Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapurista tuleva ruuan tuoksu tuoksuu aina niin hemmetin hyvältä?

Vierailija
16.08.2022 |

Ehkä naapurissa asuu Jyrki Sukula?

Ronnie Ronni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee ruuan tuoksu parvekelle ja ikunoiden rakoventiilistä sisään.Silloin kun henkilö krapulassa paista pohjaan lenkkimakkaran tai pekonia. Tuulettaa parveklle, laitukset aina kiinni ja samalla sallaa kyyki rökillä.Lulen kukaan ei haista.En tie säilytääkö roskansakin siellä? Kostealla ilmalla haisee kuin raato, haju joka sen parvekkelta tulee!Ei pääse ruhonsa kanssa pihalle röökille missä osoitettu paikka ,penkkeinen kukkineen.Oikein haisunäätä .

Vierailija
2/5 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule syömään 💕 Mä teen naisena aina liikaa ruokaa muutenkin. Riittää sullekin.

Rohkeesti vaan soita ovikelloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Jyrki Sukula, enkö Henri Allen, mut voisin olla Olga Temonen tai Sikke Sumari. Tosin en ole mikään master chef, mutta aika hyvää pöperöä laitan.

Tosin oon ihan oma itteni ja olis kiva jos tulisit syömään. Tutustuttais naapureina ja ehkä siitä syntyisi mukava ystävyys. Jos olet mies, eipä tiedä vaikka suhdekin.

Vierailija
4/5 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tekee aina ruokia mistä leijailee järjettömän hyvän tuoksuisia aromeja käytävään ja mulle seinänaapuriin. Mä meinaan aina laittaa kengät jalkaan ja mennä lusikka kourassa ovelle.

Hän on vielä kaunis nainen kaikenlisäks ja ilmeisesti sinkku. On vaan yks nimi ovessa ja en ole kuullu tai nähny miestä siellä..

Olisko mulla stäänssiä? Miten mä etenisin?

Vierailija
5/5 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa paistetaan usein muurinpohjalettuja. Voi jummi, että ne tuoksuu hyvälle!

Jännää, minä en edes lettuja syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän