Lähestyminen erästä naista somen kautta...
Olen löytänyt erään kiinnostavalta vaikuttavan naisen, jonka näen silloin tällöin lähikaupassa töissä joko hyllyttämässä tai kassalla. Emme ole jutelleet tai tervehtineet (tervehtiminenkin vain kassatilanteissa), eikä tässä ole siitä kysymys, että hän olisi jollain tavalla kiinnostunut ja minä tulkitsisin väärin. Enkä minäkään ole varsinaisesti ihastunut, mutta hän on jollain tavalla herättänyt mielenkiinnon. En kehtaa lähestyä häntä hänen omalla työpaikallaan enkä ole juuri muualla häntä nähnyt. Tiedän vain hänen nimensä, sen että hän on muutaman vuoden minua nuorempi ja Facebook-profiilin mukaan hän on sinkku (mikä ei tietysti kerro koko totuutta).
Haluaisin kuitenkin aloittaa juttelun hänen kanssaan (ja totta kai lopettaa välittömästi, jos häntä ei kiinnosta) Facebookin välityksellä (ainut käytettävissä oleva kanava), mutta en oikein tiedä miten aloittaisin, koska olemme käytännössä toisillemme tuntemattomia. Jutteleminen on paljon luontevampaa livenä minulle, mutta kuten sanottu, en halua lähestyä häntä hänen työpaikallaan. Jotenkin tulee uusavuton olo.
Kommentit (6)
Moi, ollaan nähty joskus kaupassa. Haluisitko joskus lähtee käymään kahvilla?
Olet kaunis kuin tuore pulla, salli treffeille kanssani tulla. :)
Minusta tuommoinen nettistalkkaaminen on paljon "pelottavampaa", kuin suora lähestyminen työpaikalla. Tietty se on ikävää lähestyä häntä töissä, mutta sanoisin, että kysy mieluummin siellä, kuin laittamalla viestiä facessa. Itse ainakin kokisin sen todellä häiritsevänä.
Oletko tehnyt täTä aiemminkin aloituksen?
Helppo virhe *jotenkin tulee uusavuton olo.
Olet herättänyt mielenkiintoni. Haluaisitko joskus lähteä kahville kanssani?