Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistaako kukaan kahdeksankulmaisen astiaston nimeä?

Vierailija
24.10.2006 |


Mustia lautasia ja kahviastiastoa ja normaaleja kirkkaita laseja ja kaikki ovat kahdeksankulmaisia.

Meillä on paljon sitä sarjaa ja pidämme siitä enemmän kuin mistään muusta astiastosta ja tänään taas hajosi yksi lautanen, sunnuntaina lasi.



Eli alkaa pikku hiljaa astiasto pienemään liikaa ja täytys löytää niitä lisää.

Helpottais vaan kovasti etsimistä, kun muistais edes astiaston nimen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sitä sarjaa on, mutta oli kans jo tarrat irronneet niistä.

Vierailija
2/9 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostuit niin laita sähköpostia:

jinximi@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. villagekitchen. com/mfg/arc/arcoroc/k/octime/octime_acc. html



Tässä tosin näytti olevan vain kirkkaita, mutta onhan nekin ihquja!!

Vierailija
4/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kulkeutuivat sitten meille. Olen yrittänyt päästä niistä eroon...

Vierailija
5/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin koskaan ei vaivuttu tuon octimen tasolle alunperinkään...

Vierailija
6/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi myös tuota ylimääräisenä ja mielelläni luopuisin siitä jos joku haluaa ostaa. Löytyy ainakin ruokalautasia, leipälautasia, syvät lautaset, jälkiruokakulhot, kupit ja asetit + muutama isompi kulho (eri kokoisia).



Jos joku turun seudulta on noita vailla niin laittakoon tänne jonkinlaiset yhteystiedot, ,mielelläni hierot kaupat vaikka koko astiastosta (muistaakseni niitä on jokaista puoli tusinaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirkkaita lasejakin löytyy, kahta eri kokoa. Varastossa odottaa koko satsi

Vierailija
8/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen sähköpostia huomenissa tai kun ehdin niille joilla olis myydä näitä kyseisiä astioita.



Sinä joka olit Turun seudulta niin uskaltaisitko laittaa sähköposti osoitettasi?



Ja onneks kaikki ei niistä tykkää niin löytyy vielä minullekkin jostain niitä ostettaviksi ;)



Me kun haluamme just sellaisia astioita joista pidämme itse.

Ikinä en huolisi enään mitään arabioita tai muita massa kansan suosikkeja kaappiini. Olen saanut myytyä kaikki häälahja arabiat ja pentikit jo onneksi pois kirpparilla.

Ja saanut sukulaisetkin ymmärtään, että meidän perheelle ei voi eikä saa ostaa lahjoiksi mitään astioita tai muuta sisustus kamaa, kun meillä on aina eri maku kuin muilla :)



ap.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tätä varten viitsi anonyymia osoitetta luoda. Tuo miksi paikkakunnan mainitsin oli se, etten noita ala mihinkään lähettelemään, mutta jos joku haluaa noutaa niin sitten eri asia.