Holiday Club esittely - mitä jos sen skippaa?
Olen aatellut buukata edullisen kylpyläloman Holiday Clubin kautta, mutta viikonloppuun sisältyy se 2h kestävä lomaosake-esittely. Olen tuommoiseen kerran aikaisemmin jo ottanut osaa ja huh hei ei kiitos enää (tuolloin se oli miltei 3h kuumotusta, umpihangessa kahlattiin jotain mökkejä katselemaan jne). Plus että koko lomaosakekuvio on yhtä bs..
Yksinhuoltajalle tuo 70e/2 yötä kylpylässä koko porukasta on kuitenkin iso säästö..
Kysymys kuuluukin, mitä jos varaan loman mutten paikan päällä varaakaan tuota esittelyä tai kylmästi skippaan sen? Narahtaako siitä esim jotain maksettavaa reissun jälkeen?
HC:n ehdoista bongasin: "Esittely on tilaisuus, jossa kartoitetaan lomatarpeet ja löydetään jokaiselle asiakasperheelle paras lomaratkaisu. Siksi siihen on järkevä osallistua."
Onko kukaan toiminut näin kylmäverisesti ja tehnyt totaalighostaukset?
Jos jätät menemättä saat laskun perään ovh hinnalla, eli ainakin 500e. Olen ollut kolmesti esittelyssä, kerroin kyllä heti ettei ole varaa ostaa ja tulin halvan loman takia. Kuuntelin silti esittelyt läpi, työtäänhän ne myyjät tekee, ja saahan siellä ilmaset kahvit!
Pari tuntia ne nykysin kestää.