Tulisiko mielestäsi miehen tuntea ylpeyttä jos on ihan vaan panemalla saanut tuotettua naiselle orgasmin?
Vai et?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sovinistit, liittykää yhteen. Ja niinhän te teettekin.
Joudut nyt jo ekalla sivulla käyttämään sovinisti-korttisi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta näköjään ihan toivotonta yrittää mitään sanoa.
Jos sulla olisi vähääkään järkeä, niin sinä itsekin ymmärtäisit tuon kirjoittamasi. Mutta silti jauhat täällä päivästä toiseen samoja juttujasi.
Eli väliyhteenveto tilanteesta.
Miehet itse ovat tyytyväisiä naisille tuotetuista orgasmeista. Samoin naiset saaduista. Sovinistit osaavat tuottaa naisille orgasmit ilman klitoriksen stimulointia. Kaikille muille tämä käy, paitsi yhdelle.
En tiedä pitääkö, mutta saa olla. Minä valitsin miehekseni sellaisen jonka kanssa saan yhdynnässä ja mies saa olla tästä ylpeä.
Yleisesti tämä palsta on erikoinen. Aiheena on seksi, mutta yhdyntäorgasmeista puhuminen on täällä joku tabu.
Ylpeys on mun mielestä vähän huono sana tähän. Olen iloinen ja tyytyväinen siitä, että vaimoni nauttii seksistä kanssani ja saa orgasmeja. Eniten hän nauttii yhdyntäorgasmeista, mutta itse taas haluaisin eniten antaa orgasmeja suulla ja sormin, koska silloin tunnen ja näen parhaiten, miten orgasmi sykkii nautintoa hänen pillussaan. Mutta koska liika suu- ja sormiseksi vain laimentaa sitä hänen parasta nautintoaan, niin olisi kovin itsekästä pyrkiä sitä tekemään ihan niin paljon kuin itse haluaisin. Siispä sitä tarjotaan mitä hän haluaa, ei siinä ylpeydellä ole sijaa vaan sillä että hän saa irti sen parhaan nautinnon.
Kyllä tunnen. Tervettä ylpeyttä, ja hyvää mieltä. En mitään: Minä olen alfa, ja maailman paras panomies. Joskus tuo onnistuu vaimon kanssa, mutta useimmiten tarvitsee muutakin, jota mielelläni annan. Eikä haittaa yhtään. Ehkä tuo ylpeys tulee siitä, että kaikkien näiden vuosienkin jälkeen onnistun edelleen olemaan vaimoni silmissä tarpeeksi kiihottava.
M44
Pitäsköhän meidän naistenkin olla ylpeitä; miehethän saavat lähes aina yhdynnässä kanssamme....
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän meidän naistenkin olla ylpeitä; miehethän saavat lähes aina yhdynnässä kanssamme....
Ole vain jos siltä tuntuu, mutta anna ihmeessä muiden valita ovatko he vai eivät. Naiset ei ole mikään me, te, he, vaan yksilöitä siinä missä miehetkin. Onko susta tässä nyt jotain väärää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole vain jos siltä tuntuu, mutta anna ihmeessä muiden valita ovatko he vai eivät. Naiset ei ole mikään me, te, he, vaan yksilöitä siinä missä miehetkin. Onko susta tässä nyt jotain väärää?
Sinä et ilmeisesti sitten ole ylpeä asiasta?
Olen aina iloinen kun saan antaa nautinojja miehelleni, ja niin on mieskin kun saa antaa minulle. Minulle juuri äsken sanoikin ,,kuinka kovasti nauttii orgasmeistani, sain ne sitten mitten vain. Hän ei arvota niitä eri saamistavoilla, eikä niin minusta kuulukkaan niin tehdä,orgasmi on aina hyvä ja hieno..
Vaimoni saa aina orgasmin panemalla. Se on ollut pidemmän päälle vähän tylsää. Hän ei halua orgasmia nuolemalla, mutta minun mieliksi saan välillä sormettaa hänet loppuun asti mutta en tiedä saako oikeasti silloin orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni saa aina orgasmin panemalla. Se on ollut pidemmän päälle vähän tylsää. Hän ei halua orgasmia nuolemalla, mutta minun mieliksi saan välillä sormettaa hänet loppuun asti mutta en tiedä saako oikeasti silloin orgasmia.
No kyllähän sen nyt sormissa tuntee, milloin nainen orkkunsa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, joten jos et tunnista orkkua, niin saattaa vaimosi teeskennellä pano-orkutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, joten jos et tunnista orkkua, niin saattaa vaimosi teeskennellä pano-orkutkin.
Niimpä ja myös klitorisorgasmit. Teeskentely on todella yleistä.
Pari kertaa on käynyt niin, että nainen on saanut orgasmin, ja ainakin väittänyt, että ei ole ikinä ennen saanut orgasmia yhdynnässä. Kyllähän siinä tuntee, jos ei ylpeyttä, niin vähintään jonkinlaista tyydytystä itsekin.
Kuka täällä nyt sellaista on väittänyt? Sä vedät taas mukaan jotain vanhoja traumojasi.