Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ' kalteva torni' hyvä elokuva?

Vierailija
25.10.2006 |

kannattaako mennä katsomaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole elokuvan ' kaunis mieli' veroinen?

Vierailija
2/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti aika mitäänsanomaton elokuva. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi katsoa sairaskertomusta. On jäänyt ameliet ja muut sellaisetkin väliin.

Vierailija
4/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Koivusalon antifani pahimmasta päästä, Sibeliuksen jälkeen teki mieli oksentaa viikko putkeen, enkä enää edes siedä Sibeliuksen musiikkia! Sitä Kotkafilkkaa en uskaltanut edes mennä katsomaan, kun kuulin, että se on vielä huonompi. (Nyt-liitteen arvostelu sen sijaan oli parasta huumoria sitten vuoden 1995-pressanvaalien)

Mutta entä jos Timo Koivusalo onkin tehnyt elämänsä ensimmäisen hyvän elokuvan, eikä kukaan sano sitä ääneen? Mulla on kyllä kiinnostus herännyt ko. leffaa kohtaan, mutta haluaisin ensin nähdä edes yhden kritiikin, negatiivisen tai positiivisen - vaikka kakkosen kertomana, jos ei lehdistö uskalla avata suutaan.

Vierailija
5/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti elokuva ei oo kovin hyvä, kun sitä ei kukaan täällä hehkuta. mut ei sit kait hirmu huonokaan, kun kait sekin ärsyttäis sen verran, että useampi vaivautuis siitä kertomaan.

Vierailija
6/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuva ei kuitenkaan näyttäis olevan katsotuimpien elokuvien listalla

Vierailija
7/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi pettynyt. Itse asiassa meinasin jopa nukahtaa pariin kertaa leffan aikana. Suosalo oli ihan ok, tosin tuonkaltaisia " hulluja" en ole tavannut koskaan. Tuli sellanen tunne, ettei Suosalo pääse kuin näihin Koivusalon elokuviin... Parasta olivat Venetsian ja Firenzen maisemat.

Vierailija
8/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen tulee aina taukoja. Sitten kaikki keksivät yhtäkkiä yhtäaikaa, että tuotahan ei ole näkynyt vähään aikaan missään, sitähän voisi käyttää..

Suomessa näyttelijöiden kannattaa ottaa vastaan melkeinpä kaikki tarjotut työt, niitä ei liikaa ole.

Mutta olis kiva kuulla kommentteja leffan nähneiltä. Toi kesken nukahtaminen ei suorastaan rohkaise ostamaan lippua... 3

Vierailija
9/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainonnan perusteella elokuvan juoni vaikuttaa saman tapaiselta kuin ' kaunis mieli' , joka oon mielestäni hyvä elokuva.

' kaunis mieli' saanut vaikutteita john nashin elämästä, joka on saanut nobelin palkinnon peliteorian kehittämisestä mutta toisaalta on elämässään kärsinyt skitsofreniasta. elokuvaa ' kaunis mieli' on kritisoitu siitä, että se silottelee liikaa nashin elämää eikä siten voi pitää nashin elämänkertaelokuvana. siitä huolimatta elokuva itse oli mielestäni hyvä.

vaan onko ' kalteva torni' kovinkin surkea elokuva verrattuna elokuvaan ' kaunis mieli' ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi