Mikä siinä on että värikkääseen mukamas kyllästyy nopeammin kuin beigeen? Sisustuksesta siis asiaa!
En ole ikinä ollut beige ihminen, eikä meiltä löydy mitään ko "väriä" ja jos olisin epähuomiossa sen värisen sohvan hankkinut niin kyllä kyllästyisin siihen värittömyyteen heti! Itse taas jouduin jatkuvasti kuuntelemaan sitä kuinka tulen kyllästymään punaiseen sohvaani, no eipä ole vielä tapahtunut vaikka ko sohva on jo vuosia vanha. En malta olla ihailematta sitä edelleen tänä päivänäkin. Niin mikä siinä beigessä sitten olisi ettei siihen kyllästyisi ikinä? En vaan tajua.
Kommentit (6)
Huonekaluissa toi väri menee ihan kivasti mutta seinät, ne pitää olla värikkäät. Meillä on joka huoneessa värikkäät kuviotapetit. Ja tietty joka seinällä, ei mitään tehosteseiniä.
No jos kyllästyy äkkiä väreihin, niin sitten kyllästyy varmaan muihinkin sisustusjuttuihin äkkiä. Ehkä jos huonosti valitsee värinsä ja siiten mieli muuttuukin, en tiedä. Jos koti olisi vain beige/valkoinen / harmaa/musta, olisi se ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Huonekaluissa toi väri menee ihan kivasti mutta seinät, ne pitää olla värikkäät. Meillä on joka huoneessa värikkäät kuviotapetit. Ja tietty joka seinällä, ei mitään tehosteseiniä.
Tämä. Vihaan vuokra-asuntojen valkoisia seiniä. Ei näytä kivalta värikäs sisustuskaan kun vitivalkoiset seinät.
En myöskään ymmärrä logiikkaa, että hommataan heti alkuunsa joku tylsä, ettei vaan kyllästy! Mä olen nyt katsellut 15 vuotta tummanpunaisia seiniä makuuhuoneessa, enkä ole vieläkään kyllästynyt!
No ei kyllästy. Joku voi, minä en.