Arvet. Haittaako ne?
Seurustelua siis.
Mulla toinen reisi-polvi täyttä arpea onnettomuuden takia.
Tiedän että miehet on tarkkoja mitä tulee naisten ulkonäköön. Haittaako tämä?
Kommentit (4)
Ei ne useimpia aikuisia ihmisiä haittaa. Jos jotain sellaiset jotenkin yököttää niin on niin lapsellinen ja pinnallinen että hyvä vaan jos sellainen ei kiinnostu.
Muutenkin, ei ne tavalliset ihmiset niin tarkkoja ulkonäöstä ole kuin tältä palstalta tai somesta voisi luulla. Oon itse deittaillut tuossa pari vuotta sitten 35-vuotiaana ja en ole mikään kaunotar, aiempi lihavuus on jättänyt jälkensä (löysää nahkaa, raskausarpia, roikkuva naama), ja fiksuja mukavia miehiä tapasin joille ulkonäköni ei ollut turn-off. Puolisokin sieltä sitten löytyi.
Etsi mies, jota ne eivät haittaa! Jotkut ovat tarkkoja tollasista, toiset taas eivät välitä ja osa pitää niitä söpöinä, koska ovat osa just sua arvet ovat hyvä mittari, niiden avulla löydät sen, joka tykkää susta itsestäs eikä vaan sun kropasta.
Arvet kertoo myös eletystä elämästä, kuin päiväkirja. Mun arpi kertoo siitä suuresta taistelusta, jonka jouduin käymään terveyteni eteen. Oikein harmitti, kun se vaaleni ajan kuluessa😅
Ja esimerkiksi prinsessa Beatrice ja hänen selkänsä. Rankaa pitkin menee leikkausarpi, sairastaa jotain luustosairautta. Valitsi hääpuvukseen juuri arven paljastavan mallin ollakseen esimerkkinä, ettei niitä tarvitse hävetä.
Olen nainen mutta vastaan silti. Miehelläni on valtava arpi sisäreidessä kuuman veden poltettuaan hänen ihonsa lapsena. Minua se ei ainakaan haittaa millään tasolla. Lähinnä tuntuu pahalta se, miten hän joutui tuon tapaturman vuoksi lapsena kärsiä.
Itselläni on sisäreidessä raskausarpia lapsuuden
kasvupyrähdysten ajalta. Veikkaan, että mieheni ei ole edes ikinä kiinnittänyt niihin huomiota. Toinen arpi on jäänyt eräästä väärin laitetusta rokotteesta, siitä ollaan joskus juteltu mutta ei mitään ihmeempiä.
Arvista kitiseminen olisi todella lapsellista. Tuskinpa on ihmistä, jolla ei yhtäkään arpea olisi.
Mulla on jalat täynnä vanhoja viiltelyarpia, ei ole haitanneet ketään.
Miehet tosin on olleet itsekin mt-tapauksia.