Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamusvaikeudet enkä uskalla enää seurustella ollenkaan

Vierailija
16.08.2022 |

On käynyt niin huono tuuri miesten suhteen, että en vaan enää pysty luottamaan vaikka olisi kunnollinenkin mies ja se saa oman olon suhteessa niin ahdistuneeksi, että en enää pysty. Tämän takia olen nyt sitten yksin lopun ikääni ja ikää minulla 38 v. Tuntuu surulliselta. Onko vertaistukea?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itsekään luota miehiin. Koen kuitenkin että yhteiskunnan taholta tulee painetta olla suhteessa ja myös esim asuntolaina olis helpompi saada yhdessä. Toisaalta ei mua kukaan oo huolinu.

N25

Vierailija
2/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itsekään luota miehiin. Koen kuitenkin että yhteiskunnan taholta tulee painetta olla suhteessa ja myös esim asuntolaina olis helpompi saada yhdessä. Toisaalta ei mua kukaan oo huolinu.

N25

Mä haluan ajatella omaa hyvinvointiani ja voin vaan todella huonosti parisuhteessa ollessa. Laina ja mukava asunto on jo ihan yksin hommattu muutenkin, ei siihen miestä tarvita. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mä haluan ajatella omaa hyvinvointiani ja voin vaan todella huonosti parisuhteessa ollessa. Laina ja mukava asunto on jo ihan yksin hommattu muutenkin, ei siihen miestä tarvita. AP

Itselläni on taas voimakas halu suhteeseen mutta toisaalta on niin vaikea luottaa kun ei ole hyviä kokemuksia. Koen kuitenkin että kaipaan suhdetta mutta en aina osaa hahmottaa onko siinä kaipuussa osa myös sitä yhteiskunnan painetta.

Vierailija
4/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin koettu ne jännät miehet ja sitten puretaan traumoja kiltteihin ja kunnollisiin?

Vierailija
5/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei ole kuin pakko syntyä ja kuolla.Sinä väissä voit tehdä ihan mitä vain.Kukaan ei pakoita sinua oleman miehen kanssa jos et luota miehiin? Ihan turha sylistä mies sukupolvea. Itse olet seurasi valinnut!Katso peiliin.

Vierailija
6/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin koettu ne jännät miehet ja sitten puretaan traumoja kiltteihin ja kunnollisiin?

Mulla ei ole ollut mitään pahoja poikia läheskään kaikki, itseasiassa varmaankin pari. Osaa ne ns. kiltit pojatkin olla pahoja.

Ja siksi olenkin päätynyt olemaan yksin ettei kenenkään tarvitse kestää mun ongelmia ja toiseksi kärsin suhteessa olosta itekin vaikka haluaisinkin suhteeseen niin mulla on aina vaan ahdistava olo kun en pysty luottamaan. AP

Vierailija
7/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tehdään jännän kanssa, sitten etsitään se kilttilompakko mikä kaiken maksaa. Lapsiluku on tietenkin täynnä, aisurilompakko kelpaa kyllä. Juu olkaa ihan keskenänne katraanne kanssa.

Vierailija
8/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset tehdään jännän kanssa, sitten etsitään se kilttilompakko mikä kaiken maksaa. Lapsiluku on tietenkin täynnä, aisurilompakko kelpaa kyllä. Juu olkaa ihan keskenänne katraanne kanssa.

No mulla ei ole edes lapsia enkä taida halutakkaan. AP

Vierailija
9/9 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sitä peiliä äläkä valita,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä