Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat ostajat/myyjät tori.fi:ssä?

Vierailija
19.08.2022 |

Itse olin myymässä sohvaa ja eräs mies sen halusi ostaa ja pyysi puh. numeroa, niin kerroin, mutta sitten tulee tekstiviesti, että ihana nähdä? Ihana nähdä sohva tai minut? En vastannut ja laitoin estoon. Ja yksi tapaus, jossa laitoin erään kasvin, siis annetaan ilmaiseksi, niin lähettää viestin torilla klo 21.00 aikaan, että sopiiko tänään tulla? Kuka ihminen tulee noin myöhään toisten luokse?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset, jotka tarjoavat ostoilmoitukseen tavaroita, jotka eivät vastaa ilmoituksessa haettuja tavaroita, ovat aika erikoisia.

pari viikkoa sitten etsin sohvaa, ja laitoin ilmoitukseen tarkat kuvailut haluamastani väristä ja lisäksi useamman kuvan siitä, minkä mallisen sohvan haluan, ja silti tuli tarjouksia sohvista, jotka eivät vastanneet kuvailuani ollenkaan. hain myös eräitä keräilyesineitä kuvien kanssa, ja heti ensimmäisessä lauseessa ilmoitin näiden haluamieni tuotteiden valmistusvuodet. silti olen saanut tarjouksia saman merkin yli kymmenen vuotta myöhemmin valmistetuista tavaroista, jotka eivät näytä lainkaan kuvissa näkyviltä esineiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi