Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkevastainen suoraan sanoen vähän hörhö mieskaveri, en tiedä onko suhteella tulevaisuutta

Vierailija
18.08.2022 |

Kun minulla oli virtsatietulehdus, olisi pitänyt istua kuumalla vedellä täytetyssä vadissa juomassa puolukkamehua! E-pillereitäkään en saisi syödä vaan pitäisi mennä keskeytetyllä yhdynnällä ja jos nyt vauva sattuu tulemaan, niin sehän olisi vain ihana yllätys!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tuon e-pilleriasian voi jotenkin ymmärtää, koska joillekin tulee kauheat haitat. Mutta tulehdukseen voi tarvita antibiootin, maitohappobakteerit jne. Moni tarvitsee buranaakin. Täysi lääkkeettömyys ei toimi. Sen jälkeen voi tosin ottaa jonkun terveellisten ainesosien kuurin vihreitä, marjaa tai muuta terveellistä.

Itse olen ollut täysin lääkkeetön jo 28 vuotta, ja aion olla loppuikäni. Kuolla sitten kun luonto niin määrää. Ihmisiä on liikaa tällä planeetalla, en pitäisi eettisenä pitkittää omaa elämääni. Mutta en kyllä ap:n kumppanin tapaan yritä määräillä muita, saako he käyttää lääkkeitä vai ei.

Ethän vaan syö ruokakaupan ruokia? Ovat tosi vaarallisia!

Vierailija
22/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on kaverisi, mutta harrastatte seksiä, ja vauvakin saisi tulla? Mitä ihmettä?

Ap tarkoitti miesystävää eli seurustelukumppania. Sellaisten kanssa on tapana harrastaa seksiä. Vauvan tuleminen oli vain miehelle ok.

Hämäävää puhua kaverista, jos tarkoittaa seurustelukumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on yksinkertainen ämmä

Vierailija
24/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on yksinkertainen ämmä

Kuulostat ihan professorilta.

Vierailija
25/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kaikenlainen foliohattuhörhöily on niin suuri turn off etten menisi edes seuraaville treffeille. Ehkä suhteellanne kuitenkin on tulevaisuus, jos annat piutpaut miehen mussutukselle ja pidät asianmukaisesti huolta omasta terveydestäsi. Itse en kyllä jaksaisi kuunnella aina jotain luentoa jos johonkin lääkettä tarvitsisin.

Se että joutuu antaa piutpaut suhteen toisen osapuolen jutuille ei kyllä kerro ainakaan ruusuisesta tulevaisuudesta

No ei, ja kieltämättä en näkisi tulevaisuutta ruusuisena kys. ihmisen kanssa jo siksikin että pitäisin häntä heikkolahjaisena.

Harva "hörhö" on oikeasti heikkolahjainen, vaikka silleen jotku tykkää asian tulkita

Vierailija
26/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kaikenlainen foliohattuhörhöily on niin suuri turn off etten menisi edes seuraaville treffeille. Ehkä suhteellanne kuitenkin on tulevaisuus, jos annat piutpaut miehen mussutukselle ja pidät asianmukaisesti huolta omasta terveydestäsi. Itse en kyllä jaksaisi kuunnella aina jotain luentoa jos johonkin lääkettä tarvitsisin.

Se että joutuu antaa piutpaut suhteen toisen osapuolen jutuille ei kyllä kerro ainakaan ruusuisesta tulevaisuudesta

No ei, ja kieltämättä en näkisi tulevaisuutta ruusuisena kys. ihmisen kanssa jo siksikin että pitäisin häntä heikkolahjaisena.

Harva "hörhö" on oikeasti heikkolahjainen, vaikka silleen jotku tykkää asian tulkita

Päinvastoin. Tästä on tehty tieteellistä tutkimusta, ja sen perusteella salaliittoteorioihin ja muuhun öyhötykseen haksahtaa nimenomaan vähemmän älykkäät.

Mutta tehän ette usko tieteeseen, pidätte sitä mielipideasiana, niin ei asiasta voi teidän kanssanne keskustella.

Vierailija
27/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ettei ole. Mutta jos oma kumppanini alkaisi ehdotella jotain lämpöhoitoa ja mehua kun mulla olisi tulehdus joka johtaa hoitamattomana kohtalaisella todennäköisyydellä munuaisten tuhoutumiseen, pitäisin häntä aika automaattisesti heikkolahjaisena.

Vierailija
28/28 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kanssa jos pariutuu niin jossain vaiheessa joutuu katsomaan kun hän kuolee johonkin hoidettavissa olevaan sairauteen päähänpinttymänsä takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi