Mistä johtuu että Varsinaissuomalaiset ovat kauniita ja komeita
Verrattuna muuhun Suomeen. Onko se ruotsalaiset geenit vai mikä?
Kommentit (20)
Luen usein vahingossa varissuomalaiset vaikka sana on varsinaissuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Luen usein vahingossa varissuomalaiset vaikka sana on varsinaissuomalaiset.
Äläpä rohkene astua tontilleni
-kammoittava väärinlukija-
Saman huomannut. Ehkä varsinais-suomalaisilla on vähemmän suomalais-ugrilaisia geenejä.
Niinpä, itsekin olen tuota miettinyt. Olen nimittäin Varsinais-Suomeen muualta muuttanut ja kyllä olen vaan kaunistunut täällä asuessani. 😅
Vierailija kirjoitti:
No en sanoisi. Turkulaiset ovat kyllä laihempia kuin maalaiset, mutta siinä se.
Varsinais-Suomeen kuuluu kyllä muitakin kaupunkeja, kuin Turku.
Missä niitä voisi nähdä? Asuin 6 vuotta siellä enkä nähnyt.
Länsirannikolla sekoituttu enemmän saksalaisiin, ruotsalaisiin jne. Muu Suomi on sisäsiittoista.
Enemmän geenivariaatota = kauniimpia ihmisiä. Samasta syystä esim. amerikkalaiset on keskimäärin tosi hyvännäköisiä.
Olen viime vuosian kasonut eri vartalotyyppejä . Suomessa on aika paljon persjalkaisia, saattaa olla pitkä selkä ja jalat ja ( kaulakin ) onnettoman lyhyet, varsinkin Itä-suomalaiset. Sitten kun lihotaan on pyöreän vatsan lisäksi pääkin kuin pallo hartioiden välissä. Lännessä pidempiä enemmän ja myöskin sopusuhtaisemmat mitat. Varmaan se Ruotsi vaikuttanut geeneihin
Itsellä taas on tuolta Keski-Euroopasta esi-isältä geenejä ja olen pitkäjalkainen
Vierailija kirjoitti:
Länsirannikolla sekoituttu enemmän saksalaisiin, ruotsalaisiin jne. Muu Suomi on sisäsiittoista.
Joillakin pohjois-karjalalaisilla on myös saksalaisia geenejä.
Turhaa yleistystä. Mieheni on Varsinais-Suomesta, Liedosta. Pituus 165 cm, paino 98 kg. Ja naama on ryppyinen kuin homoseksuaalien rassaama peräreikä.
Ei todellakaan voi sanoa komeaksi.
No en pidä esim. sitä Puotilan murhamiestä kovin komeena, vaikka onkin bodattu kroppa, lapset kyllä varmaan nyt ylpeitä isukistaan.
Maria O. kirjoitti:
Turhaa yleistystä. Mieheni on Varsinais-Suomesta, Liedosta. Pituus 165 cm, paino 98 kg. Ja naama on ryppyinen kuin homoseksuaalien rassaama peräreikä.
Ei todellakaan voi sanoa komeaksi.
Sinussa varmaan rakastui luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän geenivariaatota = kauniimpia ihmisiä. Samasta syystä esim. amerikkalaiset on keskimäärin tosi hyvännäköisiä.
Et ole varmaan koskaan käynyt jenkeissä. Hollywood ei ole todellisuutta. Ja riippunee myös osavaltiosta, mutta suurin osa amerikkalaisista on todella lihavia ja muutenkin ei-niin-hyvännäköisiä. Leffoista jätetään vaan ne rumat statistit pois.
BMW kirjoitti:
Olen viime vuosian kasonut eri vartalotyyppejä . Suomessa on aika paljon persjalkaisia, saattaa olla pitkä selkä ja jalat ja ( kaulakin ) onnettoman lyhyet, varsinkin Itä-suomalaiset. Sitten kun lihotaan on pyöreän vatsan lisäksi pääkin kuin pallo hartioiden välissä. Lännessä pidempiä enemmän ja myöskin sopusuhtaisemmat mitat. Varmaan se Ruotsi vaikuttanut geeneihin
Itsellä taas on tuolta Keski-Euroopasta esi-isältä geenejä ja olen pitkäjalkainen
Höpsis, omat geenit rajan takaa ja olen pitkäjalkainen ja lyhytselkäinen. Blondi ja vihreät silmät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomeen kuuluu kyllä muitakin kaupunkeja, kuin Turku.
Toki, ja jokaisessa palatsissa on käymälä - jollei jopa useampia!
Käyn usein Turussa töiden puolesta ja sori, mutta en ole huomannut. Ihan ovat samanlaisia kuin Stadissakin. Lähiöissä sitten varmaan rönttäisempää jengiä kuten Vantaallakin.
Näillä Varsinais-Suomalaisilla on myös yleensä AIKA TYKKI JÖTKÄLE puntissa.
Ovatkohan jotakin ANUNNAKI-ihmisiä??