Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako miehenne teille kukkia naiset?

Nainen..
17.08.2022 |

Juttelin ystävieni kanssa ja heidän miehet ei ole kukkasia ostaneet naisilleen kertaakaan. On jopa 10 vuotta seurusteltu. Minä olen seurustellut 4 vuotta mieheni kanssa ja olen saanut varmaan 10 kertaa kukkasia. Onko mieheni siis joku ylijumala että huomio minua ostamalla kukkasia naistenpäivänä esimerkiksi kun muut naiset ei saa kukkia?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa ruusun äitienpäiväksi ja joulutähden jouluksi samalla, kun ostaa äidilleen. Muuten jos kauppareissulla on nättejä kukkia kuten viiden euron tulppaaneja, niin keksii aina monta syytä miksen saisi niitä ostaa itselleni omalla rahalla. En sitten osta, kun en jaksa kuunnella sitä mussutusta kotonakin.

Vierailija
22/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tietää etten niinkään välitä kukista. Ja hän kyllä tietää mistä pidän ja esim saattaa kaupasta tuoda ihan arkisen pikkujutun josta tietää minun tykkäävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaa. tai poimii kuten valkovuokkoja ja kieloja. Näin kesällä käy torilla ja ostaa mummolta itsekasvatettuja

Vierailija
24/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkoja vein. Kukkia ei nyt ehdi kasvattaa. Kylmä talvi tulossa.

Vierailija
25/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa yleensä, jos on joku juhlapäivä. Äitienpäivänä, naistenpäivänä, synttärinä ja hääpäivänä ainakin.

Oikeesti, mikään ei ole möllimpi kuin kukkia naistenpäivänä ostava mies. On pikkasen hukassa miksi sitä päivää vietetään.

Vierailija
26/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvostais vähääkään jos toisi kukkia jonain helvetin naisten- tai ystävänpäivänä, hölmönä pitäisin. En halua kukkia ylipäänsä enkä varsinkaan siksi että joku Markkinointiliitto on päättänyt että noina päivinä pitäis niitä kukkia ostaa. Taannoin oli keskustelu täällä "mikä on pikkurouva", no se on just se höppänä joka on ihan innoissaan kun saa ystävänpäiväkukan.

Noina hölmöinä merkkipäivinä kaupat tilaa paljon kukkkia, ne on tuoreita, on valinnanvaraa ja ne on usein tarjouksessa.

Vierailija
27/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvostais vähääkään jos toisi kukkia jonain helvetin naisten- tai ystävänpäivänä, hölmönä pitäisin. En halua kukkia ylipäänsä enkä varsinkaan siksi että joku Markkinointiliitto on päättänyt että noina päivinä pitäis niitä kukkia ostaa. Taannoin oli keskustelu täällä "mikä on pikkurouva", no se on just se höppänä joka on ihan innoissaan kun saa ystävänpäiväkukan.

Noina hölmöinä merkkipäivinä kaupat tilaa paljon kukkkia, ne on tuoreita, on valinnanvaraa ja ne on usein tarjouksessa.

No niin kai kun tietävät että hölmöt niitä ostaa...

Vierailija
28/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap olen niin mitätön, että joudun tekemään aloituksen av:lle siitä, että mieheni ostaa minulle kukkia. Olisiko vihdoin joku asia, jossa menetyn paremmin kuin muut naiset?

Vierailija
29/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, satoja kukkasipuleita.🤣 Niitä sitten perse pystyssä yhdessä istutettiin. Aika huikea näky keväisin. Hetkeen huumaan ei meidän perheessä tuhlata. Arki ja ne arjen pienet teot.💕

Vierailija
30/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen raivonpuuska. Mitä mahtaa olla taustalla.

Vierailija
31/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppelettä tilatessani kukkakauppias kysyi et laitetaanko samanlaisia kukkia seppeleehen  kuin miehesi on lähes päivittäin käynyt ostamassa täältä?

Jäin miettimään, kun meillä ei ole kuin pari kaktusta.....

Vierailija
32/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, satoja kukkasipuleita.🤣 Niitä sitten perse pystyssä yhdessä istutettiin. Aika huikea näky keväisin. Hetkeen huumaan ei meidän perheessä tuhlata. Arki ja ne arjen pienet teot.💕

Voi ei, hävisin :(

Ap

Vierailija
33/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kukkia saanut vuosiin vaikka parisuhteessa elän. Itse olen kaikki kukat ostanut, sekä ulos että sisälle. Laiha lohtu, saapahan aina mieleisensä kimpun.

Vierailija
34/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
35/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se toi joskus sekä ruusuja, suklaata että kuohuviiniä ja sai vielä ylinopeussakot matkalla. Arvatkaas herrat toimiko.

Vierailija
36/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ostanut, koska kissa ei pysy erossa kukista. Ihan turha ostaa kaunista kimppua, kun sitä pitää pitää jossain oven takana piilossa.

Vierailija
37/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes synnytettyäni hänelle toivomansa lapset.

Vierailija
38/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kukkia saanut vuosiin vaikka parisuhteessa elän. Itse olen kaikki kukat ostanut, sekä ulos että sisälle. Laiha lohtu, saapahan aina mieleisensä kimpun.

Kuis noin muuten menee?

Vierailija
39/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset itse ostaneet kukkia miehillenne? Tasa-arvoa.

Vierailija
40/63 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa, viimeksi toissa lauantaina toi ruusun ilman mitään syytä. Sitten mä tunsin taas itseni epäromanttiseksi pälliksi kun en oikeasti ymmärrä mitä mä moisella rehulla teen tai miten siihen pitäisi reagoida muuten kuin "Kiitos kulta".

Rahan hukkaan heittämistä minusta, mutten tietenkään sano sitä puolisolleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi