Puolison lounaskulut on puolittunut tilinauhassa, käy siis muualla kuin työruokalassa?
Kommentit (37)
...ASIASTA VOI KYSYÄ OMALTA (omahan se vielä on) MIEHELTÄ SUORAAN. Kysy ihmeessä ja huumorimielessä ei mitenkään ryppyotsaisena ja kiukkuisena. Asiat ratkee vain kysymällä ja keskustelemalla, ei yksin miettien ja epäillen ja vainoten. Avoimuus kehiin.
Vierailija:
Normaali ihminen ymmärtää sen, että jos suhteessa on ennenkin ollut pettämistä, niin ei se luottamus palaudu hetkessä. Ja toisaalta, itse kun kysyin mieheltäni, että onko hän kenties jonkinlaisessa suhteessa erään tuttavanaisen kanssa, niin mieheni ei todellakaan suuttunut, vaan ensin naurahti, ja sitten kuunteli kun " tilitin" sitä, miten siihen päätelmään päädyin. Mies kuunteli, ja kuunteli, ja kuunteli, eikä väheksynyt pahaa oloani asiasta. Mitään suhdetta ei kumminkaan ollut, ja sen arvasin jo miehen reaktiosta (se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa..)
Miksi pitää lisätä toisen pahaa olo noilla kyökkipsylookin teorioilla? Ihan tosi...
Jotenkin sitten kun mies sai illalla tekstareita, niin aloin epäillä suhdetta. Kun kerroin epäilyksistäni, näytti ne tekstarit, ja eivät olleet keltään salaperäiseltä naiselta. Eli tässä tapauksessa mieheni puhui totta, omassa päässäni kehitin koko suhteen, kun elimme silloin aika stressaavia aikoja monessakin mielessä, ja menettämisen pelko myös miehen suhteen oli suuri.
Ja miksen saisi esittää omia teorioitani ap:n tilanteesta? Nimenomaan keskustelua ja mielipiteitä kai hän asiasta halusi? Ei kaikkea ole pakko purematta niellä, mutta antaapahan ajattelemisen aihetta.
t. 36
-5-
ap:
miten elopainoni liittyy tähän?
Eiköhän ap tarvitsisi ennemminki tukea kuin teidän arvostelujanne. Ihme lynkkausmeininki!
Muistan nuoruudestani, että isälläni oli tuollaisia samanlaisia " oireita" ja suhdehan sieltä ennen pitkää paljastui. Jotkut äijät osaa valehdella ihan pokalla, joten keskustelu ei heidän kanssaan onnistu millään. Äitini etsi myös todisteita, joita sitten löi pöytään kun lähti asiasta viimein keskustelemaan. Isälläni ei enää siinä vaiheessa ollut mitään mahdollisuutta valehdella.
Joten eipä yleistetä, jookos? Ihmisiä kun on niin monenlaisia.
Minua kiinnostaa nyt tietää, onko ap:n mies krooninen pettäjä & paskanpuhuja vai onko ap:lla itsellään muitakin ongelmia kuin mies joka ei kestä häntä.
-5-
Kaukana pinnallisesta
Sulla on kohta yksi pitkäaikaissairaus muuten lisää, nimittäin depressio! :(
Haleja, koeta pärjätä!
Vierailija:
Vaan hänen reagointiaan. TIEDÄN että hän alkaa huutamaan (ja meillä on pieni lapsi). Ei ymmärrä miten en voi häneen luottaa ja syyllistää jne.
Muistan itse kun esitin epäilyni exälleni, se alkoi raivota ja huutaa tyyliin " Olet hullu, sun pitäis mennä jutteleen jollekin mielenterveysihmiselle! Miten kehtaat olla luottamatta vaikka itse olit se joka seurusteli kun tutustuttiin!" jne. Se seurusteli kyllä itsekin silloin kun tavattiin ja " rakastuttiin" , mutta sain tietenkin tietää vasta sitten myöhemmin. Niin ja nuo epäilynikin kyllä pitivät paikkansa sitten.
rakastajatar laittaa mehevämmät lounaat kuin työpaikkaruokala :D
Jospa puolisosi on kyllästynyt työpaikkaruokalan sapuskoihin tai jättää nykyisin ruokatunnin pitämättä.
Jätkä käy syömässä muualla kuin ruokalassa..!
Ei mitään toivoa. Hirtä itsesi. Tai eroa ja vie lapset mukana.
ja niillä on suhde, koska Peksi on parempi ottaan suihin eikä nalkuta
Normaali ihminen ymmärtää sen, että jos suhteessa on ennenkin ollut pettämistä, niin ei se luottamus palaudu hetkessä. Ja toisaalta, itse kun kysyin mieheltäni, että onko hän kenties jonkinlaisessa suhteessa erään tuttavanaisen kanssa, niin mieheni ei todellakaan suuttunut, vaan ensin naurahti, ja sitten kuunteli kun " tilitin" sitä, miten siihen päätelmään päädyin. Mies kuunteli, ja kuunteli, ja kuunteli, eikä väheksynyt pahaa oloani asiasta. Mitään suhdetta ei kumminkaan ollut, ja sen arvasin jo miehen reaktiosta (se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa..)