Mies haukkuu muuta perhettä todella rumasti. Varsinkin lapsia
Tai nuoriahan ne meidän lapset jo on. Mies puhuu heille pääsääntöisesti todella töykeästi. Nätisti, tai tavallisesti puhuminen on harvinaisempaa. Hän myös haukkuu ja nimittelee. Myös minua, mutta vähemmän. Aina käytökselle on jokin syy. Mitä se nimittelyn kohde on tehnyt sen ansaitakseen.
En tiedä mitä tehdä. En haluaisi erota. Mutta en haluaisi lasten joutuvan kuuntelemaan kotonaan haukkumista lähes päivittäin.
Lisäksi kun hän sanoo, on toteltava mukisematta heti. Ja heti on heti. Jos ei tottele, tai mutisee vastaan niin seuraa jokin rangaistus, mikä on yleensä todella ristiriidassa vaadittuun asiaan nähden. Siis rangaistus on kohtuuttoman iso.
Ja minä olen aina se joka on väärässä. Mies on oikeassa ja hänen tapansa on ainoa oikea kasvattaa
Kommentit (44)
Tee suunnitelma. Ala säästää omalle tilille rahaa. Ala katsella sopivaa vuokra-asuntoa. Niitäkin on, johon ei vaadita takuuvuokria kahdelta kuukaudelta. Siirrä asuntoon vähitellen alkuun tarvittavat tavarat. Jos on luotettavia sukulaisia tai ystäviä, puhu niille. Varaa aika sosiaalityöntekijältä, ja puhu tilanteesta. Sitten ota lapset ja lähde. Oma kämppä myyntiin ja mies maksamaan elatustukia. Maksat vain omat laskusi. Huolehdi tarvittavat vakuutukset.
Jos puhuisit tilanteesta vaikka sossussa, lapsien sijoittamista turvallisempaan ympäristöön tod näk suositeltaisiin. Ei tuo ole koti, jossa kasvetaan hyvään aikuisuuteen. Mieti hetki sitä.
Teidän kotinne ON JO rikki!
Lapset muuttaa pian pois joka tapauksessa!
Antaisit heille edes muutaman paremman vuoden!