Sinä bmi noin 30.. Oletko saanut millaista kohtelua treffeillä?
Kommentit (22)
Kuvasta ei nähnyt että olen lihava. Ei sitä sanonut, mutta ymmärsin itsekin. Se siitä. Mies oli lähes 20 vuotta vanhempikin.
Jos kerran te tiedätte, että ylipaino vaikuttaa merkittävästi miehiltä saatuun kohteluun ja huomioon, ja olonne on muutenkin huono ylipainon vuoksi, niin MIKSI IHMEESSÄ ette sitten hankkiudu siitä ylipainosta eroon? Onhan se kuitenkin mahdollista? Ei ehkä helppoa tai mukavaa, mutta mahdollista kuitenkin.
En pääse treffeille.
t. mies 175/92
Pääsee. Kerron ilmoituksessa ettei tule pettymyksiä. Treffeiltä voi kumminkin poistua.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran te tiedätte, että ylipaino vaikuttaa merkittävästi miehiltä saatuun kohteluun ja huomioon, ja olonne on muutenkin huono ylipainon vuoksi, niin MIKSI IHMEESSÄ ette sitten hankkiudu siitä ylipainosta eroon? Onhan se kuitenkin mahdollista? Ei ehkä helppoa tai mukavaa, mutta mahdollista kuitenkin.
En ole onnistunut laihtumaan 20 vuoteen ja trust me, kaikki keinot on yritetty paitsi pillerit tai lihavuusleikkaus. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun olisikin. 30kg pudotukseen meni 225e.
Mikään muu ravinne ei saanu kiloja alas.
Varattomana on hankalampi satsata toimivaan ruokavalioon.
On kohdeltu normaalisti. Nyt olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattomana on hankalampi satsata toimivaan ruokavalioon.
225e ei ole mikään hinta terveydestä.
Eri
No oli tuo painoindeksini silloin enemmänkin viisi vuotta sitten, mies sanoi, että piti mua ensi kerran nähdessään kuvottavan näköisenä. Suhde loppui pian.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua edes miestä, joka kohtelee ylipainoisia huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei pidä ottaa mitään kontaktia,kunnes olet hoikka,niinkö?
Pitäiskö miesten tehdä samoin? Aika läskejä on suomimiehet....
BMI 27,2. Tulee hyviä matcheja. Saa jopa kursailla.
188cm, +40 mies
Bmi yli 40, olen ollut muutamilla treffeillä saman henkilön kanssa ja olen edelleen parisuhteessa hänen kanssaan. Muita treffejä tai suhteita ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattomana on hankalampi satsata toimivaan ruokavalioon.225e ei ole mikään hinta terveydestä.
Eri
Kaikilla ei ole pistää tuollaista summaa saati luottotietoja vipin saamiseksi.
Mun parhaat treffailut on ollut, kun olen ollut kunnolla tukeva vanhempi mamma, BMI 35+. Nuoren ja hoikkana tapasin aina läskifobisia miehiä, jotka nillittivät esim. nahasta vatsassa. Neuvon kaikkia välttämään laihuutta ihannoivia miehiä. Koskaan ei voi olla tarpeeksi laiha.
Vierailija kirjoitti:
En pääse treffeille.
t. mies 175/92
Eihän tuo vielä oikeasti ole paljon.
Älä ota painopaineita! Naiset haluaa jotain muuta, kuin sitä jotain x-bmi:tä.
Ei ongelmaa, saan myönteistä huomiota paljon. Olen 172 cm ja 88 kg, eli laskurin mukaan 29,7 on painoindeksi.
Bmi ollut treffaillessa 26-29 ja hyvää kohtelua olen saanut. Usein treffejä seurannut uudet treffit, joskus jäänyt kertaan. Parisuhteenkin sain. Ja yllättävää kyllä, miehistä iso osa (yli puolet) ollut jollankn tavalla itse urheilullisia. Nykyinen mieheni juoksee maratoneja, häntä edeltävistä kolmesta säädöstä yksi harrasti thriatlonia, toinen crossfittia ja kolmas ei ollut urheilullinen. Nämä tosin sattumaa, en erityisesti hae urheilullista miestä tai pidä sitä arvossa.
Mutta minulla on aina ollut profiilissa (tinder) rehelliset kuvat itsestäni. Kokovartalokuva josta näkyy että en ole hoikka. Toisaalta ylipaino ei ole saanut minua rumentamaan itseäni kuviin tai luonnossa, vaan pukeudun hyvin, meikkaan, laittaudun jne ja se näkyy niin kuvissa kuin treffeilläkin.
Pääseekö ylipäätään treffeille?