Tuleeko kenellekään "finnejä" päänahkaan?
Niitä pystyy painamaan kynnellä alaspäin ja lopulta siihen tulee rupi.
Kommentit (13)
Olet maapallolla ainoa siinä asiassa?
Voi olla talikoöhnäihottuma, hoitona päivittäin pesu, alkuun apteekin hoitosampoolla. Hoitamattomana vahingoittaa hiuksen karvatuppea pysyvästi.
Oot allerginen shampoolle tai hiusvärille
Ne on rakkoja allergisesta reaktiosta
Mulla auttoi pitkään Head and Shoulders. Mutta nyt hiukset lähtee tukottain, kun pesun jälkeen selvittää takut. Mikä nyt avuksi?
Minä ajattelen välillä tosi kovaa, niin ne vaan räjähtää
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi pitkään Head and Shoulders. Mutta nyt hiukset lähtee tukottain, kun pesun jälkeen selvittää takut. Mikä nyt avuksi?
Lääkäriin!
Verikokeet ja lääkitys.
... ja pikapuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut shampoot aiheuttavat tuota.
Ja tästä tulikin mieleeni, että tuleeko niitä finnejä muuallekin vai pelkästään päänahkaan?
Vierailija kirjoitti:
Head and shoulders laukaisi minun allergiakierteen ja päänahka oli auki. Auts!
Vaihdoin hienoon suomalaiseen koivushamppooseen ja vedin kerran viikossa nivean rasvat päähän ja nukuin yön yli pää rasvattuna.
Leikkaatko siiliksi? Karvatupentulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä tulikin mieleeni, että tuleeko niitä finnejä muuallekin vai pelkästään päänahkaan?
Ei. ainoastaan päänahkaan. Se ollut olemassa ainakin 20 vuotta. Välillä ne häviävät kunnes tulevat taas takaisin. Onneksi on niin paksut hiukset, ettei niitä huomaa ulospäin.
Metyyli-isotiatsolinoni on hyvin voimakas allergeeni, jonka aiheuttamat oireet ovat lisääntyneet huomattavasti viime vuosina, kertovat Huikko-Tarvainen ja Laine. Kumpikaan heistä ei enää käytä tuotteita, jotka sisältävät ainetta.
Se on hyvin hankala aine, jota suosittelen ihan oikeasti välttämään, Huikko-Tarvainen sanoo.