Vesi vai maito kaakaoon
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kuohukerma
🤮
Oikeaa kaakaojauhetta, sokeria, kuumaa vettä ja kauramaitoa. Kauramaito maistuu huomattavasti paremmalta kaakaon kanssa kuin maito, eikä siitä tule kuorta. Mä siis käytän maitotuotteita, mutta maito maistuu kaakaossa kaamealle sen jälkeen, kun on maistanut kauramaitoon tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuohukerma
Kuuma vesi ja kuohukerma minun suosikkini. Miksei punainen maitokin. Ei sokeria.
Ei mitään vesiä! Vaan ihan vaan kuohukermaa ja kaakaota.
Maitoa ja reippaasti ihanaa palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Nescafe vai Van Houten kirjoitti:
Monissa kaakaojauheissa on mukana maitojauhetta juuri sen vuoksi että niihin tarvitsee lisätä vain kiehuvaa vettä ja ehkä ripaus kermaa oman harkinnan mukaan.
Nuo on maitokaakaojauheita. Kaakaojauhe on tyyppiä Van Houten, eli vain ja ainoastaan kaakaota.
Van houtenilla tuli hyvät maitokaakaot juhlapäivinä. Maito kattilaan houtenia ja sokeria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuohukerma
Kuuma vesi ja kuohukerma minun suosikkini. Miksei punainen maitokin. Ei sokeria.
Kuohukerma on ällön rasvaista. En kyllä laittais sitä pelkästään. -Eri
Rasvatonta maitoa ja kermavaahtoa pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa kaakaojauheissa on mukana maitojauhetta juuri sen vuoksi että niihin tarvitsee lisätä vain kiehuvaa vettä ja ehkä ripaus kermaa oman harkinnan mukaan.
Nuo on maitokaakaojauheita. Kaakaojauhe on tyyppiä Van Houten, eli vain ja ainoastaan kaakaota.
Van houtenilla tuli hyvät maitokaakaot juhlapäivinä. Maito kattilaan houtenia ja sokeria
Tuohon kun tirauttaa hieman Jallua tai mikä vielä parempaa - Chartreusea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla reseptillä olen itsekin kaakaot aina tehnyt. Nyt rupesi myös kiinnostamaan kauramaito-variaatio, kun moni palstalainen sitä ketjussa kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kun tirauttaa hieman Jallua tai mikä vielä parempaa - Chartreusea!
Tai minttuviinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuohukerma
*naureskelee laittaessaan nokareen voita kahviin ja kaakaoon*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuohukerma
*naureskelee laittaessaan nokareen voita kahviin ja kaakaoon*
🤢
Vierailija kirjoitti:
... ja nokare kookosrasvaa.
Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen!
Maito. Jouluna kermalirun kanssa.
Molemmat, ensin kiehuva vesi jolla kuppi täyteen ja jäähdytykseen maito.
just join lasin lidlin kaakao jauhetta, vettä ja tl hunajaa. flunssa meinaa iskeä. maidon kans olis herkkuu mut ei ole jist nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaakkao, kaakkao, kaakkao.
kaakau, kaa kao, kaukau.
Molemmat