Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö on ihanaaaa

Vierailija
16.08.2022 |

- Herätys 8:00
- Aamuuinti ja kahvit.
- 9:00 aloitan työpäivän
- 11:30 alkaa 30 min jooga mökin terassilla
- 12:00 lounas ja pienet päikkärit
- 13:00 jatkuu työpäivä
- 16:00 kone kiinni ja suoraan uimaan tai pihahommiin

Elämä on ihanaa!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin etätöissä niin jokaisesta työtehtävästä mitä löin koneeseen jäi sinne kellonaika. Lisäksi skypestä näki, että työkaveri on ollut nyt tunnin pois. Puheluohjelmasta näki vastasiko työkaverit puheluihin.

Vierailija
42/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>herätys 8.59

>kirjaudun etätöihin

>mikäli ei ole palavereita tai jotain kiireistä painun takaisin nukkumaan

>uusi herätys 11-12

>aamupala

>töitä pari tuntia

>lounas

>töitä pari tuntia

>kaikki hommat tehty ja päivä pulkassa

Etätyö on parasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkän vertaa kuinka paljon työntekijät käyttää aikaa. Kunhan hommat tulee tehdyksi ja laskutusta syntyy niin tehkööt vaikka viidessä minuutissa päivän työt. Ei töitä tehdä ajan kuluttamiseksi vaan tulosten vuoksi!

t. Pomo

Vierailija
44/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>herätys 8.59

>kirjaudun etätöihin

>uusi herätys 11-12

>aamupala

>töitä pari tuntia

>lounas

>töitä pari tuntia

Valtiolla ja kunnalla näkee kuinka moneen puheluun olet vastannut ja millä kellon lyömällä mitäkin tehnyt, mutta taidat olla yksityisellä 😂

Vierailija
45/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>herätys 8.59

>kirjaudun etätöihin

>uusi herätys 11-12

>aamupala

>töitä pari tuntia

>lounas

>töitä pari tuntia

Valtiolla ja kunnalla näkee kuinka moneen puheluun olet vastannut ja millä kellon lyömällä mitäkin tehnyt, mutta taidat olla yksityisellä 😂

Voi vaikka tarkistaa mitä olet vuosi sitten tiettynä etäpäivänä tehnyt.

Vierailija
46/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta pätkän vertaa kuinka paljon työntekijät käyttää aikaa. Kunhan hommat tulee tehdyksi ja laskutusta syntyy niin tehkööt vaikka viidessä minuutissa päivän työt. Ei töitä tehdä ajan kuluttamiseksi vaan tulosten vuoksi!

t. Pomo

Meillä nuo nopeat ihmiset jättivät työvaiheita tekemättä ja arkistoivat väärin.

En viitsinyt korjata. Saavat etsiä papereita tuhansien kansioiden ja paperien joukosta jos asiakas kysyy.

Vierailija
47/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>herätys 8.59

>kirjaudun etätöihin

>uusi herätys 11-12

>aamupala

>töitä pari tuntia

>lounas

>töitä pari tuntia

Eikö alapeukuttaja ole tiennyt 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
48/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pomo

En viitsinyt korjata. Saavat etsiä papereita tuhansien kansioiden ja paperien joukosta jos asiakas kysyy.

Pomo kehuu vain nopeita joten etsikööt paperit itse.

Vierailija
49/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pomo

Yksi ei vastannut asiakaspuheluihin. Sen kyllä muut huomasi.

Vierailija
50/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on laskutuksen katteet kohdillaan niin turha sitä on sen enempää tehdä.

68€ tunti + ALV

-ap

Mikä ala?

Vierailija
51/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pomo

Yksi ei vastannut asiakaspuheluihin. Sen kyllä muut huomasi.

Nopeat tekevät aina vilppiä.

Vierailija
52/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Pomo

Annat minulle työn, jonka pitää olla valmis 2 viikon päästä. Teen se tänään. Lepään kaksi viikkoa ja laitan tuotoksen sinulle. Sinusta tämä on ok? Olisin voinut tehdä tuon kaksi viikkoa jotain muuta tuottavaa.

Vierailija
53/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>herätys 8.59

>kirjaudun etätöihin

>uusi herätys 11-12

>aamupala

>töitä pari tuntia

>lounas

>töitä pari tuntia

Lankomies on valtiolla ja tehtiin mökillä yksi päivä etätöitä samaan aikaan. Ilmeisesti oli tarkkaa, että on kirjautuneena koneelle tietyt tunnit, mutta mitään varsinaisia töitä ei kai juurikaan ollut ollut viikkoihin, kun jäi lomalle vasta heinäkuun lopulla. Pystyi aloittamaan lomansakin juuri siitä kun tunnit tuli täyteen.

Ei kai se hänen vikansa tietysti ole, mutta näin yksityisellä tulee nopsaan ytneuvottelut tai niiden pelko, jos on pitkiä jaksoja tyhjäkäyntiä.

Vierailija
54/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pomo

Ei siinä tapauksessa parantaisi tilannetta millään tavalla, että siihen huonosti tehtyyn työhön olisi käytetty enemmän aikaa! Ongelma on väärin tehty työ - ei siihen kulutetun ajan määrä.

Väärin tehty on väärin tehty täysin riippumatta siihen käytetyn ajan määrästä.

Vierailija
55/55 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pomo

Annat minulle työn, jonka pitää olla valmis 2 viikon päästä. Teen se tänään. Lepään kaksi viikkoa ja laitan tuotoksen sinulle. Sinusta tämä on ok? Olisin voinut tehdä tuon kaksi viikkoa jotain muuta tuottavaa.

Tottakai se on OK.

Kyllä minä sen homman olen laskenut niin, että se on minulle kannattava keikka. Asiakas maksaa ihan saman laskun riippumatta siitä tuliko homma nopeammin valmiiksi.

Mutta jos haluat tehdä sen kahden viikon aikana enemmän töitä niin etsitään lisää keikkaa. Enemmän se sinun tilipussissa näkyy mitä enemmän teet. Se on sellainen win-win tilanne. Molemmat hyötyy. Työntekijä saa enemmän palkkaa tekemällä tehokkaasti töitä ja minä saan lisää rahaa kun keikat valmistuu nopeasti ja helposti.

Palkkojen maksuun menee enemmän rahaa, mutta sen valtapainoksi laskutusta syntyy vielä kertaluokkaa enemmän. Mikä ongelma se on maksaa työntekijöille tehdystä hyvästä tuloksesta?