Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä! miten suhtautua ilkeisiin juoruihin? Tiedän juorun levittäjän, nyt minulle vieras ihminen

Vierailija
18.08.2022 |

kommentoi asiasta, kaupan pihan juoppolalli. Olin aivan äimistynyt, kun vieraat, juopot ihmiset ajattelee minusta pahaa. Keskenään naureskeli, niin että kuulin. Ihan jähmetyin, olisi pitänyt jotain sanoa :(

En voi enää mennä edes lähikauppaan. Varmaan kaikki paikalliset ihmiset karttaa minua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kylän juoppolallit tietää sun nimen?

En ole ap, mutta samassa tilanteessa, ja täällä se mielisairas päihdeongelmainen asuu kerrostalon samassa portaassa.

Se paska levittää aivan hävyttömiä puheita, se vääntää kaikki tekemiseni pilaksi, se kahjo on sekopäisyyksissään kirjoittanut mulle poismuuttoilmoituksen, sillä on hirvee porukka joka tekee tota samaa eli kaiken mahdollisen kiusan mitä vaan voi olla, pilaa minun olemiseni. Ihan päivittäin jotain häirintää! Tarkoitus siis ajaa pois, ja jos ei sitä onnistu saamaan aikaan, niin rajoittaa toimintaa, niin kuin esim jos et halua kuulla sitä huutelua niin paras kun et kulje sieltä missä olet noiden silmiin näkyvillä, lähimmät ruokakaupat, toiseen kaupunkiin kirjastoasiakkuus ja terkkari... vainoamista toi kyllä jo on... ainoa yhdistävä asia tuohon tyyppiin on se että asun tässä talossa, tyypin nimikään ei ole tiedossa koska se asuu tässä anonyymisti.

Onnea vaan ap:lle.

Vierailija
22/24 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta puhutaan jotain mikä ei pidä paikkaansa, miksi välität? Itse tiedät mitä olet tehnyt ja mitä et. Toisten puheilla ei ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta puhutaan jotain mikä ei pidä paikkaansa, miksi välität? Itse tiedät mitä olet tehnyt ja mitä et. Toisten puheilla ei ole mitään väliä.

Lisäisin vielä: ja jos vaikka olisitkin elänyt ja tehnyt kaikenlaista, et kuitenkaan laittomuuksia, niin sehän on vain elämää! Kaikki ihmiset tekevät kaikenlaista, joten jos jotain elämään kuuluvaa joku nostaa tikunnokkaan, niin mahtaaks nostaja olla ihan urpo. Elämään kuuluu monenlaista, sellaista joka ei ole sääntöjen vastaista tai rikollista... näiden kouhottajien oma elämä on hyvin rajoittunutta, ovatko olevinaan vanhoillisuskovaisia kenties, tai sitten he itse ovat syyllistyneet sääntöjen vastaiseen tai rikolliseen touhuun ja peittävät oman häpeänsä vetämällä sinut eteensä! Voisi jopa joidenkin tuollaisten toisen asioita setvivien, pelleilyksi pistävien yksinkertaisesti olevan vain ihan älyttömän tyhmiä ja maailmanmenosta mitään tietämättömiä!

Vierailija
24/24 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin vielä: ja jos vaikka olisitkin elänyt ja tehnyt kaikenlaista, et kuitenkaan laittomuuksia, niin sehän on vain elämää! Kaikki ihmiset tekevät kaikenlaista, joten jos jotain elämään kuuluvaa joku nostaa tikunnokkaan, niin mahtaaks nostaja olla ihan urpo. Elämään kuuluu monenlaista, sellaista joka ei ole sääntöjen vastaista tai rikollista... näiden kouhottajien oma elämä on hyvin rajoittunutta, ovatko olevinaan vanhoillisuskovaisia kenties, tai sitten he itse ovat syyllistyneet sääntöjen vastaiseen tai rikolliseen touhuun ja peittävät oman häpeänsä vetämällä sinut eteensä! Voisi jopa joidenkin tuollaisten toisen asioita setvivien, pelleilyksi pistävien yksinkertaisesti olevan vain ihan älyttömän tyhmiä ja maailmanmenosta mitään tietämättömiä!

Kiitos :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän