Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko mielestäsi miehen tuntea ylpeyttä jos on ihan vaan panemalla saanut tuotettua naiselle orgasmin?

Vierailija
17.08.2022 |

Vai et?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko tätä.

Pitäskö meidän naistenkin ylpeillä ja olla rinta rottingilla (olen muuten useasti rinta rottingilla kuin saan..saan sitten miten vain) kun saamme miehet laukeamaan.

Mistä te keksittekin aina tätä painetta naisille. Kohta tulee taas joku  sanomaan, että pois vaan naiset jotka ei panemalla saa. Ettekö yhtään mitään mistään tajua.

Mitä paineita nyt taas?

No etkö tajua? Naisen vaan pitää saada kuten mies haluaa, näköjään.

Itse naisen nautinnolla ei ole väliä, kunhan saa kuten mies haluaa. Jos tulee muuten, on huono.

Kuka täällä nyt sellaista on väittänyt? Sä vedät taas mukaan jotain vanhoja traumojasi.

Vierailija
22/36 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sovinistit, liittykää yhteen. Ja niinhän te teettekin.

Joudut nyt jo ekalla sivulla käyttämään sovinisti-korttisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta näköjään ihan toivotonta yrittää mitään sanoa.

Jos sulla olisi vähääkään järkeä, niin sinä itsekin ymmärtäisit tuon kirjoittamasi. Mutta silti jauhat täällä päivästä toiseen samoja juttujasi.

Vierailija
24/36 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli väliyhteenveto tilanteesta.

Miehet itse ovat tyytyväisiä naisille tuotetuista orgasmeista. Samoin naiset saaduista. Sovinistit osaavat tuottaa naisille orgasmit ilman klitoriksen stimulointia. Kaikille muille tämä käy, paitsi yhdelle.

Vierailija
25/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitääkö, mutta saa olla. Minä valitsin miehekseni sellaisen jonka kanssa saan yhdynnässä ja mies saa olla tästä ylpeä.

Yleisesti tämä palsta on erikoinen. Aiheena on seksi, mutta yhdyntäorgasmeista puhuminen on täällä joku tabu.

Vierailija
26/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys on mun mielestä vähän huono sana tähän. Olen iloinen ja tyytyväinen siitä, että vaimoni nauttii seksistä kanssani ja saa orgasmeja. Eniten hän nauttii yhdyntäorgasmeista, mutta itse taas haluaisin eniten antaa orgasmeja suulla ja sormin, koska silloin tunnen ja näen parhaiten, miten orgasmi sykkii nautintoa hänen pillussaan. Mutta koska liika suu- ja sormiseksi vain laimentaa sitä hänen parasta nautintoaan, niin olisi kovin itsekästä pyrkiä sitä tekemään ihan niin paljon kuin itse haluaisin. Siispä sitä tarjotaan mitä hän haluaa, ei siinä ylpeydellä ole sijaa vaan sillä että hän saa irti sen parhaan nautinnon.

Vierailija
27/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Tervettä ylpeyttä, ja hyvää mieltä. En mitään: Minä olen alfa, ja maailman paras panomies. Joskus tuo onnistuu vaimon kanssa, mutta useimmiten tarvitsee muutakin, jota mielelläni annan. Eikä haittaa yhtään. Ehkä tuo ylpeys tulee siitä, että kaikkien näiden vuosienkin jälkeen onnistun edelleen olemaan vaimoni silmissä tarpeeksi kiihottava.

M44

Vierailija
28/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän meidän naistenkin olla ylpeitä; miehethän saavat lähes aina yhdynnässä kanssamme....

Vierailija
29/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän meidän naistenkin olla ylpeitä; miehethän saavat lähes aina yhdynnässä kanssamme....

Ole vain jos siltä tuntuu, mutta anna ihmeessä muiden valita ovatko he vai eivät. Naiset ei ole mikään me, te, he, vaan yksilöitä siinä missä miehetkin. Onko susta tässä nyt jotain väärää?

Vierailija
30/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole vain jos siltä tuntuu, mutta anna ihmeessä muiden valita ovatko he vai eivät. Naiset ei ole mikään me, te, he, vaan yksilöitä siinä missä miehetkin. Onko susta tässä nyt jotain väärää?

Sinä et ilmeisesti sitten ole ylpeä asiasta?

Vierailija
31/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina iloinen kun saan antaa nautinojja miehelleni, ja niin on mieskin kun saa antaa minulle. Minulle juuri äsken sanoikin ,,kuinka kovasti nauttii orgasmeistani, sain ne sitten mitten vain. Hän ei arvota niitä eri saamistavoilla, eikä niin minusta kuulukkaan niin tehdä,orgasmi on aina hyvä ja hieno..

Vierailija
32/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saa aina orgasmin panemalla. Se on ollut pidemmän päälle vähän tylsää. Hän ei halua orgasmia nuolemalla, mutta minun mieliksi saan välillä sormettaa hänet loppuun asti mutta en tiedä saako oikeasti silloin orgasmia.

Vierailija
33/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni saa aina orgasmin panemalla. Se on ollut pidemmän päälle vähän tylsää. Hän ei halua orgasmia nuolemalla, mutta minun mieliksi saan välillä sormettaa hänet loppuun asti mutta en tiedä saako oikeasti silloin orgasmia.

No kyllähän sen nyt sormissa tuntee, milloin nainen orkkunsa saa.

Vierailija
34/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, joten jos et tunnista orkkua, niin saattaa vaimosi teeskennellä pano-orkutkin.

Vierailija
35/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, joten jos et tunnista orkkua, niin saattaa vaimosi teeskennellä pano-orkutkin.

Niimpä ja myös klitorisorgasmit. Teeskentely on todella yleistä.

Vierailija
36/36 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että nainen on saanut orgasmin, ja ainakin väittänyt, että ei ole ikinä ennen saanut orgasmia yhdynnässä. Kyllähän siinä tuntee, jos ei ylpeyttä, niin vähintään jonkinlaista tyydytystä itsekin.