Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kertonut joskus jollekin ihmiselle (kumppaniasi ei nyt lasketa) ajattelevasi häntä runkatessasi?

Vierailija
16.08.2022 |

Miten tämä henkilö suhtautui kuulemaansa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalle se tuntui, kun ystäväpariskunnan mies sanoi pikku huppelissa että on muistellut joskus iltatouhuissaan kivaa näkymää minusta juhannuksen yhteissaunasta :) Ei haittaa ollenkaan ja miksi pitäisi, kivahan se on jos joku saa vähän iloa mielikuvitukseensa minustakin.

Oliko tuon kuuleminen ainoastaan mukavaa, vai aiheuttiko tuo eroottisia ajatuksia sinulle?

Vierailija
22/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joo tietenkin! (niin hulluu edes kysyä tuollaista).

Kun on tunnettu pitkään, yli 12v ainakin, niin aina kun ollaan laitettu omia masturbointi.tms alastonkuvia toiselle. Se on ihan ok ollu!

Hyvältä se on aina itsestä tuntunut kun toinen tykkää. Se on kai ihan 'päivänselvä asia', jokaiselle joka tykkkää ja rakastaa. Seksuaalista terveyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut pariltakin mieheltä tuosta. Tämä viimeisin on myös minulle sellainen että pakko vähän touhuilla kun hän tulee mieleen ja muistelen edellisiä kertoja kun tavattiin. Seuraavaa tapaamista odotellen.

Kivalta on tuntunut kuulla, ei siinä mitään. Tosin jos joku kenen kanssa ei mitään kipinää ole ollut tai olemassa niin se ehkä häiritsisi. Riippuu niin tapauksesta.

Vierailija
24/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena miehenä vähän vanhempi, hyvin itsevarman syöjättären oloinen nainen kertoi projektin päättäjäisjuhlassa, että on usein ajatellut minua kun on hoidellut itseään, minä menin ihan puihin. Olen kyllä kuvainnollisesti hakannut päätäni seinään tämän jälkeen, kun tajusin mitä mahdollisuuksia minulla sinkkumiehenä olisi silloin ollut, ja todella tyhmänä jättänyt ne käyttämättä.

Vierailija
25/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kerroin yhdelle nätille tytölle että sen pyllistely mun edessä saa mut kovaksi ja runkkaan paineet pois suihkussa sen pylly mielessä

Vierailija
26/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko 57 kirjoitti:

Salilla kerroin yhdelle nätille tytölle että sen pyllistely mun edessä saa mut kovaksi ja runkkaan paineet pois suihkussa sen pylly mielessä

Just joku tämmönen: YÄK

Vierailija
27/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussu tietää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan