Kumman miehen valitsisit?
Oon deittaillut paria miestä nyt kuukauden ja pitäis valita toinen.
Mies 1: Erittäin hyväpalkkainen, vois sanoa jopa rikas. Ulkonäkö ei oikein miellytä erityisesti kun on kaljuuntumassa. Ihan mukava, mutta ei mitenkään jännittävä.
Mies 2: Tosi komea ja lihaksikas, mutta ihan duunari ja duunarin palkalla. Paljon jännittävämpi ja tosi "supliikki" kaveri.
Miehenä ottaisin kakkosen, mutta ykkösen varakkuudella. Jos voittaisi lotossa, niin ottaisin heti kakkosen. Nyt tekisi mieli valita tuo ykkönen. Miten sä valitsisit?
Kommentit (30)
Ota se, johon voi luottaa ja joka saa sut nauramaan.
Tossa tilanteessa heivaa molemmat mäkeen. Jos kumpikaan ei ole selkeesti ykkösvaihtoehto, niin antaisin olla.
Ykkösen. Jälkimmäinen paljastuu kuitenkin väkivaltaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap siis homoseksuaali?
No näin hän kertoi, että miehenä ottaisi vaihtoehdon 2 ykkösen rahoilla, molemmat vaihtoehdot on miehiä. Joten kyllä tuo tarkoittaa että ap on homoseksuaali. Miehenä hän on valinnut miestä miellyttävät vaihtoehdot. Siksi naisten on vaikeaa vastata.
Miksi kuvittelet, että niistä kumpikaan ottaisi sinua muuten kuin reikänä? Ainakaan tuo toinen.
Jatkaisin elämää sinkkuna kunnes löytäisin sellaisen miehen johon olen kokonaan tyytyväinen.
3, Voittaisin lotossa, enkä ottaisi kumpaakaan.
Sen, johon olen tuossa ajassa rakastunut tai ainakin vahvasti ihastunut. Tosin juuri sen takia se toinen olisi aikaa sitten pudonnutkin pois, en olisi tapaillut molempia.
Etkä ole sinäkään vaan tämä on provo, jotta pääsisi vihaamaan naisia.