Oletko kertonut joskus jollekin ihmiselle (kumppaniasi ei nyt lasketa) ajattelevasi häntä runkatessasi?
Kommentit (27)
Joo. Joo tietenkin! (niin hulluu edes kysyä tuollaista).
Kun on tunnettu pitkään, yli 12v ainakin, niin aina kun ollaan laitettu omia masturbointi.tms alastonkuvia toiselle. Se on ihan ok ollu!
Hyvältä se on aina itsestä tuntunut kun toinen tykkää. Se on kai ihan 'päivänselvä asia', jokaiselle joka tykkkää ja rakastaa. Seksuaalista terveyttään.
Minä olen kuullut pariltakin mieheltä tuosta. Tämä viimeisin on myös minulle sellainen että pakko vähän touhuilla kun hän tulee mieleen ja muistelen edellisiä kertoja kun tavattiin. Seuraavaa tapaamista odotellen.
Kivalta on tuntunut kuulla, ei siinä mitään. Tosin jos joku kenen kanssa ei mitään kipinää ole ollut tai olemassa niin se ehkä häiritsisi. Riippuu niin tapauksesta.
Kun nuorena miehenä vähän vanhempi, hyvin itsevarman syöjättären oloinen nainen kertoi projektin päättäjäisjuhlassa, että on usein ajatellut minua kun on hoidellut itseään, minä menin ihan puihin. Olen kyllä kuvainnollisesti hakannut päätäni seinään tämän jälkeen, kun tajusin mitä mahdollisuuksia minulla sinkkumiehenä olisi silloin ollut, ja todella tyhmänä jättänyt ne käyttämättä.
Salilla kerroin yhdelle nätille tytölle että sen pyllistely mun edessä saa mut kovaksi ja runkkaan paineet pois suihkussa sen pylly mielessä
Jarkko 57 kirjoitti:
Salilla kerroin yhdelle nätille tytölle että sen pyllistely mun edessä saa mut kovaksi ja runkkaan paineet pois suihkussa sen pylly mielessä
Just joku tämmönen: YÄK
Oliko tuon kuuleminen ainoastaan mukavaa, vai aiheuttiko tuo eroottisia ajatuksia sinulle?