Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan tiputtelusta!

25.10.2006 |

Eli tilanne on tama, rv 10+4, on tiputellu vahan tassa melkeen koko raskauden alun, laakarissa sanottiin etta ihan normaalia. Mutta, kun kayn vessassa, lahinna nyt silla isommalla hadalla niin verta tuleekin sitten vahan enemman kun tiputtelemalla, mutta lahtee ihan pyyhkimalla eli en tarvii sidetta tai mitaan..huolestuttaa, onko muilla ollut moisia oireita vai olenko ainoa! :(

Ja sitten..on ollut vahan hiljasta tolla seksi rintamalla miehen kanssa mutta nyt sitten harrastettiin sitakin niin verta tuli kuin saavista kaatamalla! Joka sekin kylla kuivahti sitten melkeen heti jalkeen pain, mitaan kipua ei ollut eika ole. Onko muita?? Huolestuttaa todella. Ultra aika on ensiviikon keskiviikoksi mutta tuottaa pienta ongelmaa jaksaa odottaa sinne asti.

Terv. 20pence ja masu 10+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tiputtelua ollut välillä vähän ja välillä vähän enemmän. Ehkä jostain rv 8 viime viikkoon asti. Itselläni on " verevä" kohdunkaula eli on vuotanut jokaisen sisätutkimuksen ja ultran jälkeen, myös yhdynnän. Mulle sanottiin että jos vuoto alkaa olla runsasta (eli ei pysy siteessä jne) pitää mennä lekuriin, mutta toistaiseksi kaikki on hyvin.

Toki jos sinua huolestuttaa, voit pyytää päästä neuvolaan. Itsekin sinne soitin ja sain helpottavaa tietoa. Tosin rv 8 halusin mennä varhaisultraan ihan vain tarkistaakseni että onko tuolla masussa ketään. Tämä vko on alkanut hyvin, ei ole ollut vuotoa lainkaan - koputan puuta. Eli kaiken järjen mukaan sullakin voisi olla kyse vähän samansuuntaisesta asiasta.. Tsemppiä ja positiivista mieltä! Ymmärrän täysin huolestuneisuuden..

Mammanalku + tiitiäinen 16+5

Vierailija
2/3 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kuulla etta on siis muitakin ja oireet menee nappiin. Asun itse ulkomailla ja taalla ei niin vaan mennakaan neuvolaan, ja varhaisultraa ei ole olemassakaan, etta on pakko odottaa siihen niskapussiultraan, eli ensiviikkoon. toki olisin paassyt ultraan aikaisemminkin jos olisin valehdellut laakarille jotain kauheita oireita viela enemman muttei sekaan sitten tuntunut oikealta ratkaisulta. Eli odottelen ensiviikkoon..

Vointeja, terv 20pence ja masu 10+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

minullakin oli tuhruvuotoa rv 7+jotain ja sitten rv 9+jotain. Ja nimenomaan kun kävi isolla hädällä vuosi runsaammin. Muttei sidettä ole tarvinnut. ensimmäisen tuhruttelujakson jälkeen pääsin lääkäriin ja ultraan katsomaan vauvaa (ei tosin liittynyt vuotoon tuo lääkärissä käynti) ja toisen tuhruttelujakson jälkeen on kuunneltu ja kuultu sydänääniä (rv 10+5).

eli yritä olla panikoimatta. minulle ei ainakaan lääkäri eikä terkkari osannut selittää, mistä se tuhru johtui. se vain tapahtuu :)

itse pyrin juomaan vain runsaasti kylmää vettä, se rauhoittaa ja edistää suoliston toimintaa