Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako miehenne teille kukkia naiset?

Nainen..
17.08.2022 |

Juttelin ystävieni kanssa ja heidän miehet ei ole kukkasia ostaneet naisilleen kertaakaan. On jopa 10 vuotta seurusteltu. Minä olen seurustellut 4 vuotta mieheni kanssa ja olen saanut varmaan 10 kertaa kukkasia. Onko mieheni siis joku ylijumala että huomio minua ostamalla kukkasia naistenpäivänä esimerkiksi kun muut naiset ei saa kukkia?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä kyllä. Muuten en mitään sellaista odotakaan.

Vähän aiheesta sivuun, mutta itsellä on epämiellyttävä kokemus nuoruudesta, kun seurustelin todella epävakaan nuoren miehen kanssa. Meillä oli ollut kammottava riita, jonka aikana hän mm hajotti tavaroita.

Seuraavana päivänä hän toi suuren kimpun ruusuja, mutta ei ollut millään lailla valmis käymään läpi miksi oli lähtenyt niin lapasesta. Heitin kukkaset menemään, koko ajatus lahjoilla hyvittelystä tuntui todella ällöttävältä. Olen sen jälkeen suhtautunut todella varauksella kaikkiin suureellisiin romanttisiin eleisiin, ja antanut ison arvon sille, että toinen huomioi hyvin pienissä arkisissa asioissa, vaikka siten, että kauppakäynnillä muistaa ostaa suosikkimaustettani kun se on loppu. Siitä tulee sellainen olo, että toinen oikeasti kuuntelee, eikä vain esitä jotain suurta romanttista sankaria.

Vierailija
42/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa vähintään synttärinä ja äitienpäivänä, joskus myös hääpäivänä, kerran osti jouluna. Mutta muuten ei kyllä osta minään randomina päivänä. Ollaan oltu reilu 20 vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivä, hääpäivä, naistenpäivä, nimipäivä, kihlapäivä, tapaamispäivä, puolivuotispäivä, kuukausi siitä ja tästä, blääh.

Vierailija
44/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes synnytettyäni hänelle toivomansa lapset.

Sinä annoit hänelle, kun hän teki sinusta äidin?

Vierailija
45/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naiset itse ostaneet kukkia miehillenne? Tasa-arvoa.

Omilla rahoillanne tietysti.

Vierailija
46/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ostanut koskaan, mutta "opetin", kun täytin pyöreitä, sanoin, että osta kukkia. Sitten kun lapsia syntyi, niin alkoi ostaa äitienpäiväksi kukkia.

Vierailija
47/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei ostanut koskaan, mutta "opetin", kun täytin pyöreitä, sanoin, että osta kukkia. Sitten kun lapsia syntyi, niin alkoi ostaa äitienpäiväksi kukkia.

Ethän sinä, toivottavasti, hänen äitinsä ole joten miksi hän niitä äitienpäivänä sinulle ostaa?

Vierailija
48/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti joka lauantai kukkia oikeasta kukkakaupasta niin kauan kuin hän eli.

Niin tottunut olen kukkiin, että ostan itse nykyisin nuo viikkokukat. Välillä marketista, välillä kukkakaupasta.

Vierailija
49/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omilla rahoillanne tietysti.

Jep. On yksi kukkalajike, jonka nimi on sama kuin mieheni lempinimi, olen aina joskus ostanut niitä maljakkoon, vähän niinkuin silmäniskuna. Syntymäpäiväksi ja isänpäiväksi kylläkin ihan muut lahjat.

Vierailija
50/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, satoja kukkasipuleita.🤣 Niitä sitten perse pystyssä yhdessä istutettiin. Aika huikea näky keväisin. Hetkeen huumaan ei meidän perheessä tuhlata. Arki ja ne arjen pienet teot.💕

Meillä kukkasipulit laitetaan maahan syksyllä.

Vierailija
51/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän pidä kukista. Monenlaista muuta olen sitten ostanutkin, ulkomaanmatkoja myöten. Viimeksi viime viikonloppuna maksoin sekä majoituksen että bensat, kun käytiin reissussa.

Vierailija
52/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska en tykkää niistä.

Vierailija
53/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut vaimoltani kukkia kun olin sairaalassa.

Vierailija
54/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja ostan itselleni kukkia lähes viikoittain joko Interflorasta tai eräästä paikallisesta kukkakaupasta. Rakastan kukkia!

Vierailija
55/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen hyvin suoraan sanonut, etten kukkia halua. Tuo sitten suklaata tai jotain muita pieniä lahjoa välillä.

56/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut mitään lahjoja tässä reilun puolen vuoden aikana.

Kukista en tosin piittaakaan, ihan turhia, varsinkin rahattomalta mieheltä.

Mutta jokin huomio olisi kiva, esim. suklaalevy tai nakkipaketti.

Joululahjaakaan en saanut, vaikka itse ostin.

Rahaton mies. Kuvottava yhdistelmä.

Vierailija
57/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä, toivottavasti, hänen äitinsä ole joten miksi hän niitä äitienpäivänä sinulle ostaa?

No veikkaisin, että on hänen lapsiensa äiti. Yleensä omien ä lasten äitiä muistetaan äitienpäivänä. Varsinkin kun lapset ovat pieniä, eivätkä itse äitiä voi lahjoa, mutta välittämmät miehet senkin jälkeen.

Vierailija
58/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, satoja kukkasipuleita.🤣 Niitä sitten perse pystyssä yhdessä istutettiin. Aika huikea näky keväisin. Hetkeen huumaan ei meidän perheessä tuhlata. Arki ja ne arjen pienet teot.💕

Meillä kukkasipulit laitetaan maahan syksyllä.

Hmm, todellako? Kukkiiko ne myös heti vai ke-väi-sin?

Vierailija
59/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellaista suhteen lopun alkua, jos toista ei kiinnosta tehdä asioita toisen mieliksi, vaikka tietää toisen pitävän vaikka kukista.

Helppo nähdä jälkikäteen, että tämäkin oli vain yksi huonon suhteen ilmentymä. Itse en muista saaneeni kukkia koskaan miehiltä.

Vierailija
60/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ensin, mikä on sinun lempikukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan