Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi ihmiset kuvittelevat että kaikki nuoret olisivat jotain sekopäitä

Vierailija
16.08.2022 |

Meidän 16v teini on todella hyväkäytöksinen. Tekee kotitöitä vapaaehtoisestikkin :)
Koskaan ei ole ollut mitään suuria ongelmia tämän pikku naisen kanssa 💗

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei silti teini-iän riehunnat kenestäkään hullua tee, se on aivojen /hormonien temppuilua vain tietyn ajan, irtautumista aikuisista. Ja tunnemaailma. Joillakin tosin alkoholi. 

Vierailija
2/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet itse sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan JOTKUT ihmiset. En minä ainakaan, olen itsekin ollut nuori ja nyt on kaksi omaa. 

Vierailija
4/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuvittelee? En minä ainakaan. Olen 55-vuotias eikä minulla ole lapsia. Pidän nykynuoria ihan fiksuina.

5/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hullut näkyy ja kuuluu. Ei niitä ole paljon, mutta niiden merkitys ylikorostuu. Joku eläkeläismummo luulee, että ne on tavallisia nuoria vaikka ehkä 1% on sellaisia.

Mun mielestä nykyteinit on kilttejä nössöjä verrattuna mun nuoruuteen. Silloin kaikki oli vähän räkiksiä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ne hullut näkyy ja kuuluu. Ei niitä ole paljon, mutta niiden merkitys ylikorostuu. Joku eläkeläismummo luulee, että ne on tavallisia nuoria vaikka ehkä 1% on sellaisia.

Mun mielestä nykyteinit on kilttejä nössöjä verrattuna mun nuoruuteen. Silloin kaikki oli vähän räkiksiä.

90-luvulla kun minä olin nuori oli näin. 14 vuotiaana ostarilla bilemestoissa(ulkona) kiljua ja tupakkaa. jotku jo seurusteli. koskenkorvan vodkaa ja aplarimehua kesäloma jees.. ikää just 14 vuotta

7/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samat muistot täällä. Ysärinuori itsekin ja olihan se todella päihdehakuista aikaa.

🇺🇦🇮🇱