Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi 2. kausi OFFICIAL

Vierailija
18.08.2022 |

Remppa vai muutto Suomi jatkuu 8.9. Odotatteko innolla vai tuletteko muuten vaan tähän ketjuun kommentoimaan, ettei voisi vähempää kiinnostaa?

Kommentit (675)

Vierailija
1/675 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla

-ulkosuomalainen

Vierailija
2/675 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/675 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kai Marko on mukana?

Vierailija
4/675 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluan neljä hanaa keittiöön

Vierailija
5/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan monta tepiä rakennetaan tänä vuonna.

Vierailija
6/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso näkyy jo ruutu.fi:ssä. Silmät kiiluen tuijotan sitä, ei nyt ehdi edes palstailemaan. Kommenttia lisää jakson jälkeen....

Vierailija
7/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo iltaa innolla. Kiva kun alkaa!

Vierailija
8/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekan jakson, koska Raisio.🤣 Lopputulos ei ollut yllätys. Muuton kohteet olivat umpisurkeasti valittu.

Vierailija
9/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maako pilaa varmaan taas vähintään puolet kämpistä. Se Kotoisan nainen sisustaa 48 tunnissa paremmin kuin Maako 4 viikossa. Ja sadasosa hintaan. Ihmettelen kuka tähän uskaltaa enää lähteä mukaan.

Vierailija
10/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty paskojen juontajien takia katsomaan, minulla on yksi digiboksillinen telkkari, nauhoitan jakson ja katson muutoksen kun olen utelias. 😂 netistä en viitsi katsoa kun seillä on ne mainokset, en suostu katsomaan yhtään telkkarimainosta, vihaan niitä.

En kertakaikkiaan jaksa sinä juontajien teennäistä määkimistä.

Vancouverin rempasta ja muutosta tykkään.

Vierailija
11/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty paskojen juontajien takia katsomaan, minulla on yksi digiboksillinen telkkari, nauhoitan jakson ja katson muutoksen kun olen utelias. 😂 netistä en viitsi katsoa kun seillä on ne mainokset, en suostu katsomaan yhtään telkkarimainosta, vihaan niitä.

Samat mietteet minulla. Juontajat ylinäyttelee, ei vaan jaksa.

Vierailija
12/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facepalm

Sinusta tulee myötähäpeä.

Ja anglismit on aina typeriä.

Vierailija
13/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samat kuviot, katson tallennuksen, mainoksia en katso enkä juontajien määkimistä.

Vierailija
14/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facepalm

Sinusta tulee myötähäpeä.

Ja anglismit on aina typeriä.

👍🏻

Vierailija
15/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eka jakso katsottu ...  Perhe teki ihan oikean ratkaisun. Lapsiperheissä on ajateltava kaikkien mukavuutta ja myös koulumatkojen pituutta. Ne 2 ensimmäistä Annen asuntonäyttöä oli noloja, ei ollenkaan sitä, mitä ne vanhemmat halusi. Kolmas kohde oli hieno.

En spoilaa sitä loppuratkaisua, mutta sanon vaan, että mielenkiinnolla ja hieman epäilevästi seurasin Markon remonttiratkaisuja.

Kokonaisuudessaan ihan ok. jakso.

Vierailija
16/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekohekoheko. Tää vois olla ihan hyvä ilman näitä tekonauruja.

Vierailija
17/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis talosta hävitetään tuulikaappi ja lasten leikkitila😳 tuulikaapit ovat tarpeen suomessa energiansäästön takia ja taatusti kolmen pienen lapsen perheessä leikkitilalla on enemmän käyttöä kuin valtavalla makuuhuoneella. En ymmärrä, markoa en palkkaisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
18/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa symppisperhe. Ja ihan ok jakso. Ei pahimmasta päästä. Lämpöpenkkejä odotellessa.

Vierailija
19/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis talosta hävitetään tuulikaappi ja lasten leikkitila😳 tuulikaapit ovat tarpeen suomessa energiansäästön takia ja taatusti kolmen pienen lapsen perheessä leikkitilalla on enemmän käyttöä kuin valtavalla makuuhuoneella. En ymmärrä, markoa en palkkaisi vaikka maksettaisiin.

Ja vanhempien makkarista tuhottiin vuolukivitakka! Aivan järjetön ratkaisu, olihan sähkökriisi jo kesällä päällä. Lisäksi olisi ollut ihana tunnelman luoja makkarissa.

Vierailija
20/675 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Pienet lapset Turussa koulussa ja näytetään asuntoja Luonnonmaalta (se asuntomessusaari). Ei järkeä. Ekassa hintaa 100t yli budjetin ja tokassa 70t. Ihan tommonen pieni lisä!

Ohjelman pilaa yhteistyö Bo LKV:n kanssa. Esiteltävät kohteet ovat vain Bo:n kohteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän