Tulisiko mielestäsi miehen tuntea ylpeyttä jos on ihan vaan panemalla saanut tuotettua naiselle orgasmin?
Vai et?
Kommentit (36)
Ei. Se riippuu naisen ominaisuuksista saako sen.
Ehkä, siitä että omistaa sellaisen naisen.
Taasko tätä.
Pitäskö meidän naistenkin ylpeillä ja olla rinta rottingilla (olen muuten useasti rinta rottingilla kuin saan..saan sitten miten vain) kun saamme miehet laukeamaan.
Mistä te keksittekin aina tätä painetta naisille. Kohta tulee taas joku sanomaan, että pois vaan naiset jotka ei panemalla saa. Ettekö yhtään mitään mistään tajua.
Vierailija kirjoitti:
En koe ylpeyttä siitä mutta on mahtavaa kyllä laueta yhtä aikaa pannessa ilman että tarttee ylimääräisiä sormilla räpläämistä samalla.
Tajuatko mitä sanot? Kuinka kivaa tuo olikin kuulla. Kun se "Sormilla räplääminen" voi olla parasta naiselle, ja sinä lyttäät sen noin. "ylimääräistä räpläämistä" .
Vierailija kirjoitti:
Taasko tätä. Mistä te keksittekin aina tätä painetta naisille.
Otsikossa ei edes mainittu sanaa nainen.
Ollaan vaimon kanssa rakasteltu liki 40 vuotta , nykyisin noin pari kertaa viikossa. Hän saa 99 % kerroista orgasmin yhdynnässä kun kiihotan vain sopivasti ennen sitä. Jos nuolen ensin, hän saa melkein aina siinä yhden ja sitten yhdynnässä toisen.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tätä.
Pitäskö meidän naistenkin ylpeillä ja olla rinta rottingilla (olen muuten useasti rinta rottingilla kuin saan..saan sitten miten vain) kun saamme miehet laukeamaan.
Mistä te keksittekin aina tätä painetta naisille. Kohta tulee taas joku sanomaan, että pois vaan naiset jotka ei panemalla saa. Ettekö yhtään mitään mistään tajua.
Mitä paineita nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tätä.
Mitä paineita nyt taas?
No etkö tajua? Naisen vaan pitää saada kuten mies haluaa, näköjään.
Itse naisen nautinnolla ei ole väliä, kunhan saa kuten mies haluaa. Jos tulee muuten, on huono.
Riippuu täysin tapauksesta. Vaimo on saanut kanssani yhdynnässä, mutta kertomansa mukaan ei aikasempien miesten kanssa. Tämä johti aikanaan siihen ,että hän on ollut aina kuumana ja halunnut seksiä juuri minun kanssa, mikä puolestaan on aihettanut minussa monta positiivista asiaa. Halu nimenomaan kalua kohtaan on kyllä hivellyt itsetuntoa, sitä ei voi kiistää. Meillä on hyvä seksielämä, sekä keskinäinen kunnioitus ja luottamus. Tässä tapauksessa olen ylpeä siitä mitä meillä on ja se sisältää paljon molempien orgasmeja. Kysynkin että miksi mies ei saisi olla ylpeä naisen orgasmista?
Vierailija kirjoitti:
Taasko tätä.
Taasko tätä jankkausta. Sinä keksit tätä painetta naisille. Kukaan ei puhu nyt tästö aiheesta ja jos aihe kiinnostaa, tee sille oma ketju!
Tulisi. Kunnianhimoista seksiä miehen saatua, niin tulisi tuntea ylpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe ylpeyttä siitä mutta on mahtavaa kyllä laueta yhtä aikaa pannessa ilman että tarttee ylimääräisiä sormilla räpläämistä samalla.
Tajuatko mitä sanot? Kuinka kivaa tuo olikin kuulla. Kun se "Sormilla räplääminen" voi olla parasta naiselle, ja sinä lyttäät sen noin. "ylimääräistä räpläämistä" .
Sen panon aikana se on vähän hankalaa asennosta riippuen. Naisen on monesti huomattavasti helpompi hoitaa tämä asia. Tietenkin jos nainen hoitaa sen liikkumisen, minä voin keskittyä sitten muuhun. Sellainen joka suuntaan säheltäminen ei iske naistani eikä minua. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu nauttivan niistä munalla saamistaan orkuista oikein kovasti kyllä.
Kaikista orkuista saa olla ylpeä, varsinkin siitä panemalla saadusta, kun palstan mukaan se on äärimmäisen harvinainen. Olisihan se äärimmäisen outoa, jos joku sanoo ettei ole oikeutta tuntea jotain siksi kun omistaa peniksen ja on tuottanut toiselle hyvää oloa. Myös nainen saa olla ylpeä orgasmistaan, eihän se ole keneltäkään pois!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sovinistit, liittykää yhteen. Ja niinhän te teettekin.
Mistä lähtien naisen saattaminen orgasmiin on ollut sovinismin merkki?? Nyt on sitten niin paksua, etten olisi uskonut tätä lukevani 🤣🤣😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin tapauksesta. Vaimo on saanut kanssani yhdynnässä, mutta kertomansa mukaan ei aikasempien miesten kanssa. Tämä johti aikanaan siihen ,että hän on ollut aina kuumana ja halunnut seksiä juuri minun kanssa, mikä puolestaan on aihettanut minussa monta positiivista asiaa. Halu nimenomaan kalua kohtaan on kyllä hivellyt itsetuntoa, sitä ei voi kiistää. Meillä on hyvä seksielämä, sekä keskinäinen kunnioitus ja luottamus. Tässä tapauksessa olen ylpeä siitä mitä meillä on ja se sisältää paljon molempien orgasmeja. Kysynkin että miksi mies ei saisi olla ylpeä naisen orgasmista?
Vaimo ei myöskään ollut nuorena saanut aikaisemmin yhdyntää orgasmissa ennen minua. Ei tainnut olla saanut mitekään, koska omakiva ei kuulemma tuntunut miltään. Minun kanssani sai heti ekalla kerralla siihen niin itsekin ihastuneena pidin huolen, että sai jatkossakin, varsinkin kun aina halusi saada yhdynnässä. Pakko sanoa, että hiveli miehisyyttäni pystyessäni toteuttamaan hänen halunsa. Asetti toki paineita minulle, piti opetella päteväksi sormettamaan ja antaan suuseksiä, piti oppia ajoittamaan hyväilyt oikein, että orgasmi tuli yhdynnässä muutaman minuutin sisään, tai sitten se katosi kokonaan.. Piti opetella olemaan laukeamatta liian aikaisin ja piti opetella naimaan vaimon mukaan ja niin, että se tuotti tulosta. Piti käyttää mielikuvitusta jatkuvasti, keksiä vaiheluja, jottei seksi urautunut ja hankaloittanut orgasmien saantia. Tätä en tietenkään kertonut vaimolle, mutta toisaalta hän meni naimisiin kanssani, koska pystyi luottamaan siihen, että pystyin hänet tyydyttämään. Hänestä naisen tyydyttäminen on miehen vastuulla. Mikä minä sitä kieltämään. Seksistä ei ole ollut puutetta.
Ei, on paksua se, että arvostetaan vain panemalla saatua, muua on räpläämistä.
Olisko miehistä kiva kun heidän konstiaan saad orgasmi väheksyttäisiin oikein urakalla.
Ettekö edes yritä ymmärtää, painatte vaan alapeukkua ihan pokkana.
Mutta näköjään ihan toivotonta yrittää mitään sanoa.
Naisen orgasmi on räpeltämistä, hinkkaamista ja muuta ikävää, jos ei vain panolla saa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko miehistä kiva kun heidän konstiaan saad orgasmi väheksyttäisiin oikein urakalla.
Naisen orgasmi on räpeltämistä, hinkkaamista ja muuta ikävää, jos ei vain panolla saa.
Ei otsikossa kysytty muista naisten orgasmeista mitään. Ainoastaan yhdynnässä saaduista. Miksi sotket niitä tähän. Vaimoni saa nyt vahempana vain suuseksillä ja sormettamalla orgasmit ja olen ylpeä siitä, että ne hänelle pystyn tuottamaan joka kerta. Viimeksi maanantaina sanoi itsekin, että pillu oli jotenkin kummallinen, kun oli todella tiukassa, että tuli. Kysyin, että onko käyttänyt estrogeenipuikkoja, kun pillu oli tavallista kuivempi liukkarinkin kanssa. Ei ollut vähään aikaan. Siitä yksi syy. Huolehdin vaimon pillusta kuin omastani.
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole sanottu että naisen orgasmi olisi huono asia. En ole ikinä nähnyt niin sanottavan. Miksi sä keksit näitä juttuja kun ne on ilmiselvästi haitallisia sulle itselles? Yritän ymmärtää sinua, mutta pysyn kuitenkin tässä todellisuudessa ja se ei tue näitä kommenttejasi.