Lääkevastainen suoraan sanoen vähän hörhö mieskaveri, en tiedä onko suhteella tulevaisuutta
Kun minulla oli virtsatietulehdus, olisi pitänyt istua kuumalla vedellä täytetyssä vadissa juomassa puolukkamehua! E-pillereitäkään en saisi syödä vaan pitäisi mennä keskeytetyllä yhdynnällä ja jos nyt vauva sattuu tulemaan, niin sehän olisi vain ihana yllätys!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mies on kaverisi, mutta harrastatte seksiä, ja vauvakin saisi tulla? Mitä ihmettä?
Ap tarkoitti miesystävää eli seurustelukumppania. Sellaisten kanssa on tapana harrastaa seksiä. Vauvan tuleminen oli vain miehelle ok.
Hämäävää puhua kaverista, jos tarkoittaa seurustelukumppania.
Vierailija kirjoitti:
ap on yksinkertainen ämmä
Kuulostat ihan professorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kaikenlainen foliohattuhörhöily on niin suuri turn off etten menisi edes seuraaville treffeille. Ehkä suhteellanne kuitenkin on tulevaisuus, jos annat piutpaut miehen mussutukselle ja pidät asianmukaisesti huolta omasta terveydestäsi. Itse en kyllä jaksaisi kuunnella aina jotain luentoa jos johonkin lääkettä tarvitsisin.
Se että joutuu antaa piutpaut suhteen toisen osapuolen jutuille ei kyllä kerro ainakaan ruusuisesta tulevaisuudesta
No ei, ja kieltämättä en näkisi tulevaisuutta ruusuisena kys. ihmisen kanssa jo siksikin että pitäisin häntä heikkolahjaisena.
Harva "hörhö" on oikeasti heikkolahjainen, vaikka silleen jotku tykkää asian tulkita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kaikenlainen foliohattuhörhöily on niin suuri turn off etten menisi edes seuraaville treffeille. Ehkä suhteellanne kuitenkin on tulevaisuus, jos annat piutpaut miehen mussutukselle ja pidät asianmukaisesti huolta omasta terveydestäsi. Itse en kyllä jaksaisi kuunnella aina jotain luentoa jos johonkin lääkettä tarvitsisin.
Se että joutuu antaa piutpaut suhteen toisen osapuolen jutuille ei kyllä kerro ainakaan ruusuisesta tulevaisuudesta
No ei, ja kieltämättä en näkisi tulevaisuutta ruusuisena kys. ihmisen kanssa jo siksikin että pitäisin häntä heikkolahjaisena.
Harva "hörhö" on oikeasti heikkolahjainen, vaikka silleen jotku tykkää asian tulkita
Päinvastoin. Tästä on tehty tieteellistä tutkimusta, ja sen perusteella salaliittoteorioihin ja muuhun öyhötykseen haksahtaa nimenomaan vähemmän älykkäät.
Mutta tehän ette usko tieteeseen, pidätte sitä mielipideasiana, niin ei asiasta voi teidän kanssanne keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei ole. Mutta jos oma kumppanini alkaisi ehdotella jotain lämpöhoitoa ja mehua kun mulla olisi tulehdus joka johtaa hoitamattomana kohtalaisella todennäköisyydellä munuaisten tuhoutumiseen, pitäisin häntä aika automaattisesti heikkolahjaisena.
Tuollaisen kanssa jos pariutuu niin jossain vaiheessa joutuu katsomaan kun hän kuolee johonkin hoidettavissa olevaan sairauteen päähänpinttymänsä takia.
Ethän vaan syö ruokakaupan ruokia? Ovat tosi vaarallisia!