"Menee vielä 10 minuuttia". Puolen tunninkaan päästä ei vielä näy
Tunnetteko tällaisia ihmisiä? Raivostuttavia. Eikö ollenkaan hallita aikaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten ajoissa olevathan ovat juoneet jo kahdet kahvit ennen sovittua aikaa jotta ovat taatusti täydellisesti ajoissa. Hermoilevat ja ovat tylsistyneitä liikaan itseaiheutettuun odotteluunsa kun ovat liian aikaisin paikailla.
Tylsät ihmiset ovat eniten kellon orjia.
Kiitos. Nyt vasta tajuan, että myöhästelijät katsovat olevansa muiden yläpuolella olevia luonnonlapsia joita niin kovin tylsä aika ei koske, koska elävät universumin sykkeen mukaan.
Kellot ovat vain niitä tylsiä ihmisiä varten, jotka eivät sykettä kuule. Sen kun noukkii vain, jos on viritetty korkeammalle taajuudelle.
Siis voi hyvä ihme, että olette omahyväisiä. Elätte ihan kuin huvittaa, muista ja muiden ajasta välittämättä.
Vain 1 tuttu on tällainen.
Esim varattiin pöytä klo 19. Pystyi laittamaan klo 19.15 viestiä on kohta siellä ja tulikin 19.45.
Mähän olin jo siinä vaiheessa syönyt, maksanut ja lähtenyt. Oli vihainekin mulle.
Pahinta oli valehtelu. Olin vartin myöhässä.
Miten on mahdollista, jos mä lähdin 19.40 pois, eikä nähty toisia.
Näiden kanssa voi sopia vain tapaamista kahville ja sanon lähden kotoa vasta, kun laitat kuvan oöet ulkona
...samassa "lennollelähtö" -excelissä on muuten toisena välilehtenä lista tavaroista, joita pitää matkalle lähtiessä olla mukana ja kaavat siitä vaikkapa kuinka paljon sukkia ja alushousuja tarvitaan X päivän mittaiselle (työ)matkalle. Eipähän sitten tarvitse ensimmäisenä olla etsimässä aukiolevaa kauppaa, apteekkia tms. (kerrankin ensimmäinen pysähdys oli Apple-storessa, josta piti ostaa uusi virtalähde matkasta jääneen tilalle...)