Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tinderistä ei löydy niitä miehiä jotka haluaa perheen.

Vierailija
16.08.2022 |

Tinderissä parhaimman näköiset miehet ei pariudu suhteisiin, koska aina on kulman takana uusi matchi joka saattaa olla parempi kuin edellinen, siis teoriassa ainakin.

Olin 2v sinkkuna kun pitkä parisuhde päättyi. Latasin tinderin ja sain 1.5 vuoden aikana noin 10 matchia. Itse swipetin epätoivossa ensimmäisen vuoden jälkeen kaikki oikealle joka päivä.
Matchit tuli kun olin mökillä ja siellä tarjonta molemmin puolin 50km säteellä aika vähäinen.
Kukaan matcheista ei tehnyt aloitetta ja harva vastasi minulle kun itse tein.

Mun kuvan oli ottanut hyvä ystävätär ja bion kirjoitin itse ja luetutin sen myös hänellä. Mitään vikaa niissä ei kuulemma ollut, silti ei matcheja.

En varmasti kuulu top 30% joukkoon ulkonäöllisesti, se tuli huomattua jo peruskoulussa.

Poistin tinderin kun se oli vienyt minulta kaiken itsetunnon ja tutustuin nykyiseen puolisoon kavereiden kautta viikko sen jälkeen kun olin poistunut tinderistä.

On mahdotonta tehdä minkäänlaista vaikutelmaa itsestään, jos siihen ei anneta mahdollisuutta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua perhettä SUN KANSSA.

Vierailija
2/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei halua perhettä SUN KANSSA.

Ei haittaa. Kerroin vaan miksi löydät tinderistä vain sitoutumishaluttomia.

Minä en sitä sovellusta enään lataa vaikka ero tulisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderillä on maine panosovelluksena.

Vierailija
4/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö. Tunnen monta naimisissa olevaa paria jotka ovat tavanneet Tinderissä. Monella on perhe ja onnellinen elämä.

Vierailija
5/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tinderiä mutta jos käyttäisin niin en todellakaan laittaisi ensimmäisenä matchilleni viestiä. Koska tämä nykypäivän metoo/somejeesustelu touhu on mennyt niin järjettömäksi, ettei tulisi mieleenkään sanoa yhtään mitään kellekkään ennenkuin hän avaa itse ensiksi suunsa. 

Vierailija
6/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö. Tunnen monta naimisissa olevaa paria jotka ovat tavanneet Tinderissä. Monella on perhe ja onnellinen elämä.

Minäkin tunnen monta naimisissa olevaa perheellisiä ja onnellista, jotka etsivät silti tinderistä panoa.

Vierailija
7/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maine = käsitys

Vierailija
8/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta alkoiko se perhe-elämä tinderpanosuhteella?

Vierailija
9/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen käsitys ei ole välttämättä totuus. Minäkin tunnen pareja, jotka on tavanneet tinderissä. Niin ja on siellä vielä liiton solmimisen jälkeenkin. Kaikkista tinder pareista toinen pettää kun minä tunnen sellaisen?

Vierailija
10/10 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme