Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkö vain tykkää suutelusta?

Vierailija
18.04.2023 |

Oon muutamia suudellut eikä se koskaan oo tuntunut mitenkään erityiseltä ja oon vaan ihmetelly miks se on niin iso juttu ihmisille.

Nyt oon tosi ihastunut yhteen mieheen että en koskaan aiemmin oo vielä tällein ihastunut ja oikein odotin suudelmaa. Eilen suudeltiin ja taas, ei se siis kamalaa ole, tykkään ihan joo, mut ei se tunnu läheskään samalta kuin kaikki muu läheisyys. Muu läheisyys hänen kanssa tuntuu kaikki ihanemmalta.

Että mitä ihmettä? Mua jotenkin harmittaa tosi paljon. Entä jos toinen hirveesti tykkää suudella ja ite en... Oonko jotenkin kummallinen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kummallinen. Ihmiset tykkää eri asioista ja se ihan ok :) Mäkään en erityisemmin innnostu joistain asioista, jotka ovat suosittuja muiden keskuudessa. Esim. keikat ja konsertit. 

Vierailija
2/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä erilainen.

Kaikki aiemmat poikaystäväni halusivat suudella ja minustakin se oli ihanaa. Suutelin myös ihan baarissakin joskus sellaisia, joita en alkanut tapailla.

Nyt olen ollut naimisissa 20 vuotta miehen kanssa, joka ei tykkää suutelusta. Ei tykännyt siitä edes alkuhurmiossa.

Ei sitten suudella koskaan, vaikka minä tykkäisin.

Ei hän siitä ikävästi sano, mutta en minä halua suudella ihmistä, joka ei siitä pidä. Kyse ei ole bakteerikammosta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle sattunut huonoja suutelijoita? Miehissä on eroa pussaajina.

Vierailija
4/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu miehenä. Suutelu ei ole tuntunut kenenkään 6 naisen kanssa oikein miltään.

On toisaalta ihan kiva antaa välillä pusuja esim nähdessä tai hyvästellessä tai nukkumaan mentäessä tai seksin aikana suudella pitkään.

Vierailija
5/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään asiantuntija, mutta uskosin että he kaikki on ollu ihan hyviä suutelijoita.

Yks mitä mietin niin en tiedä sitten onko mulla niin herkät huulet, että pitäskö toisen olla jotenkin hellempi, siis oikeasti tosi hellä. Sitten jos toisella on parta- tai viiksisänki ni tuntuu että se ihan sattuu, ni voiko sekin aiheuttaa sen että en pysty keskittymään siihen kivaan asiaan kun tuntuu vähän pahalle se piikikkyys.

Vierailija
6/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain heittää vinkkejä miten siitä oppis tykkäämään?

Vierailija
7/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää suutelusta. Erityisesti seksin aikana se vie halut kokonaan. Esileikkiin en halua suutelua. Suutelu ihan muuten vaan on ihan ok, mutta ei seksiin liittyen. Ja pienet pusut esim arkiaskareiden lomassa on kivoja. Onneksi mies ei pidä minua kummajaisena.

Vierailija
8/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eksä ei osannut suudella. Nykyisen kanssa kiihtyy nollasta sataan alta aikayksikön kun aletaan suudella.

Vierailija
9/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin kovin harvinaista varmasti ole. En itsekään ole siitä oikein koskaan tykännyt. Sellainen pieni pusu on kyllä kiva ja söpö, mutta sitten kun kieltä tungetaan toisen suuhun niin kyllä se on minusta lähinnä yököttävää, vaikka toinen olisi kuinka ihana, ei hengitys haisisi jne. Kännissä voin vähän kielisuudella, kun jurri turruttaa ällötyksen, mutta selvin päin ei kiitos. 

Vierailija
10/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma. Pienet suukot on ihania, mutta kielen tunkeminen suuhun jne on epämukavaa. Halailu ja suukot, ah ihanaa. Ps. Ehkä exäni oli vain niin surkea asiassa😂😂😂😂

Vierailija
11/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suutelu taas on todella tärkeää ja edellisessä suhteessa kaihersi tosi paljon se, että mies ei varsinaisesti suudellut lainkaan, vai pusuja. Jatkossa suhde ei edes ala, jos suutelu ei ole riittävän hyvää.

Vierailija
12/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu on ok, mutta heti jos on suu auki, niin ei iske. Näin on ollut aina ja kaikkien miesten kanssa. En vaan tykkää. Muutenkin itsellä erogeeniset alueet ovat paljon laajempi käsite kuin nänninpäät tai klitoris.

Vierailija
13/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suutelu on läheisyyttä lisäävää enemmän kuin varsinaisesti kiihottavaa tms. Oikean ihmisen kanssa se on kyllä mukavaa mutta ei toki mitään maailmoja räjäyttävää kuten elokuvissa.

Vierailija
14/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi suutelevan naisen kanssa on aivan eri tasolla, kuin ilman suutelemista.

Naisetkin tietysti suutelevat eri tavoin. Omista kokemuksista about joka tonen on ollut siinä hyvä.

Vierailija
15/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää itsekään. Kaikki miehet sen sijaan jopa vaativat sitä. Itse voisin olla loppuelämäni suutelematta eikä mitään ongelmaa. N34

Vierailija
16/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pian 8 vuotta suutelusta tykkäämättömän miehen kanssa. Seksi tuntuu jotenkin tunteettomalta ilman suutelemista, mutta ei tunnu hyvältä puoliväkisin suudella myöskään joten parempi kai niin. Joskus kyllä kaipaan kunnon suutelointia koska olen aiemmin siitä niin kovin nauttinut. :) saatan myös haaveilla toisen naisen suutelemisesta. No ihmiset tykkää erilaisista asioista, ehkä suutelu ei vaan ole sinun juttusi ja se on ok.

Vierailija
17/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä erilainen.

Kaikki aiemmat poikaystäväni halusivat suudella ja minustakin se oli ihanaa. Suutelin myös ihan baarissakin joskus sellaisia, joita en alkanut tapailla.

Nyt olen ollut naimisissa 20 vuotta miehen kanssa, joka ei tykkää suutelusta. Ei tykännyt siitä edes alkuhurmiossa.

Ei sitten suudella koskaan, vaikka minä tykkäisin.

Ei hän siitä ikävästi sano, mutta en minä halua suudella ihmistä, joka ei siitä pidä. Kyse ei ole bakteerikammosta tms.

Ai kauhee. Samanlainen täällä. Sen verran se suostui alussa, että totesin että se pystyisi halutessaan suutelemaan ihan hyvin, enkä tarkoita että pitäisi tunkea kieltä suuhun tai välttämättä edes avata haavia isommin. Mutta ei, jotain pikapusuja jakelisi ollessaan poikkeuksellisen hyvällä tuulella, mutta minusta sellainen on jotenkin loukkaavaa. En minä ole palkkioita vailla, eikä tarvitse tulla nokkimaan jos ei kerran muuhun taivu.

Eilen se kieltäytyi suklaakiisselistä. Että kun se on vaan imelää jne, mutta ennen kaikkea, hän ei tykkää rakenteesta, kun se on semmoista liukasta ja epämääräistä. Aijai. Arvaa vaan, tykkääkö se seksistäkään. Juu ei. 

Vierailija
18/18 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain heittää vinkkejä miten siitä oppis tykkäämään?

Niin, että sinä viet ja toinen seuraa. Silloin ei tarvitse jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi