Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs kertoo, että Janita Aution "kännitilillä" on 92 seuraajaa, joiden joukossa on videolla esiintyviä henkilöitä, kuten Sanna Marin itse ja hänen ystävänsä kansanedustaja Ilmari Nurminen

Vierailija
18.08.2022 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html

Eli toisin sanoen Sanna Marin itsekin tietää jo, ketkä ovat salaisen sometilin 91 muuta seuraajaa hänen lisäkseen, eli ketkä ovat mahdollisia videon vuotajia.

Kommentit (906)

Vierailija
501/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraajia on nyt 91. Kuka on lähtenyt tai poistettu listalta?

Vierailija
502/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti videon levittäjä saadaan tuomittua.

Tästä olisi hyvä tehdä varoittava esimerkki. Ei ole ok julkaista nettiin mitä tahansa.

Minusta näitä tulee levittää ja julkaista vain lisää

.

Miksi? Kännipilevideot eivät ole kenellekään eduksi. Saattaa olla kuningasidea illalla, mutta aamulla kaduttaa.

Se on kansan etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 36-vuotiaat naiset SAAVAT sitten tehdä vapaa-ajallaan?

Riippuu ihan siitä mitä menetettävää sinulla on. Ja millaisen riskin haluat ottaa. Ja toki sitten omista kiinnostuksen kohteista.

Itse olin aktiivisimmillani bilettäjänä opiskeluaikaan, en enää 30+ vuotiaana.

Minun kaveripiiriäni koostuu viiskymppisistä. Kesällä on kaikenlaisia illanistujaisiin lähes joka viikonloppu. Meidän juhlissa tanssitaan, kuulutetaan musiikkia ja lauletaan karaokea. Käydään edelleen myös keikoilla ja festareilla.

Talvella elo on aina hiljaisempaa. Itse en pidä kaltaisiani ihmisiä aktiivisina bilettäjinä kuitenkaan. Vaikea nähdä myöskin Sannaa sellaisena.

Vierailija
504/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko vaikkapa opettaja saisi jatkaa tehtävissään, jos hänestä alkaisi ilmestyä someen samanlaisia videoita kuin alapääministeristä? Opettaja itse sanoisi, että viikonloppuisin hänellä ei ole työhön liittyviä velvoitteita ja työnsä hän hoitaa moitteetta. Oppilaitten vanhemmat olisivat järkyttyneitä videoista ja miettisivät, millainen opettaja heidän lapsiaan koulussa opettaa.

Kuvitteletko, että opettajat eivät käytä alkoholia? Eivät käy bilettämässä? Eivät käy festareilla? Olet kovin väärässä 😌

Kuvittelut sikseen, mutta en muista nähneeni yhdestäkään virkaa tekevästä opettajasta sellaisia videoita, joissa opettaja vaikuttaa päihtyneeltä ja esiintyy vieraiden miesten kaulassa. Oletko sinä nähnyt sellaisia?

Sellaisia ei julkaistakaan lehdissä koska ne eivät kiinnosta ketään paitsi joitain satunnaisia inceleitä.

Vierailija
505/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tuli ainakin heti mieleen koska yksi tän tilin seuraajista tekee seiskan kanssa yhteistyötä, että oiskohan hän nämä videot nettiin vuotanut. Tämä kyseinen henkilö ei ole muutenkaan kiinnostunut sellaisesta asiasta kuin yksityisyys, eikä hän siihen liittyvää kritiikkiä kuuntele ollenkaan. Mutta ei se somealan ammattilaisuus kaikille takaa sitä ymmärrystä että kaikkea ei tarvi jakaa, eikä se ole edullista kaikille.

Onko kyseessä juuri eronnut S. S?

Vierailija
506/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain hyvä, että kansa tietää kuinka vähäisellä järjellä tätä maata johdetaan.

Maan turvallisuuskysymys! Mitä jos tulisi kriisitilanne?

Vierailija
507/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teki kansalle palveluksen ja julkaisi, millaisissa käsissä on Suomen korkein valta ja maan turvallisuus. Jokainen voi tehdä johtopäätökset.

Vierailija
508/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video irvistelevästä haarovälejään levittelevästä Marinista löytyy youtubestakin.

🤣

Koko maailma näkee videot, kun ne ovat netissä.

Vierailija
509/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo kännitilin porukka saanut esim jotain töitä veronmaksajien rahoilla ja esim pm tuella? Tommoiset sidokset pitäisi selvittää.

Vierailija
510/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kysymyksiä herättää se miksi Suomen pääministeri pyörii tuollaisen pintaliitoporukan kanssa, joista suuri osa on aivan aitoja Turhia Julkkiksia, joista esim tähän valokuvaajaan hän on tutustunut vasta tänä kesänä. Ei se heidän ihmisarvoaan asenna, mutta luulisi pääministerillä olevan muutakin seuraa? Itse en luottaisi tuossa asemassa näin tuoreisiin tuttavuuksiin.

Vierailija
511/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Janita peittelee videoissa nenäänsä??

Jauhojengii.......

Vierailija
512/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Materiaali on enimmäkseen poistettu tuolta instasta. 

Eivät vissiin ole tietoisia, että tietokoneelle on selainlisäosia jolla kaiken saa ladattua talteen...

Jos joku niistä instatilin seuraajista on vuotanut sen Sanna-videon, niin eiköhän se sama henkilö ole kopioinut ja ladannut itselleen muitakin videoita.

Vierailija
513/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on MMOAHTAVAA!

Vierailija
514/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kysymyksiä herättää se miksi Suomen pääministeri pyörii tuollaisen pintaliitoporukan kanssa, joista suuri osa on aivan aitoja Turhia Julkkiksia, joista esim tähän valokuvaajaan hän on tutustunut vasta tänä kesänä. Ei se heidän ihmisarvoaan asenna, mutta luulisi pääministerillä olevan muutakin seuraa? Itse en luottaisi tuossa asemassa näin tuoreisiin tuttavuuksiin.

Myös tämä herättää syvää huolta siitä, mikä on pääministerin harkintakyky.

Vierailija
515/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua hävettää olla suomalainen. Ei sen takia että pm bilettää, vaan teidän haaskojen, jotka ette ymmärrä yksityisyyttä. Ja en jaksa kuunnella yhtään jargonia "pyhästä pm statuksesta" .. vapaa-ajalla... c moon.

Oletteko huomanneet, että teille nauretaan ulkomaita myöten..

Mediaa kohta pöyhitään ja olis jo aikakin. San mun sanoneen.

Vierailija
516/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua hävettää olla suomalainen. Ei sen takia että pm bilettää, vaan teidän haaskojen, jotka ette ymmärrä yksityisyyttä. Ja en jaksa kuunnella yhtään jargonia "pyhästä pm statuksesta" .. vapaa-ajalla... c moon.

Jos ei halua pääministerin asemaan liittyviä velvollisuuksia niin postistahan pääsee pois vaikka heti.

Voi olla ihan yksityinen Sokoksen kassa. Henkilökohtaisesti katson, että se on just se, mihin Sanna Marinin kyvyt riittää.

Vierailija
517/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "pyhä PM-status" on valitettavasti ihan olemassa oleva asia, ja tästä puhutaan syystäkin nyt laajalti. Tuollaiset passiivis-aggressiiviset #imwithsanna-kommentit tuntuvat piilottavan taakseen ihmisen ahdistuksen siitä, että hän ei itse saisi bilettää, koska pääministeriä tässä siitä kritisoidaan. Ihan kaikkea ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
518/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua pääministerin asemaan liittyviä velvollisuuksia niin postistahan pääsee pois vaikka heti.

Voi olla ihan yksityinen Sokoksen kassa. Henkilökohtaisesti katson, että se on just se, mihin Sanna Marinin kyvyt riittää.

Meitä ei kiinnosta sun mielipide. Trolli.

Vierailija
519/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä ei kiinnosta sun mielipide. Trolli.

Olet yhtä suuruudenhullu kuin idolisi. Puhut itsestäsi kuin Englannin kuningatar.

Sanna Marin ei sovi tuohon työhön. Tamperelainen moukka jolla alkoholismi sukurasitteena.

Vierailija
520/906 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "pyhä PM-status" on valitettavasti ihan olemassa oleva asia, ja tästä puhutaan syystäkin nyt laajalti. Tuollaiset passiivis-aggressiiviset #imwithsanna-kommentit tuntuvat piilottavan taakseen ihmisen ahdistuksen siitä, että hän ei itse saisi bilettää, koska pääministeriä tässä siitä kritisoidaan. Ihan kaikkea ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti.

Puhutaanko me nyt paavista vai pääministeristä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi