oikea suhde, jota se pyörittää tämän normaalin parisuhteen kyljessä, niin sitten varmaan tilanne toisenlainen. Mutta kysy ensi siis siltä pettäjämieheltä, mikä on homman nimi.

Vierailija
9/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muiden asia puuttua toisten parisuhteisiin

Vierailija
10/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sun mieskin saa vihat päälleen kun on kertonut sulle noinkin luottamuksella tehdyn paljastuksen.

Vierailija
11/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkinen tilanne.

Toisaalta olen kertomisen kannalla. Minusta olisi kamala joskus myöhemmin saada tietää, ja tajuta miten laajasti ihmiset ovat asian tienneet minulle kertomatta.

Toisaalta en tiedä halausinko tietää jotain pikku pettämistä? Jonkun pitkään jatkuvan suhteen, joka ei olekkaan loppumassa toki haluasin.

Toisaalta, olen kerran jättänyt kertomatta. Vaikka tiesin pariskunnan miehellä olevan sivusuhde.

Mies lopetti suhteen, korjasivat välinsä, menivät naimisiin, perustivat perheen. Ja monesti mies on jälkikäteen kiittänyt, että en kertonut asiaa. Jos olisin, hänellä ei nyt ehkä olisi perhettä.

Ei kait näihin ole yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua. Tilanne kohtaisia. Elämä ei ole niin mustavalkoista.

Todella vaikea kysymys. Muistan vielä vuosien takaa miten painin omantuntoni kanssa asian suhteen.

Eli päämäärä on tärkein?

Ei se mitä matkalla tehty?

Tuo perhemies on kuvittava tapaus, että kehtaakin.

Vierailija
12/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa sun mieskin saa vihat päälleen kun on kertonut sulle noinkin luottamuksella tehdyn paljastuksen.

Mitä sitten?

Oliko pakko pettää?

Ja miksi lähti hakemaan synninpäästöä kaverilta?

Olisi mennyt papin luo puhumaan.

Vierailija
13/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Ei ole minun asiani puuttua toisten elämiin.

En haluaisi itsekään tietää.

Pettäjä kantakoon häpeänsä ihan itse.

Vierailija
14/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinkkinen tilanne.

Eli päämäärä on tärkein?

Ei se mitä matkalla tehty?

Tuo perhemies on kuvittava tapaus, että kehtaakin.

Tämä!

Vierailija
15/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro. Ansaitsee tiedon niin voi tehdä vielä uudet suunnitelmat elämäänsä.

Vasikoi eteenpäin, joten kyllä se rouva tulee saamaan tietoon tuon.

Tosi vaikea puuttua.Tiedän jo nyt että petetty nainen suuttuu viestinkantajallle. 

Vierailija
16/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertapanosta en kertoisi. Pitemmästä suhteesta on ehkä vaikeampi olla hiljaa, jos on paljon tekemisissä. Riippuu siis myös siitä miten läheinen tämä pariskunta on sinulle.

Noin yleisesti ottaen ihmiset kyllä yleensä aavistaa, jos kumppani pettää.

Vierailija
17/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ilman muuta.

Vierailija
18/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mistä tiedät että ei ole vapaa liitto ? Ja mitä se sitäpaitsi SINULLE kuuluu vaikkei olisikaan.

Vierailija
19/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse tietää jos minua olisi petetty. Sinuna kertoisin. Ei ole mitään kamalampaa kuin etäiseksi ja vihaiseksi muuttunut puoliso joka väittää asian johtuvan työstressistä tai väsymyksestä.

Vierailija
20/39 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Ihan vaan sillä kun ite saa keltään ja toinen painaa kahta. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi