Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi anopin luonnolle ottaa täytekakku? Iski allergisille tekemääni kakkuun keskelle pystyyn kakkulapion.

Vierailija
16.08.2022 |

Toin juhliin kakun allergisia varten, munaton, maidoton, gluteeniton kakku. Koska tiesin juhliin monta noille allergista tulevan.
Anopille on kovin tärkeätä kakkujen tekeminen ja leipominen, mutta hän ei toisten allergioista piittaa tippaakaan. Siksi tein kakun että kaikki saavat edes yhtä syötävää.

Oikein pelästyin miten anopin silmät leimusi, kun hän melkein paiskasi kakun pöytään ja iski kakkuun lapion pystyyn.

Jotenkin karmiva tilanne, onneksi edes tänne voi avautua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkusota. Tuimat katseet superlähikuvassa, huuliharppu soi taustalla, hikiset kädet haparoi kakkulapiota vyöllä...

Vierailija
22/24 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin lammas, että uskallat avautua asiasta vain tänne? Jyrääkö sinun ylitsesi kaikki muutkin kuin anoppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin eräissä juhlissa joissa olin erästä vanhemman puoleista naista todella tuntui ärsyttävän se, että siellä oli otettu erilaiset ruokarajoitteen huomioon ja että siellä oli esim. gluteenittomia ja laktoosittomia tuotteita tarjolla, vaikka HÄN oli ehdottomasti sitä mieltä, että kaikki voivat yhtä hyvin syödä esim. samaa kakkua, pullia, keksejä jne. Hyvä, että ei heittänyt niitä tarjottavia suoraa roskiin kun huusi, että "Silloin kun minä olin sota-aikana lapsi, niin kaikkea piti syödä mitä eteen annettiin ja olla onnellisia, että oli edes jotain syötävää".

Vierailija
24/24 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kakkua olis ollu hyvä ja asiallinen. en minäkään tykkää kakuista jotka on allergisille. Kun itsellä ei allergioita ole.

Juu, meilläkään pojan kummitäti ei voi syödä laktoositonta kakkua. Normaalit ihmiset ei kuulemma laktoosittomia voi syödä maun takia.

Meillä kuitenkin on perheessä ja lähisuvussa useita laktoosi-intolerantikkoja, joten kaikki tarjoilut sopivat kaikille. Kummitätikin ottaa kakkua lisää, kun on niin hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi