Mistä kannattaa ostaa dieettiruokia?
Nutrilett-kuuri auttaa itsellä saamaan painoa alas silloin tällöin tehtynä, mutta ovat niin kallista tavaraa, että onko kellään vinkata esimerkiksi jotakin tukkua, josta saisi ison satsin edullisemmin (ei ole pakko olla juuri Nutrilett-merkkiä). Tai jokin edullisempi vastaava tuote?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran vuosia sitten kaverilta söin hirveään nälkääni tien päällä reissussa yhden Nutrilett patukan. Oli pahanmakuinen, mutta kun oli huutava nälkä ja seuraavaan pysähdykseen matkaa.
Meni maha ihan sairaan kipeäksi. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Tosiaan; Prosessoimatonta ruokaa kaupasta. Sopivasti. On oikeasti edullisempaa ja parempaa. Munat, kasvikset, linssit, lihaa.. Itse tekemällä säästää paljon.
En nyt sano tätä siksi, että kannustaisin sinua syömään Nutriletteja - hienoa, että jos sinun ei tarvi! :) mutta yleisenä vinkkinä, jos joku niitä syö ja maha menee kipeäksi, niin auttaa tosi paljon, jos syömisen yhteydessä juo reilusti vettä!
:), Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran vuosia sitten kaverilta söin hirveään nälkääni tien päällä reissussa yhden Nutrilett patukan. Oli pahanmakuinen, mutta kun oli huutava nälkä ja seuraavaan pysähdykseen matkaa.
Meni maha ihan sairaan kipeäksi. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Tosiaan; Prosessoimatonta ruokaa kaupasta. Sopivasti. On oikeasti edullisempaa ja parempaa. Munat, kasvikset, linssit, lihaa.. Itse tekemällä säästää paljon.
En nyt sano tätä siksi, että kannustaisin sinua syömään Nutriletteja - hienoa, että jos sinun ei tarvi! :) mutta yleisenä vinkkinä, jos joku niitä syö ja maha menee kipeäksi, niin auttaa tosi paljon, jos syömisen yhteydessä juo reilusti vettä!
:), Ap
Syö, syö nutriletteja vaikka väkisin, veden voimalla onnistuu! :)
Kaikkia hulluja ehdotuksia sitä onkin. Onko noi diettaajat ihan viisaita??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele syömään terveellistä, prosessoimatonta ruokaa.
Kaupasta saa munia, juustoa, voita ja lihaa halvemmalla kuin dieettipirtelöitä.
Eikä tuossa touhussasi ole mitään järkeä! Vedät jotain litkuja, laihdut muutaman kilon ja (puolen) vuoden päästä olet taas yhtä pulska kuin nyt.
Ei nää "diettaajat" halua ruokaa syödä. Jauhekeitto on coolimpaa =)
Voi, voin sanoa että eivät nuo Nutriletit ainakaan mitään herkkua ole 😅eipä noita keittoja meinaa saada melkein alaskaan (en tiedä saako tilattua Alaskaan, mutta siis alas omasta ruokatorvesta. Eh heh)
Mutta siis, arvelinkin että tulee viestejä että syö normaalia tuokaa ja ei ole järkeä tuollaisessa jojoilussa. Ja olette oikeassa, ei siinä olekaan mitään järkeä jos vähän väliä tekee. Teen itse vain aika harvoin tuon Nutrilett-kuurin ja syön muuten tosi "tavallisesti", ihan terveellisestikin, joskin karkinsyönti meinaa joskus lähteä lapasesta. Se on varmaan suurin syy, miksi joskus paino meinaa lähteä nousemaan. Ja itse vain olen kokenut tehokkaaksi keinoksi sen, että samalla kun alan taas keskittyä siihen että vähennän karkin syöntiä teen hetken tuota korvikekuuria. Vähentää herkunhimoakin, varmaan kun noissa patukoissa ja jauheissa on niin paljon proteiinia.
Kiitos jo kaikista vastauksista! Ihanaa terveellistä ja aurinkoista päivää :)
Ja tarkoitus toki tässä koko ajan on, että saisi vielä syötyä "vain" terveellisesti. Eli tavoite on, että noita kuureja ei tarvisi enää tehdä. Itan tavoitteeksi, että tämä on viimeinen! Olisi hienoa itsestänikin, että ei tarvitsisi säätää tällaisilla. Huomaan, että elämäntilanne vaikuttaa, nyt olen taas syönyt enemmän karkkia, kun elämäntilanne ollut viime aikoina taas vähän stressaavampi.
Myös mindfullness- ja muut tekniikat mukana ja yritän kehittyä niissä jatkuvasti! Ja toki liikunta ja säännöllinen ruokailu ynnä muut terveelliset tavat!
Tsemppiä meille kaikille, joilla on ainakin toisinaan vaikeuksia tällaisissa asioissa! Kyllä tämä tästä vähitellen, opitaan lisää ja onnistutaan! Ja jos joskus epäonnistuu, niin sitten taas seuraavana aamuna uusi yritys!
(huomaatte, että yritän kehittää myös positiivista itseä tsemmppaavaa asennetta XD. Mutta on helpompi kiinnittää ruokavalioon huomiota, kun ainakin yrittää olla positiivinen ja välttää ajautumasta sellaiseen ahdistuneen epätoivon tilaan)
<3, ap