Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN keskiviikko 25.10.

25.10.2006 |

Huomenta! Toivottavasti ketään ei haittaa, että aloittelen taas aamuvarhaisella tätä Heinähippusten päiväpinoa. Olen tällainen aamuvirkku ja aina ekana työpaikalla, joten tämä on sellainen sopiva hetki kertoa kuulumiset. Kiva kun ootte niin ahkerasti kirjoitelleet näihin pinoihin. Tällä viikolla piinapenkissä ainakin Maharaja, anjuusa, Nekkis, ada4, Emik ja elli_g. Sydämellisesti plussaonnea!

).( kp 2/31. Ei hurraamista. No, nyt olen ottanut tavoitteeksi joulun. Olisi ihana olla ennen joulua raskaana. Vuonna 2002 juuri aaton aattona sain iloisen plussauutisen ja tyttäremme syntyikin sitten elokuussa 2003. Voi sitä iloa ja riemua! Sitä ennen sain km 8/2002, joten vauva oli sitäkin toivotumpi. Nyt vauvasta on kasvanut kolmevuotias pikkuneiti, jolle olisi kiva saada seuraa.

-Omppumamma-

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarrasukkia matkaan.

-maharaja

Vierailija
22/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä alko yllätys vuoto:( kesken kierron.... hormoonit sekasin...

että yritys jatkuu noin viikon päästä... mutta kaikille plussanneille onnea.. joku sentään saa plussaa, piristää muidenki päiviä...

HYVIÄ PLUSSATUULIA!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen pitkästä aikaa pinkkaan...nyt kun alkaa taas jo olo olla iloisempi kun tädin häätö on alkanut...ja valmiina uuteen yritykseen.

ONNEA kaikille plussanneille! Vetäkää meidät mukaan junaan, jotka vielä ootamme omaa vuoroa. Kaikille tädin kynsiin joutuneille lohtuhalit ja tsempit uuteen kiertoon.

Olen aatellut että ei oteta tästä heinähippusen teosta mitään paineita tulee jos tulee...se on sitten vaan joku toinen kerta kun tärppää. Ei sillä ettäkö ei yritettäis, mutta ettei mene liikaa psyykkiselle puolelle, ettei sen takia tärpitä kun on niinsanotusti liian kovat " paineet" onnistumisesta. Moni aattelee varmaan et just joo joo toi on kuultu aiemminkin, mutta totta se varmaan lienee. Mitä vähempi osais asialla stressata niin helpommin onnistuis. Kertokaa vaan miten tuo sitten käytännös onnistuu...pää pakastimeen vai???

Okei, mutta tämmösiä mietteitä tänään.

Tiibe kp5/28

Vierailija
24/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille, ja pahoittelut tädin riivaamille!

Meikäläisellä on pikkuisen sekava mieli, toki haluisin saada tuolle esikolle kaverin, mut sitten kuitenkin mieltä askarruttaa että onko tuo liian pieni isoveljeksi, siis nyt ikää huimat 8,5kk... Mutta toisaalta emme häntäkään niin helposti saaneet, yritykseen ja lopulta hormoonihoitoihin meni kolmisen vuotta, joten...

Sit mä oon miettinyt sellaistakin että onkohan mussa jotain vikaa... kun oon kuitenkin jo 27, enkä silti tunne koska olis ovis, vai onko mulla sellaista ollenkaan? kääk! Niin jotenkin tuntuu vaan että oonkohan mä edes terve?

Mutta siis kaikesta huolimatta tänään kp26 kai? Ja eka yrityskierto menossa, siis synnytyksen ja niiden " ekojen" menkkojen jälkeen...

Tänään oon lueskellut näitä pinoja ja huomannut että aika monella on fiilikset et tulee sit kun tulee, ja mä kyllä liityn siihen joukkoon!

Eipä tällä erää muuta kuin oikein paljon plussii tänne!!!

Vierailija
25/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prismasta sellasen liuskatestin ja testiin ilmestyi vaan kontrolliviiva :´( Harmitti niin ..keleesti! Nyt siis menossa kp30/29 ja kovasti odottelen tätiä nyt sitten että pääsisi uuteen kiertoon. Jos sitten plussa pärähtäisi, ja ehkä mahdollisesti pysyisin vielä heinäkuisissa...

elli_g

Vierailija
26/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää että tulee hirvein harvoin kirjoiteltua kun ei tänne ole oikein tuttuja koskaan tullut.

Meillä kotona tepastelee tyttö 1 v 8 kk ja kovasti paljon toista haluttais vaikka tuota miestä oli vaikea saada mukaan yritykseen. Nyt kun " yritys" tässä kuussa alkoi niin mies on ihan kympillä mukana ja kuuntelee että onkos siellä masussa jo pikkuinen.

Tuntuuko muista siltä, että harmittaa jotenkin esikoisen puolesta jos tulisin raskaaksi ja meille syntyis toinen. Olen aina halunnut antaa paljon aikaa tytöllemme ja nyt sen joutuis jakamaan vauvan kans. Sitten mietin, että rakastaako sitä uutta vauvaa varmasti yhtä paljon kuin esikoista.. hmm. Aika typeriä juttuja mietiskellään täällä. :/

Keskiviikkona 1.11. koittaa se suuri päivä kun aijon (kuukausi sitten ostetulla;) raskaustestillä testailla että onko siellä masussa mitään.

Onko muita 1.11 testaavia? voitas yhdessä jännätä :)

Vierailija
27/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on vasta kp. 28/31 ja testissä sanottiin, että KAKSI päivää ennen menkkoja voi testata, mutta en malttanut... Onneksi niitä on vielä kaksi jäljellä, joten saatan huomisaamuna tehdä vielä aamupissasta testin.

Mikähän tässä mättää, kun nyt on yritetty jo useampi kuukausi, ja esikoinen (reilun vuoden) sai niin helposti alkunsa... No, jospa huomisaamu olisi vielä toivoa täynnä...

P.S. Onnea kaikille plussanneille!!! Kuinka pitkään teillä muuten oli yritystä takana?

Vierailija
28/28 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekkis: ONNEA! Mä arvasin, että sulle tulee plussa, hieno homma!!! Vauvaliimaa nyt kovasti!

Mölliskä: Hienoa, että plussa vain vahvistui, tarrasukkia sullekin ja onnea kovasti!!

Maharaja: Jopas sinä nyt haamuilet. Toivottavasti viivat pian vahvistuisivat!!! Plussaonnea!

Tädin yllättämille pahoitteluni! :/

(.) Peittoja pöllytelty taas tänään. Mahdettiinkohan alkaa liian aikaisin, meinas tänään jo vähän tuntua aavistuksen pakkopullalta, kun oli kolmas ilta peräkkäin. Ja eikä oviksesta vielä ole varmaa merkkiä. Tosin limoja on jonkinverran ja persona ollut jo muutaman päivän punaisella, mutta silti. Meinaakohan mennä kuitenkin viikonloppuun se ovis, mitenkähän tässä kunto kestää sinne asti :) No, pitää vaan nyt mielikuvitusta kovasti kehitellä, ettei kovin pakkopullaksi muutu tämä " vauvatanssi" .

Nyt nukkumaan, univelkaa on taas kiitettävästi, onneksi aamulla saapi nukkua vähän kauemmin, paitsi kello soi aamu-6 lämmönmittaamiseen...

Tärppionnea kaikille!

Koralli kp11/24-29 yk4